The Answer

2.1K 125 24
                                    

[ကိုကိုေပ်ာ္ရင္.. ကၽြန္ေတာ္ပါအလိုလိုေပ်ာ္လာသလိုပဲရယ္..]

အျပံဳးတစ္ခ်ိဳ႕နဲ႔ ေျပာခဲ့ေသာ ထိုစကားေတြ..
အနားမွာ ေနခြင့္ရရံုနဲ႔တင္.. ေစာင့္ေရွာက္ေပးရရံုနဲ႔တင္ ေက်နပ္ေနေသာ ေကာင္ေလးဟာ..

တျခားတစ္ေယာက္နဲ႔ ေပ်ာ္ေနတဲ့ ျမတ္ႏိုးရသူရဲ႕ အလိုမရွိတဲ့အၾကည့္ေတြရယ္.. နာက်င္ဖြယ္အတိနဲ႔စကားေတြရယ္.. ေအးစက္မႈေတြရယ္ကိုသာ လက္ခံရရွိတဲ့အခါ...
.
.
.
.
.
ဟင့္အင္း...
.
.
မင္းထင္သလို သူ.. ဘယ္သူ႔ကိုမွ အျပစ္မတင္ခဲ့ပါဘူး..
.
မင္းသိလား..
.
နာက်င္ေနခဲ့ေသာ သူဟာ..
.
.
ဘာမွမျဖစ္သလို...
.
.
ျပံဳးေနဖို႔.. အဆံုးထိႀကိဳးစားေနေသးတယ္ေလ..

》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》

[ရွင္းက Sekaဆိုတာ.. ကိုကို႔ကို ဘာေၾကာင့္မေျပာျပခဲ့တာလဲ? စေတြ႕တည္းကေလ..]


"ကၽြန္ေတာ္က Sekaဆိုတာ.. ကိုကို႔ကို ဘာေၾကာင့္မေျပာျပခဲ့တာလဲ?? Ehh အာ့က.... "

ေျဖဖို႔တြန္႔ဆုတ္ေနဟန္ ဝတ္ရံုအျဖဴေလးနဲ႔ ပန္းခင္းႀကီးကို ေငးၾကည့္ေနေလေသာေကာင္ေလးက ခပ္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ျပံဳးလာသည္။ မ်က္ေတာင္စိတ္စိတ္နဲ႔ မ်က္ဝန္းျပာတို႔က လေရာင္ျပန္တာေၾကာင့္ ၾကည္ေတာက္ေနလ်က္..

"Heh~ ကၽြန္ေတာ့္အနာဂတ္က မေသခ်ာဘူးရယ္ေလ.. ကၽြန္ေတာ္ထပ္ၿပီး ေပ်ာက္ကြယ္သြားမယ္ဆို ကိုကိုေနာက္တစ္ခါ ထပ္ၿပီးနာက်င္ရမွာ.. အာ့ေၾကာင့္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေတာ့မဲ့ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္သူလဲဆိုတာ.. ကိုကိုမသိရင္ ပိုေကာင္းတယ္မို႔လား.."

"ဒီတိုင္း.... ဒီတိုင္း seka မဟုတ္ဘဲ... ရွင္းဆိုတဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားတဲအခါ....

ကိုကိုဟာ ဟိုးအရင္က sekaကိုဆံုရႈံးခဲ့ရသလို.. ဘယ္ေတာ့မွ ဝမ္းနည္းနာက်င္ရမွာ မဟုတ္ဘူးေလ.."

ေကာင္ေလးကအၾကည့္လႊဲသြားရင္း သူ႔ေရွ႕ဘက္မွ ပန္းခင္းႀကီးကို ေငးၾကည့္ေနျပန္သည္။ခံစားခ်က္တို႔ေၾကာင့္ နာက်င္ေနသည့္ဟန္ သူမ်က္ဝန္းတို႔တြင္ မ်က္ရည္စမ်ားေဝ့ဝဲလာလ်က္..
တျခားသူေတြ မျမင္သြားေစရန္ မ်က္ရည္ေတြကို လက္နဲ႔ခိုးသုတ္ရင္း သူ ဘာမွမျဖစ္သလို ျပံဳးလာခဲ့သည္။

[ရွင္းရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြကိုေရာ..ကိုကို႔ကို ဘာလို႔ ဖြင့္မေျပာခဲ့တာလဲဟင္?အနည္းဆံုးေတာ့.. ကိုယ္ခံစားခ်က္ေတြကို ကိုယ္ခ်စ္တဲ့သူကို သိေစခ်င္ၾကတာပဲမို႔လား..?]

"ကၽြန္ေတာ့္ ခံစားခ်က္ေတြကိုေရာ..ကိုကို႔ကို ဘာလို႔ ဖြင့္မေျပာခဲ့တာလဲ?..heh~ကၽြန္ေတာ့္ကို ေျဖရခက္တဲ့ေမးခြန္းေတြခ်ည္း ေမးတာပဲေနာ္"

ေမးခြန္းေၾကာင့္ အေနာက္ကိုျပန္လွည့္ၾကည့္ရင္း ရွင္း ခပ္တိုးတိုးရယ္ေမာလာသည္။

"ဘာမွ.. မေသခ်ာေတာ့တဲ့ အခ်ိန္ႀကီးမွာ.."

"ကၽြန္ေတာ့္ခံစားခ်က္ေတြကို.. ကိုကိုမသိတာ ပိုေကာင္းပါတယ္.. "

လေရာင္ေအာက္မွ ရွင္းရဲ႕အျပံဳးတို႔က ေဖ်ာ့ေတာ့ေနလ်က္..

"ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့.. တစ္ခ်ိန္က်ရင္.. ကၽြန္ေတာ္ဆိုတာက...
ကိုကို႔ဘဝထဲကေန...
.
.
ေပ်ာက္ကြယ္သြားရေတာ့မဲ့..
.
.
သူတစ္ေယာက္... မို႔လား.."

"...အ..ခ်ိန္..ေတြ.."

ေနာက္ေက်ာေပးကာ ပန္းခင္းႀကီးဘက္လွည့္သြားေသာ ေကာင္ေလးဆီမွ ထြက္လာေသာ ခပ္တိုးတိုးေရရြတ္သံေလး..
အားနည္းကာ တိုးေဖ်ာ့လြန္းတာေၾကာင့္ ေလနဲ႔အတူေရာ၍ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေတာ့မေယာင္..

"... သိလား.. ကၽြန္ေတာ့္..အ ခ်ိန္.. ေတြက.. တေျဖးေျဖး..တိုက္စား.. ခံေနရၿပီရယ္..
.
.
.
အရာအားလံုးကေလ သဲ နာ ရီ ထဲ က သဲ ေတြ လို ပဲ..."

"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Boku No Random BL(OC)[completed]Where stories live. Discover now