Pengenalan (1)

1.6K 3 0
                                    

Kekaboo mengkhususkan koleksi         tudung-tudung bawal yang bergaya,sederhana, elegan dan moden.Matlamat syarikat adalah untuk menyediakan koleksi tudung sederhana yang sesuai untuk dipakai setiap hari.

Anda akan dapat memakai koleksi keluaran Kekaboo untuk ke pelbagai acara, dari pertemuan perseorangan, ke pejabat atau acara korporat. Pihak syarikat berharap untuk tidak hanya memenuhi keperluan wanita yang mencari pakaian sederhana, tetapi juga semua orang yang mencari keselesaan  semasa bertudung dengan harga yang berpatutan dan mampu milik.

Pihak Kekaboo dan Mirabelle mengiktiraf keinginan wanita untuk berpakaian canggih sementara masih sederhana dan bergaya. Fesyen sederhana kini merupakan satu  konsep "universal"  yang membuatkan Kekaboo dan Mirabelle berasa bertuah kerana menjadi sebahagian daripada pelopor diarena tudung bawal ini.

Tudung yang syarikat hasilkan, diperbuat menggunakan kain  jenis voile berkualiti tinggi dan dicetak tangan. Kesempurnaan jenis kain ini juga menggunakan kaedah skrin sutera.

Pasukan pereka Kekaboo dan Mirabelle terdiri daripada kumpulan pekerja yang sentiasa bersemangat, mereka juga tahu apa yang akan membuatkan anda kelihatan cantik,kemas dan berasa puas hati menggayakan tudung dari Kekaboo dan Mirabelle.

Berikut adalah butiran kami:

Kekaboo Call Centre +60361777815

Pegawai Khidmat Pelanggan Whatsapp +60173757815

Waktu Pejabat
Isnin - Sabtu
9.30 pagi - 5.30 petang

E-mel Korporat: sales@kekaboo.my

E-mel Store Online: teamkekaboo@gmail.com

...........................................................

Maklumat ini semua aku kongsi mana tahu ada yang minat sama macam aku,boleh la menghubungi pihak berkenaan.

Boleh dapatkan sendiri koleksi kegemaran korang masing-masing.

Semua maklumat ini ada dekat web kekaboo hq.Jangan segan untuk baca.

KOLEKSI TUDUNG BAWAL BY KEKABOO & MIRABELLE (SLOWLY UPDATE)Where stories live. Discover now