Nový song😇🎧🎤🎶📀

42 4 0
                                    

Katka:
Už bol piatok a dneska musíme už ísť do Bratislavy na skúšku ohľadom novej pesničky a ešte budeme riešiť aj veci ohľadom LA. Akurát mi skončila škola a ja som už čakala pred školu aj Eriku s ktorou idem do Bratislavy. Vlak do BA nám ide o 18:35 a mi prídeme domov po škole 15:20, za tie tri hodiny sa musíme stihnúť zbaliť a ísť ešte do mesta niečo vybaviť, veci si asi zoberieme zo sebou. Už som videla Eriku ako ide spoza rohu. „Erikaaa, more tebe to trvá dlhšie ako slimákovi.“ „Ouuuu, tak sorry že nás profesorka zdržala, ešte riešila mňa že kedy na budúci týždeň odchádzam do LA a chcela aby som jej doniesla nejaký suvenír.“ „Jáááj, však sa jej ani nečudujem, veď ona ešte nikde nebola.“ „No veď práve, volala si už s Biankou kedy bude v BA?“ „Ešte nie, lebo som asi len pred 10 minútam skončila, ale môžeme jej teraz zavolať.“ „No dobre tak jej zavolaj.“ Potom som zobrala telefón do rúka a vytočila som Biankine telefónne číslo. Telefón stále zvonil ale Bianka nedvíhala, s Erikou sme sa potom zamysleli či náhodou už není v BA u tety alebo už není náhodou u Krisa. Potom nám začal zvoniť telefón. Bola to Bianka a volala nám naspäť, asi nemohla zdvihnúť alebo nepočula telefón. „Ahoj Bianka, prečo nedvíhaš telefón?“ „Ahojte baby to som ja Kris, Bianka je teraz v štúdiu a nahráva už na novú pesničku, už čakáme len na vás tak dúfam že prídete čo najskôr.“ „No Kris nám ide vlak až 18:35, čiže až za dve hodiny.“ „Ale baby mi vás tu teraz budeme potrebovať.“ „My vieme Kris, ale iné spoje nám nejdú.“ „Tak dobre počkajte na vlakovej stanici a ja zavolám kamarátovi z PE nech pre vás príde a nech vás sem odvezie.“ „Dobre Kris, budeme čakať.“ V tom nám Kris zložil a mi sme už len čakali na jeho kamaráta. Zrazu na stanicu prišiel jeho kamarát na Transportéry. Nastúpili sme do auta a išli sme smer Bratislava, do BA sme prišli o tri hodiny skôr ako sme mali prísť vlakom. Rýchlo sme na šprintovali do štúdia a začali sme si ja a Katka rozcvičovať hlasivky. Bianka nám zatiaľ hrala počas rozcvičky na klavíry tóny a mi sme sa podľa nich rozcvičovali. Keď sme boli rozcvičené tak sme si ešte prešli text a začali sme postupne spievať určité časti pesničky. Nahrávanie pesničky nám trvalo už 3 hodiny a zatiaľ sme neboli ani v polovičke pesničky. „No baby, toto bude ešte na dlho.“ Povedal Kris a chytal sa za hlavu. „Zdá sa že to budeme riešiť aj zajtra, alebo je tu ešte jedna možnosť že budeme hore do vtedy kým tu pesničku nenahráme.“ Oprel sa o stoličku a pozrel sa na nás. My sme sedeli na gauči aj s Krisom v štúdiu, ktorý sedel za nahrávacím pultom aj jeho dvoma kamarátmi ktorý nám pomáhali nahrať pesničku. V tom sme sa s babami zhodli na tom že budeme nahrávať až kým pesničku nedokončíme. Kris nám na to iba prikývol a znova sme začali nahrávať a tento krát bez prestávky, no dobre mali sme menšie prestávky, ale mali možno tak 5 minút a išli sme na to znova až kým sme to nedokončili. S nahrávaním pesničky sme skočili o 7:00 ráno. Išli sme si s babami ľahnúť no spali sme možno iba 3 hodiny, lebo potom sme museli ešte nacvičovať na vyhodnocovanie v LA. Boli sme úplne vyčerpané a dokonca som si aj všimla že Bianke je nevoľno, skoro nám na skúške odpadla a ja s Erikou sme boli na tom úplne rovnako. Od únavy sme nevedeli nič odspievať a ani nič zatancovať. Keď nás Kris videl bolo mu nás ľúto a tak nás poslal na izbu nech si ideme oddýchnuť a pospať. S babami sme prišli na izbu a všetky tri sme sa hodili na postele a hneď sme zaspali. Spali sme asi cca 5 hodín a zobudili sme sa o 14:30 poobede. Kris nás už čakal dole a urobil nám aj obed. Na obed sme mali palacinky s nutellou a šľahačkou. Keďže sme boli hladné tak sme zjedli úplne všetko. „No baby, vy ste museli byť riadne hladné, keď ste zjedli vyše 30 palaciniek, však sa vám ani nečudujem, veď ste ani včera nevečerali a ani dneska ráno neraňajkovali.“ Povedal Kris ktorý utieral pekáč na ktorom robil palacinky. „Boli výborné Kris, takto by si nám mal robiť palacinky častejšie.“ Povedala Erika, ktorá sa držala za brucho. „Budem vám ich robiť vtedy, keď budete takto na sebe makať ako tieto dva dni.“ „Fuuu, Kris nerob si u nás srandu, ešte stále sme z toho všetkého úplne unavené, aj keď to na nás neni vidno.“ Povedala Bianka ktorá sa postavila od stola a vyvalila sa na gauč. „No dobre baby, na vašu pesničku už zostáva len videoklip a potom môžeme prejsť na ďalší song.“ Keď to povedal tak sme všetky tri pretočili očami. „Ale nie baby, nebojte sa nechám vám aspoň týždeň voľna a môžete si vybrať aj miesto kde chcete ísť každá na dovolenku.“ V tom sme si všetky tri vzdychli a zároveň sme sa tešili, dovolenka by nám totiž bodla. „No dobre, sadnite si do obývačky a ideme sa rozprávať o LA.“ V tom som ja s Erikou vystrelili a išli do obývačky, Bianka tam bola rozvalená na celom gauči a tak sme sa na ňu s Erikou hodili. „Bohaaa, Erika, to si nespravila.“ Ježíš a ja som si už myslela že si mŕtva.“ V tom sem sa začali všetky tri smiať. „Boha, ale mohli by ste zo mňa zliezť nech sa môžem nadýchnuť, aaaaaauuuu.“ Zakričala Bianka keď s nej Erika zišla dole, ja som ľahká takže mňa ani necítila, ale Erika, to je rambo, tá keď sa na niekoho hodí tak ho zabije, našťastie na Bianku sa tak nehodila. „Baby už sa upokojíme a ideme riešiť LA.“ Povedal Kris a sadol si k nám aj s nejakým papierom. „Takže baby, vaša pesnička ako viete skončila v top 20 pesničiek EU, ale zabudli sme vám povedať na ktorom mieste. Skončili ste na 4. mieste v top 20.“ Keď to dopovedal tak sme ostali v nemom úžase. „Tak to je mega.“ Povedala Erika, ktorá zase niečo do seba napchávala a pri tom sa sťažovala že je plná.

