Holly sebou škubla a zhluboka dýchala. Měla za to, že už je mrtvá. Ležela na té stejné posteli a Bellamy spal na židli vedle ní. Je už po válce? Ptala se sama sebe. Posadila se na kraj postele a následně vstala. Podívala se z okna. Lidé uklízeli nepořádek a mrtvé těla.
,,Bellamy?" oslovila ho tiše, aby ho nevyleklala.
Bellamy otevřel oči a na jeho tváři byla vidět úleva. Postavil se a Holly obejmul. Ona si ho co nejvíc přitiskla k sobě.
,,Je po válce?" zeptala se a odtáhla se od Bella.
,,Je." přikývl. ,,Po tom co jsi... řekněme, byla na hraně se životem, Lincoln s Jackem se vrátili s protijedem a chvíli po tom bylo po všem. Našli jsme vysílačku. Raven zničila program pro vždy."
,,Věděla jsem, že to dokáže." usmála se. ,,Kde je teď? Jack? Kriss? Táta?"
,,Jsou dole a pomáhají s úklidem." řekl. ,,Ještě dnes se varcíme do Arkádie. Azgeda převzala velení a díky tobě nám Roan slíbil příměří. Ovšem, nesmíme už nikdy překročit hranice Polis."
,,Je mi jasné, že tady teď nebudeme vítáni." přikývla. ,,Teď bych ale chtěla vidět mou rodinu."
,,Vezmu tě k nim."
Nastoupili do výtahu a sjeli úplně dole. Marcus Káně zrovna s ostatními probíral smlouvu s Roanem. Ve chvíli, co Holly vystoupila, Kriss se k ní rozeběhla a obejmula ji.
,,Promiň, moc se ti omlouvám." řekla a pak se od ní odtáhla.
,,Mysleli jsme, že jsme tě ztratili." řekl Marcus a svou dceru obejmul. ,,Podle Bellamyho to bylo těsně."
,,Bylo." přikývla Holly. ,,Ale nebýt Jacka, Lincolna a všech ostatních. Teď bych tu nestála."
,,Máš štěstí." přidal se k nim Roan.
,,Já vím." přikývla. ,,Takže, jak to bude teď?"
,,Klany nejsou zrovna nadšené Holly." upozornil ji Roan. ,,Zvlášť lidé, kteří ztratili někoho důležitého."
,,I my jsme toho spoustu ztratili. Mám připomínat snad jména?" založila si ruce. ,,Ale souhlasím s naším zákazem do Polis."
,,Vlastně jsem si tady chtěl nechat tvého otce, doktorku a Octaviu. Mohli by pomoci urovnat mír." objasnil.
Holly se podívala na Marcuse a ten přikývnul. Její oči se přesměrovaly zpět na Roana.
,,Dobře, ale chci aby měli u sebe vysílačku a zbraně." rozhodla. ,,Pak budeme domluveni a my ostatní do večera odejděte zpět do Arkádie."
,,Pak tedy dohodnuto." řekl Roan a podal jí ruku. Holly ruku přijala a potřásli si. Dohoda byla uzavřena.
Roan opustil jejich malý debatních kroužek. Marcus si vzal na chvíli Bellamyho a Jacka stranou, mezitím co Kriss se pořád omlouvala Holly.
,,Myslím, že na tom nejsme tak špatně Kriss." řekla Holly. ,,Dopadlo to dobře. Otázkou je, co se bude dít teď."
,,Za chvíli by jste měli vyrazit. Předpokládám, že se všichni spoléhají teď na tebe Holly. Seženu všechny dohromady, ať můžete odejít, ale potom je to na tobě. Budeš na to sama, zvládneš to?" zeptal se jí Marcus
Holly se jen pousmála a podívala se své sourozence a Bellamyho. ,,Já na to ale sama nebudu."
Marcus nashromáždil všechny lidi u bran Polis. Holly s Kriss ne naposled rozloučili s Marcusem, Octavií a Abby a pak vedli své lidi zpět domů. Holly měla na své bundě priplý odznáček kancléře, přesto věděla, že jí nepatřil.
,,Tak, co teď, princezno?" zeptal se Bellamy při cestě.
,,Teď se vrátíme domů." usmála se. ,,A udržíme mír, aby nemuseli být žádné zbytečné ztráty."
Do Arkádie byla cesta poměrně dlouhá. Všichni byli vyčerpání a tak ve chvíli, co dorazili, všichni se rozešli do svých domovů.
Naproti ostatním se pravé plahočila Raven s Montym a Harper. Raven se hned vrhla kolem Holly a přivítala ji. Ovšem potom, co se všichni radostně popřivítali, Raven se na tváři objevil starostlivý výraz a Holly věděla, že je zle.
,,Tak co se děje?" zeptala se Holly.
,,Konec světa se děje." řekla Raven a všichni v tu chvíli zkameněli.
Shromáždili se v kanceláři kancléře, tedy Holly, a Raven se jim snažila vysvětlit větu, kterou před chvílí vypustila z úst.
,,Předtím, než jsem zničila Allie, poslala mi zprávu. Svět se blíží ke konci. Oni tomu říkají Praimfaya, ale pro nás je to čistě radiace. Vrací se a my máme sotva několik měsíců."
,,Co budeme dělat?" zeptala se Kriss.
,,Budeme muset vymyslet řešení." řekla Holly. ,,Zítra se sejdeme v osm hodin tady. Začneme na řešení. Zatím to ale nikomu neříkejte. Potrebuju to uchovat v tajnosti."
,,Takže konec světa?" Kriss se opřela o sloup. ,,Znovu?"
,,Nikdo ale neskončí mě." rozhodla Holly a odebrala se do svého bytu.
Vítejte u posledního dílu z první knihy Sky Girls. Druhá kniha bude navazovat na 4. serii seriálu a určitě se máte na co těšit! :)
ČTEŠ
Sky Girls ✔️
FanficNikdo by nevěřil že zrovna Marcus Kane by mohl mít dceru. Má, dokonce dvě. Pro jejich štěstí nikoho z nich nevypustli už jen kvůli známostem s kancléřem. Jejich matka je opustila hned po porodu a ani jedna z jeho dcer neví kdo to je. Je čas to zjist...