Yuh AMK

198 13 17
                                    

Lucy den
Ne diyo bu kuş beyinli yine

-yine ne saçmalıyon acaba(lucy)

-sevgili kardeşim,ordunu büyütmek istemiyormuydun?(leo)

-evet(lucy)

-iste sana asker buldum(leo)

Bana arkasîndaki adamları gösterdi ve sırıtarak onlarla konuşmaya başladı.

-idia yı ben kazandım,şimdi istedigim şeyi yapın ve lucy nin askerleri olun(leo)

-sikerim ben böyle işi(???)

Bunu diyen kişi kısa siyah saçlı ve altında donu olmayan adam söyldi

-gray az biraz sakin ol abicim(???)

Bunu diyende gözünün üzerinde yıldırım işareti olan pikachu ya cok benzeyen adam dedi ve o çocuğun adının gray oldugunu öğrendim.

-aynen laxus haklı,idia yı kaybettik ne isterse yapmak zorundayız(???)

Ve bunu diyen siyah saçlı ve suratı "hatta isyaaaaan"diye bakısı atan çocuk adam dedi.

-nani?hemen bizi askerleri olarak almalaına izin mi vereceksiniz?(???)

Bebek poposunu andıran saç renkli olan kişi dedi,ve icimdeki öfkeyi uyandırdı.

-lan saçı ayrı kendi ayrı renk olan zırto,abimle iddia ya geçmişiniz adam olunda verdiginiz sözü tutun,ejladınızı siktirmeyin(lucy)

-HAHAHAAH güldürdün beni sarışın,cidden cetin ceviz çıktın ha.*lucy ye ıyice yaklasır* benim adım Natsu Dragneel sakın bu adı unutma sarışın.cünkü-(natsu)

-LAN AMK VELEDİ SEN KİM BOKTA BENİM YANIMDA BENİM KARDEŞİMİ TEHDİT EDİYON.EBENİN AMINA LAHMACUN KÜREĞİYLE DALARIM(leo)

Abim cidden sinirenince gözü beni bile görmezdi.özellikle söz konusu bensem daha da bir sinirli olurdu.

-Sen genetiği değişik kardesimi tehdit ettin ha *natsu nun boynuna demir den yapılma bir tasma takar*lucy nin ozel korumasısın.bu tasma sen istemesen bile lucy e itiât etmeni sağlıycak.alışsan iyi olur kel aynak.(leo)

-yapmağağa banağağa bunuğ banağa leğo-samğağa(natsu)

-kardesimi tehdit etmeden önce düşünseydin(leo)

......

Şu an natsu yanımda ve hıçte mutlu olmayan surat ifadesi ile kollarını kavuşturmuş elinden lolipop almışım gibi bakınıyordu.ayy çok tatlııı.kendine gel lucy o senin özel koruman artık.

Gizli yerimize gelince millete selam verdim ve kendi odama gittim.ah bu gün o iri yarılı adamı döverken bileğimi incitmişim,acıyor.

Kapı çalınca açtım ve karşimda natsuyu görmem bir oldu.itiraf ediyorum çok şaşırdım.

-noldu,niye geldin(lucy)

Sorumu tınlamadan kolumu tutup bileğimi ovmaya başladı.ama nasıl anladı.

-a-ama se-(lucy)

-şşşşşş(natsu)

Parmakları dudagımdaydı ve kalbim halay cekmeye başladı.inanamıyorum,daha önce erkeklere hissetmediğim şeyleri hissediyorum neden.parmaklarinı dudaklarımdan çekti ve beni kendiyle sürükleyerek revire getirdi.

-sana sordum natsu,cevap ver(lucy)

-şöyle izah edeyim,abin beni senin özel koruman yaptı ya,canın yandığında hissettim,nasıl oldu bende bilmiyorum ama bileğindeki sızıyı bende azda olsa hissettim.(natsu)

-a-anlıyorum(lucy)

Bana 32 diş sırıtırken kalbim halay çekmeyi bırakmış horon tepiyordu artık.neyse yarın ona burda ne nasıl dır anlatırim su an çok yorgunum ve uyumam gerek.

Natsu beni odama girene oadar yanımdan ayrılmadı.kendimi yatağa fırlattım ve kendimi uyumaya zorladım..





Lan buna 2 bölüm baya geç geldi,en çok bu hikayenin üstüne düşmem
gerek çünkü bu yeni ya biraz bölüm atmam lazım ama merak etmeyin
yb gelmesini isrediğiniz hikayenin adını yazın en çok istekten en az isteğe doğru
yb atıcam.Kendinize iyi bakın.

SEVİLİYORSUNUZ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

6'ya 6 kalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin