„Ja sa zase nerád opakujem. Viem vás ochrániť. Vy ste možno nejnebezpečnejší, ale nás je najviac." „A sú tie gorili aj slobodne zmýšľajúce tvory?" zasmiala som sa. Nikto z nich nepohol ani brvou, tak neviem, či náhodou nemám pravdu. „Čo za to chceš?" u mafiánov nič nieje zadarmo. To sa veľmi rýchlo naučíte. „Dám vám vytetovať jeleňa. Nášho jeleňa. Rozopol si košeľu. Na hrudi mal veľkú hlavu jeleňa. To tetovanie bolo nádherné. Ale nezapredám svôj gang. Teda, pod jednou podmienkou. „Menujete ma bossom gangu. Nebudete mať žiadne právomoci. Budete len vážená figúrka v tejto hre. Inak si ponuku strčte viete kam." Zasmial sa. Nebudem kurva uzatvárať dohodu, ktorá pre mňa nieje výhodná. Aj keď, obkolesená nejakým gangom bez možnosti úniku, by mala byť každá ponuka dobrá. „Vždy si bola veľmi cieľavedomé dievča. A pravdovravné. Ani nevieš, ako moc sa podobáš na svoju mamu. Aj ona vždy vedela, čo chce. A potom to aj dosiahla. Mám ale takého tušáka, že by sa už od teba dnes mohla učiť. Lebo vieš kto vlastne si?" už pri tom, ako spomenul mamu, som vedela, že mám vyhraté. Ale jeho otázka ma zarazila. Nie. Nevedela som. Kto som? Nikto? „Ja ti to teda poviem, keď ty nevieš. Si dcéra dvoch najväčších a najmocnejších mafiánov, ktorých si však už predbehla. Tvoj otec a mam boli nosiči strachu. Ty, ty si ale posol smrti. Anjel smrti, tak ti hovoria. Si Tereza Jake Paul, viacnásobná majsterka sveta v boxe a MMA. Si pravdepodobne najmocnejší človek na svete, boss Death Angels, a od teraz aj tohto gangu." Ako to povedal, usmiala som sa. Už som vám niekedy povedala, že vždy vyhrám? Povedal mi, kto som. Ale nie tak úplne. Zabudol na mojich bratov. Na všetkých troch.
Tupci zložili zbrane. Až teraz som si všimla, ako je ich tam veľa. „Koľko členov tento podivný spolok má?" opýtala som sa ho. Budem musieť vycvičiť všetkých nanovo. Naučiť ich, ze majú vlastný mozog, a ten treba aj používat. „Dvesto päťdesiat prvotriednych vojakov." Pysne povedal. Zasmiala som sa. „Vedia rozprávať? Lebo ty mi o nich hovoríš, ako by boli nejaký tovar. Chcem rozprávať s tebou." Ukázala som na jedného „vojaka". „A čo mi chcete, pani?" vyprskla som smiechom. „Žiadna pani. Ak ma tak ešte raz niekto nazve, dám mu odrezať vtáka aj jazyk. Volajte ma, ja neviem, Terez, Tereza, Paul je mi top jedno, len nie pani." Prikývol. Mal ostré črty. Teda všetci mali. Neuveriteľne sa na seba podobali. Tak, že som nevidela rozdieľ medzi jedným a druhým. „Odkiaľ si?" „Všetci sme z ruska. Z jedného mesta na Sibíri." Razom som sa zvrtla ku môjmu ujčinkovi. Tvrdo som sa mu pozrela do očí. V tých jeho sa pohrávali malé iskričky. „Chytila sa rybka do siete." Zasmial sa. Egon, ktorého som si až doteraz nevšímala, zavrčal „Pasť piče." Prikývla som. „čo povie tvoj krstný Donlal Trump, keď sa dozvie, že máš v gangu špičky od Putina?" „Hráš so mnmou nebezpečnú hru. Dávaj si pozor." Všetci sa pozerali na mňa, a to, ako ňletela čepeľ noža od Egona k môj u ujovi si všimli, až keď sa zrútil na zem. Presný čistý zásah. Tak ako vždy. Týto ruský superagenti alebo čo boli, vzpriamili zubrane. Zaškerila som sa. „Váš vodca, vás predal mne. Zložte tie zbrane, a pošli sem tatéra." Zavelila som. Počúvli. Z čoho som bola celkom prekvapená. Tak, už niesom len mafiánka, ale už aj figúrka v politike. Čo ešte?
Zaviedli nás k obrovským vrtuľníkom. Boli ďalekon od mesta, a dalo sa po nich dostať len lesným chodníkom. Asi som ich veľmi podcemnila. Dostať sa z vrtuľníka na čistinku v tichosti, bolo pre mňa viac, než nereálne. Vrtuľníky boli štyri. „Tereza, máme základňu pár míľ od LA. Zavedieme vás tam, a tam si môžete pozrieť naše zbrane, vojakov, obranu a vozy. Potom vás zavedieme domov." Odrecitoval mi. Nastúpili sme že ja, Egon, dvaja piloti a traja vojaci. Asi nejaký hlavný, lebo ich ostatný poslúchali. „Budem im hovoriť súdruhovia, nie tupci, ako som si najprv myslela." Šepla som Egonovi. On pokrútil hlavu. „Si v prdeli Tereza, tak si teraz nerob piču." Ak mi povedal Egon, že som v prdeli, tak potom na tom asi už niečo bude. A má pravdu. Ja, krsňa prezidenta ameriky, sa spolčujem s ruskákmi. A to len preto, lebo ma vyzvali nejaký skurvysynovia na zápas, a to len kvôli tomu, že som sa šialene zamilovala. Takže keď budem pred krsným na koberčeku, tak to zvalím na Zacha, a on mi to určite zhltne aj s navijákom.
Po prehliadke celého areálu, som bola nadšená. Boli to naozajstný zabijáci. Nie tak dobrý ako ja a môj tým, ale boli dobrý. Ochránia chalanov. Určite. Som s nimi dohodnutá, že zajtra k ním prídu Death Angels. Zajtra, budem mať na hrudníku nielen draka, ale aj poriadneho paroháča.
Teraz je desať hodín večer, a ja stojím aj s Egonom pred naším domom. Dom je vysvietený ako nejaký kostol. Vydýchal som si. Egon sa zasmial. Toto bol len druhý tréning, a ty si už v sračkách. Chcem ťa vidieť po dvoch mesiacoch cvičenia." Zaškrerila som sa. „Veď vieš, keď sa darí, tak sa darí."
Vošli sme dovnútra. Hneď sa mi niekto vrhol do náruče. Zachytila som len kučeravú hrivu. Jack. Držal ma pevne, a šepol mi „Bál som sa o teba." Zasmiala som sa. Vytiahla som sa z jeho objatia. „Čo tu robíte?" bola som prekvapená. Sedel tu môj gang, Why don't We a moji traja bratia. Spolu mali naliate a sedeli pri stole. „Kde si bola?" „Nezdvíhla si telefón!" „Mala si sa ozvať!" a podobné vety do mňa hustili Why don't We. „Chlapci to by stačilo, nie?" zakričal Aaron. „Terka je tu, nikto sa nemusí báť, a iste nám to vysvetlí." Doplnil ho Logan. Pokrútila som hlavou. „Nie, iste vám to nevysvetlí. Som vpohode. Živá zdravá a bola som len na tréningu." Gang pochopil. „Myslím že by ste mali ísť." Povedal Oliver. Jake sa prudko postavil „Aby si tu mohol klátiť mopju sestru, čo to dá? Tak to nie. Terez odchádzaš so mnou. Ideme. Moji dvaja bratia ťa vyhnali, tak ideš ku mne." Zdrapil ma za ruku. Nemala som na toto silu. „Nie, to teda nejde." Chytil mi druhú ruku Oliver. Ťahali sa o mňa, ako o nejakú bábiku. Nevládala som. Nič. Ukotvila som teda pohľadom na sedačku. Sedel tam Zach. Mal kruhy pod očami. Až teraz som si uvedomila, že ešte nič nepovedal. Pozeral sa na mňa. Pohľady sa nám spojili. Cítila som sa ako handra. Chalani sa o mňa naťahovali, ale ja som bola mimo. Jonah kričal, nech ma pustia. Daniel sa ich snažil aj s Corbynom odiathnuť ich odo mňa. Len tak mi zrazu ruplo v ramene, a ja som zvreskla od bolesti. „Zach!!!!!!" a potom si už pamätám iba jeho oči.
Hi!
Pustila som sa nejak do písania, ale neviem či som sa neopustila od kvality🤔🤔
Určite ma zaujíma tvoj názor❤️💕
KAMU SEDANG MEMBACA
Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SK
Fiksi PenggemarLáska je krutá. Je jej jedno, aký je môj milovaný kokot. Proste si povie ,,Hey bitch, toho miluješ. A ty sa pýtaš prečo? Lebo vyzerá ako anjel. Vnútri je však skoro rovnako skazený ako ty. Má dokonalé oči, lícne kosti, a sama dobre vieš, že aj vták...