10♡💫 ERNESTO VALENTİNİ

590 28 2
                                    

Onu ilk gördüğümde içimde başka, tanıyamadığım hisler oluşmuştu. Bu da neyin nesi . Bu kız beni etkilemişti. İlk tanışmamız ... Kollarıma bir melek gibi yığılıvermişti. Bir melek kadar güzel ve bir o kadar utangaç. Etrafımda bir çok kız var ama bu kız bir başka. Çevirmen olduğunu öğrenince bir kat daha merak sardı beni. Beni bu derece etkileyen kızı tanımak isterim. Antreman sırasında yağmur yağıyordu . Binaya girer girmez yağmuru izlemek için cam kenarına geçtim. O oradaydı. Yağmuru çok sevdiği belli. Yağmur altında çok güzel görünüyordu. Etkilenmemek ne mümkün... Kuğu gibi yağmur altında süzülüyordu . Ama hasta olabilir diye uyarmak için aşağı indim. Ben seslenince heyecanlandı. Gözlerinden okunuyordu. Çok tatlı bakıyordu. Açıklama yaparken bile sesi titriyordu.
Maçı izlemek için onlara yer ayrılmış. Bunu duyunca sevindim. Maç günü yanıma utana sıkıla gelmişti. Onunla konuşmak çok güzel . Benden forma istedi . Bu tabiki çok güzel bir şey ama bu kız isteyince bir başka. İsmini aklıma kazımıştım. "EFTELYA " . Anlamını bilmesemde çok güzel duruyor . İsmini unutmadığımı toplantıda tüm herkese gösterdim . Maç sonunda sağlık nedenlerinden dolayı staddan ayrılmış . Bunu duyunca çok üzüldüm. Formasını en yakın arkadaşlarına verdim. Geçmiş olsun dileklerimle. Bir iki hafta haber alamadım. Aklıma fotoğraf paylaşmak geldi. Onunla olan bir fotoğraf paylaştım. Bu fotoğrafı bulmak o kadar kolay değil . Kulüp basının kameraları çekmiş. Hemen alıp birde ufak not ekleyip paylaştım. Hemen altına gelen yorumlardan buldum onu . Arkadaşlık isteği attım. Yorumda bile utangaç emoji vardı. Bu kız beni daha da heyecanlandırdı. Arkadaşlık isteğimi kabul eder etmez mesaj attım. Cevaplarında bile sanki heyecan vardı. Bundan eminim o da benden etkilenmişti . Ama o sanırım kendi güzelliğinden habersiz . Onu İtalya 'ya davet ettim. O da beni Türkiye 'ye. Profilinde doğum günü yazıyordu. "1 Haziran " . Benden 2 yaş küçük. Belki ruhen daha küçük. Bir o kadar saf ve duru. Ben onu yağmurun altında izlerken farkettim . Belki de bana öyle gelmiştir . Bir Türk kızı. Beni bu kadar etkilemişti . Sanki ıssız çölde tek başına, susamışken ; bana su getiren bir bedevi kızı gibi ... Bu maç nelere kadirmiş... Gözlerindeki o çocuksu bakışta kendimi buldum sanki . Bir İtalyan olarak aşkın önemi . Acaba ben bu kıza aşık mı oldum .
Şimşek gibi çarpmıştı beni . İtalya 'ya gelmesini ve onu yakından tanımak isterim . Ve zaten o beni Türkiye'ye davet etti . Bir yol bulup gitmek isterim. Aile yapısı ve çevresi. Tanıdıkça daha çok aşık olurum diye Korkuyorum. Bu yolda dönüş yok. İlk ben başlattım zaten . Bir gün ansızın geleceğim...♡》♡《♡ 《♡
Aşk belkide kapımı çaldı. Ve ben bu sefer bu kapıyı açmak istiyorum.

Ernesto Valentini. ☆

Aşk Dil Tanımaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin