BURDA NE İŞLERİ VAR???

5K 289 18
                                    

AVM'ye girdiğimiz de Amanda ve Minoh bir kadın ve adamla konuşuyordu. Yada daha çok tartışıyorladı. Birbirlerine bakıp bağırıyorlardı. Ve Amanda ağlıyordu. Onun artık gerçek annem olmadığını bilmeme rağmen içim burkulmuştu. En nihayetinde de bana o 17 yıl bakmıştı. Tabi onlara bebekken verildiysem. Ne farkederdi ki? Sonuçta bana gerçek evladı gibi bakmıştı. Ha 15 sene ha 17 sene ne farkederdi? Ben onunla mutlu olup onunla üzülmüştüm. Beni bu derin düşüncelerden Alex çıkartmıştı herzaman ki gibi.

"Ovv hayır. Umarım şurda ki kadın ve erkek düşündüğüm kişiler dedildir. Bana onlar değil de Jess." o da benim gibi onların bizim gerçek anne ve babamız olduğunu düşünüyor olmalıydı. Umutsuz ve bitkin bi şekilde.

"Ahh Alex üzgünüm ama sanırım onlar düşündüğümüz kişiler."

"Ahh. Yapma 17 yıl sonra böyle birden karşımıza çıkamazlar diğil mi?" bunları söylerken Alexin gözlerinin siyahlaştığını farkettim.

"Ovv hayır!! Alex gözlerin siyahlar!!!"

"Ne? Şaka diğil mi böyle bişiy olamaz?"

"Jess cevap ver citten gözlerim siyah mı?" ah hadi ama böyle bi durumda ona nasıl şaka yapabilirdim ki? Ama ona cevap vermeliydim çünkü gözüme çok masum ve umutsuz bi çocuk gibi bakıyordu.

"Ah Alex böyle bi durum da nasıl şaka yapmamı beliyosun? Gözlerin citten siyah. Lavoboya git hemen! Ben halletmeye çalışıcam. Halledince seni ararım. Sen de yanıma gelirsin ha?"

"Tamam Jess sen ne dersen o, hemen gidiyorum." ahh canım kardeşim. Tanrı aşkına biz ne yaşıyoruz böyle? Heşey çok mantıksız. Diğerlerinin yanına gitme karar aldım. Onların yanına gidip Alexe olanları anlatıcaktım. Ve onlarda bunun bi çaresini bulucaklardı. Buna mecburlardı.

Alex
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Jessin beni uyarmasıyla lavoboya daldım. İnsanlar beni görmesin diye kapşonlumu başıma geçirmiştim. Ama şunları çok merak ediyordum. Birinin cevabı ortada olsa da diğerleri beni çok düşündürüyor du.

Gözlerim neden siyah oldu? Cevabı melez olduğum için bu ortadaydı. Ama onlar buraya neden tekrar geldiler? Veya bizi neden bıraktılar? Bizi neden Amanda ve Minoha verdiler?özel bi sebebi varmıydı yoksa öylesine mi verdiler? Bize düşman olan o kaçık adam da kim di? Ve biz ona ne yaptık? Peki eğer asıl kötü olanlar bizsek? Onlar iyiyse? Biz onlara kötü bişey yaptığımız için onlar da bize böyle davranıyorsa? Derin düşüncelerimden telefonumun çalmasıyla sıyrılmıştım. Arayan Jessydi. Sanırım bi şeyler bulmuş olmalıydı.

"Alex gözün düzeldi mi?"

"Ah bi dur bakmam lazım."

"Çabuk, acele et." aynada gözlerime baktığımda eski hallerini aldıklarını görmüştüm.

"Evet Jess eski hallerine dönmüşler."

"Tamam Alex her zaman gittiğimiz kafeye gidiyoruz. Üstünü başını düzeltip gel."

"Tamam hemen geliyorum."

Jessy
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Alexi lavoboya gönderdikten sonra hızlı adımlarla onların yanlarına gitmiştim. Herkez pür dikkat bana bakıyordu. Ve orda ki tanımadığım kadın bana bakıp sarılarak.

Kurt Okulundaki MelezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin