Yarasını Sevdiğim.!
Oysa sevmek nasıl da güzel birşeydi, tabii karşılığında sevilmek varsa . Bazen korkarsın ama bu korku , sevme korkusu değil kaybetme korkusudur. Zamanı gelince vazgecmekten korktuğun gibi...oysa bu ateşe uçmaktan korkan kelebeğin hikayesiydi .Gün olur da sevdiğinin gidişine şahit olan bir kelebek misali..canın yanarcasına ,sanki sol yanını kaybetmiş olurcasına gitmekti ışte. Öyle ki bir kalbe sahip olmamışcasına. Öyle zor ki öyle acımasız,vicdansız, merhametsiz ki bu yarasını sevdiğim.! Bak ışte yine bugün sana yazıyorum sana . Bugün bir başka şekilde yazıyorum. Icimde biraz özlem biraz da hasret birikmiş bir hayalimle yoluma devam ediyorum, ama hayalin içinde hayal kurarak seni yaşıyorum.
Hani böyle zaman bizi bir vapurda yanyana karşı karşıya getirse de martılara simit atsak sonra birlikte yeniden başlasak ilk önce pamuk şeker yesek mesela. Birlikte aynı yollardan geçsek mesela el ele, kol kola, diz dize . Yoksa sen vaz mı geçtin? Yetmezmiş gibi unuttun mu beni seni en önemlisi bizi ?
İçım icimi yerken gülüslerimden bahsedeyim sana .Gündüzlerimin gece olduğu,gecelerimin kabus olduğu günleri anlatayım sana . Mesela başta sebepsizce kahkahalarımdan bahsedeyim. Bugün bir başka anlatayım çok başka olsun mesela. Özlemimi, hasretimi, her zerreni,gülüşünü, bakışını, sesini ,konuşmanı,duruşunu,yürüyüşünü,oturuşunu, kokunu bugün seni sana anlatayım.Sen benim kendimde hayat buluşumsun. Gülüyorum yarasını sevdiğim.! Seni gülüşlerinden ümit alarak gülüyorum hayat bularak gülüyorum. Nasıl olurda insanı mutlu eden bir şey aynı zamanda onun felaketinin de kaynağı olur ? İnan bana çok yoruldum. kendimi sana inandırsam, saçını okşayıp ,gülüşünü sevsem , ıçime çekercesine çeksem kokunu sonra çekip gitsem sende yorulmaz mısın? İntihara yol alan bir izlenim gibiydi herşey tıpkı karşıdan karşıya geçerken arabaların varlığını farketmeyecek kadar .. geçmişim bozuk bir saat artık.
Zaman onunla geçen mutlu anıların üstüne takılı kalan muamma bir kavramdi. Yelkovanda oydu akrep de ,dakika da oydu saniye de ,günde oydu gece de , hüzün de oydu mutluluk da .Gelecek ise yoktu ,geleceğe dair arzu da oydu heves de . Bak yarasını sevdiğim.! Mükemmel bir insan değilim olmayı da düşünmüyorum.Hatalarım olmasına rağmen hala sevebilirim. Beni hatalarımla sev demiyorum . Bana hatalarımdan bahset birlikte düzeltelim sonra istersen seversin , istemezsen sen bilirsin böylesi daha iyi daha bi samimi sanki. Daha bi gerçek..🌙
#Duyuru
Arkadaşlar beğenip yada begenmediginizi dile getirmenizi istiyorum . Bunun için destek olup yorum yaparsanız sevinirim.
Instegram:esmciftcii_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"DÜNÜM , BUGÜNÜM, YARINIM "
ChickLitBunu yazarken gitmenin tam eşiğinde vazgeçmek değil de vazgeçmeye mecbur bırakılmış insanın her ne kadar gidesi olmasa da bazen içinde ki özlem hasret yüzünden içinde biriktirmiş olduğu duygulardan bahsediyor olduğu bir hayat tecrübesi..🌙