Bianka:
S Katkou sme sa začali smiať na Erike, lebo vždy keď niečo povedala mala niečo v ústach. „Boha nesmejte sa mi toľko, veď aj môj bača potrebuje jesť.“ V tom sme išli do výbuchu aj s Krisom a ona s nami. Nevedeli sme sa prestať smiať, museli sme počkať kým nás to prejde a až potom sme začali riešiť LA. „No baby, dosť bolo smiechu lebo mi tu už praskne brucho.“ Povedal Kris a utieral si slzy z tváre. „Ale nooo, kvôli mne plakať nemusíš, ja viem že som anjel, ale že by až taký že sa kvôli mne plače?“ povedala Erika a zase sme sa začali smiať. „Dobre baby, ale teraz už fakt stačí lebo ja to nezvládnem, už by sme mohli pokračovať.“ „Dobre, už sme skončili.“ Povedala Katka ktorá mala pred ksichtom vankúš aby sa nesmiala. „Baby tým že ste na 4. mieste tak sa vystupuje od 1. miesta a tak ďalej, takže vystupovať pôjdete ako 4. dobre?“ „Dobre.“ „Ubytovaný sme v 5 hviezdičkovom hotely, máte tam všetko čo budete potrebovať, dokonca som si zistil ktoré hviezdy na tomto hoteli budú ubytované a budú to:  Ariana Grande, Liam Payne, Marcus a Martinus, vy, potom tam budú The Chainsmokers, Imagin Dragons a ostatok neviem ale myslím si že aj chalani z WDW by tam mali byť ubytovaný, lebo tento hotel je v ten deň rezervovaný iba pre známe hviezdy.“ Keď to dopovedal ostali sme zase úplne mimo. „Ty si robíš srandu že tam budú títo ubytovaný však?“ „Nie baby nerobím a ešte k tomu vedľa je ďalší hotel, ktorý je tiež obsadený a vyhradený iba pre hviezdy, ale vy keďže patríte medzi nich tak môžete chodiť aj do jedného hotela aj do druhého, v LA budeme asi týždeň a pol, takže si to tam naplno užijete. Máte tam aj bazény, sauny, sú tam aj relaxačné miestnosti, tam si asi pôjdem trocha prevetrať hlavu ja, už dlho som totiž nemal masáž a pôjdem tam s Erikom takže vy a chalani môžete robiť čo len chcete, vybavili sme vám aj bodyguardov keby ste chceli ísť niekde do mesta, lebo v NY vás bude poznať každý a viete prečo?“ „Nie, prečo by nás tam mal každý poznať a nechceme bodyguardov, mi si vystačíme sami, veď aj chalani z WDW chodia po meste bez nich, tak prečo musíme aj mi?“ „Baby je to pre vaše dobro aby vám niekto neublížila a nemusíte sa báť oni budú od vás asi vzdialený 20 metrov, v podstate tak aby na vás videli ale nebudú vás obťažovať toho sa nemusíte báť. A aby ste vedeli aj chalani majú len oni budú mať tak isto ako vy, lebo vedia že v ten týždeň čo tam budú tie hviezdy tak budú tam aj fanúšici a keď si budete chcieť ísť niečo kúpiť do mesta alebo sa len tak prejsť tak vás musia ochrániť. Ja o vás nechcem prísť baby, na to vás mám až moc rád a potom ako by som to vysvetľoval vaším rodičom čo?“ „No dobre. Ale iba určitú vzdialenosť a nech zasiahnu keď budeme iba v nebezpečenstve nič viac.“ Povedala som svoje a ohľadom LA sme sa rozprávali ďalších 45 minút. Potom prišiel čas na večeru a Kris dostal nápad že by sme tento týždeň už nešli do školy ale začali nacvičovať na koncert v LA. Potom ešte zisťoval kto všetko bude ubytovaný na hoteli kde budeme aj mi a zistil že tam bude aj Jason Derulo a tak tiež aj kopu ďalších známych hviezd. Už len pomyslenie na to že budeme aj s Arianou Grande bolo úžasné a aspoň sa  nasmejeme na Zachovy keď sa bude vždy nad ňou roztápať keď ju uvidí. To bude ale sranda, už sa tešíme a možno sa s Arianou aj spriatelíme. Už len aby bol ten týždeň, chcem už byť s Jackom a užívať si super dni s babami a kamarátmi ktorých poznám a ktorých aj spoznáme. Už bolo asi 20:00 a zajtra sme mali ísť domov no Kris nám nakoniec vybavil že do školy nepôjdeme a tak som zavolala Chiare že do školy nejdem, aby mi potom nevolala kde som alebo tak, Kris zatiaľ obvolal našich učiteľov a mojich vychovávateľov a povedal im aby nám držali palce v LA . S babami sme sa rozhodli že už pôjdeme spať no  tom zavolal Erike Marcus a Erika bola hore až do 1:00. Ja som s Katkou zaspala okolo 21:35 a spali sme ako malé bábätká. V mojej hlave sa potom premietal príbeh, príbeh toho čo sa stane v LA a ako sa tam budeme zabávať, chalani s WDW nám ukážu NY a budeme s nimi chodiť po meste. Oooo áno, zabudla som vám povedať že ideme presne do New Yorku a potom sa premiestnime do Kalifornie kde nás chalani tiež prevedú aby sme t tam potom poznali keď ich pôjdeme pozrieť s babami, aj keď myslím si že tu budem viacej chodiť ja ako baby, ale určite niekedy pôjdu aj oni aj s Marcusom a Martinusom.

Nová časť, 😉😍😍dúfam že sa páčila😇😇😈Special Things❤❤❤🎧

Special Things: Aj zázraky sa dejú [✔️] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin