Spis Klanów

29 3 2
                                    

Klan Parapetów

Lider

Kubańska Gwiazda - Wysoki, pręgowany jasny kocur z niebieskimi, skośnymi oczami, ma wiele zadrapań na dupie, po spotkaniu z Kwadratowym Pyskiem.

Zastępca 

Chmielowe Futro - Ciemny, bury kocur z płaską czaszką, dużym i długim jęzorem -który jebie Monsterkami i innymi syfami- a także malutkimi ciemnoniebieskimi oczami.

Wojownicy

Piotrkowy Krzyk - Mały, żółty korniszon z dużymi uszami, nosi jasnoczerwoną bluzę z napisem "Fikasz To Znikasz" zawsze ma przy sobie piankę do golenia.

Kubański Skok - Murzyn który nie jest murzynem. Jebie od niego potem i jest mały,, ale nie tak mały jak Piotrek.

Szymoński Pot - Brat bliźniak Kubańskiego Potu. Też jebie potem.

Karmicielki

Daryjowy Pysk - Kremowa kocica. Jest jedyną kobitą w klanie, też jebie potem (matka Dżesiki i Brajanka)

Klan Zdrajców

Lider

Królewska Gwiazda - ciemnoróżowa i otyła kotka w różowej sukience na której są jednorożce, ma gigantycznym brzuszek. A na głowie nosi złotą koronę.

Zastępca

Katowy Pysk - Duży czarny kocur z jaśniejszymi plamami na głowie. Zawsze ma "xD" na ryju

Wojownicy

Banaszkowa Nadzieja - Jest pulchną brązową kotką z czerwonymi oczami na czole ma pentagram, a na głowie ma rogi .

Fochowe Serce - Mały kremowy kocur z gęstymi  brązowymi oczami i dużymi czarnymi włosami. Na karku ma tatuaż z napisem: "I Love Fortnite"

Śliwkowy Wąs - Mała, jasnofioletowa kotka z widoczną anoreksją. Na nosie ma dużą ranę po ataku Martowej Stopy.

Królikowa noc - Chudy, popielaty kocur.

Klan Erudytów

Lider

Truflowa Gwiazda - Piaskowy kocur z długimi nogami i worami pod oczami.

Zastępca

Bakłażanowe Serce - Mały, jasnoszary gówniak. Ma puszyste futerko, pod którym ma skaleczenia po żyletkach. Na przedniej nodze ma tatuaż z napisem "Melattica"

Medyk

Karolkowy Liść - Szylkretowa kotka z czerwonymi i czarnymi plamami. Ma duże brązowe oczy i kręcone czarne włosy. Ma przyczepiony telefon do twarzy.

Klan Prawiczków

Szymońska Gwiazda - Duży, blado rudy kocur z przepoconą czerwoną koszulką.

Zastępca

Łukaszowy Ogon - Mały kocur z lekko żółtawym odcieniem sierści.

Wojownicy

Palantowy Brzuch - Orzechowy kocur z widoczną nadwagą.

Niezrzeszeni

Śmietnikowy fikołek - Beżowa kotka z niebieskimi oczami i dużą ilością zadrapań.






You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 23, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Wybór Fochowego SercaWhere stories live. Discover now