Geleceğe bakıp ilerlemek varken neden insanlar geçmişte takılı kalıyor ki?
Benim için çok zordu şehrimi geride bırakıp yabancısı olduğum şehire gitmeye. Ben herkesin yaralarını sariyorum ama kimse benim yarami saramiyor.
Insanları yakıp kavuran şey sadece aşk mıdır? Beni de sadece aşk yakup kavursaydi da ben şehrimi bırakıp gitmeseydim.
Uçağın kalkması ile düşüncelerden biraz uzaklaşmak için gözlerimi yumdum.
"Sayın yolcularimiz mardin e iniş yapılmak üzere lütfen kemerlerinizi takıp bekleyiniz... Teşekkürler" pilotun anonsuyla kendime geldim. Sonunda beni sehrimden ayıran şehire geldik.
"Aa yardım edin bayan bayıldı" korkuyla bağırıp yere düşen kadının yanına herkes kosunca kemerimi çıkarıp bir anda kalabalıklaşan yere baktım.
" Sayın yolcularimiz lütfen yerlerinize oturunuz gerekli önlemler alınacaktır. Uçak da ayakta durmak tehlikeye yol açabilir" anons edilmesi ile birden ayağa kalkıp yerde yatan kadının yanına gittim.
"Hostes hanım cekilir misiniz ben doktorum"
"Ay çok şükür sizi veren rabbime buyrun tabi " Hostes bana allahın lütfü bu der gibi bakıp telaşla kenara çekildi.
Kadının yazmasıni açıp yere koydum. Kadın sanirsamki uçak korkusu vardı suan şoktan dolayı bayilmis durumda
"Hasta şokta lütfen açılın... lütfen hasta yoksa nefes alamicak" etrafımızda dolaşmış bir sürü ınsanlar varken kadın ölebilirdi, bir an önce kendine getirmek."Açılın hostes hanım lütfen bana yardım edermisiniz hanfendiyi düz yatiralim"
"Tabi tabi " diyip telaşla kadını düz bir şekilde yardımıyla düzelttik.
"Çenesi titriyor biri bana yardım edebilir mi? Hastanın acilen çantasını getirip içinde ilacı olması gerekir onu hemen bana getirin ağzını açıp ilacı icirmemiz lazım."
Hostes kadının koltuğuna gidip çantasını açtı. Dediğim gibi hap kutusu vardı hemen korkuyla yanima getirdi."Buyrun "
Elinden alıp " bir kişi bana yardım etsin hastanın ağzını açmamız lazım."
Yanımda duran bir beyfendi gelip hastanın titreyen ağzını zorla açmıştı. Hemen ilacı icirip hostesteki suyu alıp icirdim.Hasta beş dakikanın ardından titremesi geçmişti. Bu olaylar olurken de uçak hava alanına inmişti.
" ambulansı arayın hemen!"
"Ambulansı inmeden önce aradık doktor hanım...ha geldiler ışte. Acilin yol verin !" Hostes de kenara çekilmişti. Ambulans görevlileri hızla yanima gelip bayanı sedyeye yerleştirmeye başladılar.
"Ben doktorum. Hasta kriz geçirdi ilaçini verdim ama suan şoktan bayilmis durumda acilen hastaneye götürelim."
" peki doktor hanım...ayse bacakları bağla...Tamam üç deyince kaldırıyoruz. Üç." Diyip hastayı kaldırdılar herkes uçaktan inmişti. Bende hastanın başında hastaneye doğru yola çıktım.
" Dayeee" bir kadın çığlık atıp hastaya doğru kosunca
Elimle durdurup
" sakin olun anneniz iyi durumda sadece şoktan bayilmis vaziyette izin verin doktorlar hemen hastayı hastahaneye götürsün." Kadın yaşlı gözlerle bana bakıp" anama birşey olmaz değil?" Siveli konuşan kadına bakıp omzunu sivazladim.
"Merak etmeyin anneniz iyi olacak...şimdi izin verirseniz hastahaneye gidicez." Kadın üzgün bir şekilde geri çekildi. Yanında bir tane daha genç kız vardı daye hayde diyince annesini alıp onları bekleyen arabaya doğru gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN YOLCUSU (DÜZENLENİYOR)
ChickLitUmutlarını alıp bir yolculuğa çıkan umutsuz geçen yıllarını geride bırakan bir genç kız. Geride yaşadığı kötü olay yüzünden memleketini terk etmeye mecbur kalan bir kız. Hayatında bir mucize olsun diye bekleyen hazar ağa! Sahte insanların yüzünden ö...