Gabrielle:
Cítila somna sebe stále pohlad. Čo odomňa chce? Síce je pekný ale....... nemienim sa znova popaliť na láske.
Pripustila by som si ho k sebe a on by ma potom odkopol. Moc sa podobá na Jasona. Nechce sa zamilovať.
Nechcem chlapa na vzťah ale na noc. Kamoš s výhodami. Veď, každý ma svoje výhody. Nad týmto som sa začala usmievať ako škrečok.
Pocítila som že auto zastavilo a ja som vystupila. Rozutekala som sa do obchodu pretože lialo ako z krchle.
Bieber bežal za mnou. Išiel do neakého obchodu so spodným prádlom a ja do VS. Prezerala som si podpresenky.
Na pleci som pocítila ruku. Otočila som sa a uvidela perverzné prasa ktoré som vidieť nechcela....
Justin:
Bol som si kúpiť boxerky a neake boty a oblečenie. Uvidel som ako Ria vybehla z obchodu a bežala ku autu.
Bežal som za ňou. Pršalo a ona sedela pri dverách auta. Mala červené oči a slzy sa jej miešali s dažďom.
Položil som tašky a zobral ju do auta. Položil som ju na sedadlo a tašky som dal do kufra. Naštartoval som a vyrazil na cestu ,,domov,,.
Doma som si vyložil všetky tašky a len v boxerkách zalahoľ do postele. Riu som nikde nevidel. Chcel som ju čakať ale premohla ma unáva.
Sen:
Sedím na hopačke a vedľa mňa sedí Ria. Sleduje neaké dievčatko a o niečo staršieho chlapca. Dievčatko môže mať 3 roky a chalček 6.
Dievčatko pribehne ku mne a sadne si mi na nohu.
,,Ocko, ľubim ťa ako ti maminu." povedalo.
Ten sen bol tak realistický. Posadil som sa a na mobile som si pozrel čas. 4:29. Super. Išiel som dole a počul výkrik. Moji chalani vybehli z izieb a spolu sme zbehli dolu.
Videli sme Nasha? ako robil niečo s Riou. Pozrel som sa blišie a vyťahoval jej guľku z brucha. Au.
Sadol som si vedľa Rii ktorá ležala a chytil som jej ruku. Držala ma silno. Nash? jej tu guľku vytiahol a nalial jej tam vodku a jej vybehla slza z oka.
Chuďa moje. Drtila mi ruku.
,,Nash to štípe!" kričala na Nasha. Bingo, konečne viem jeho meno. Dal jej tam gázu a obviazal. Pichol jej niečo do žili.
,,Čo si jej to pichol?" opýtal sa Lil Wayne a Lil Twist skúmal striekačku.
,,Lieky proti bolesti." povedal jednoducho a odišiel. Pozrel som sa na Riu.
,,Poďme si pozrieť RIO 2. Prosím." povedala Ria a posadila sa. Ju to nebolí či čo?
Fredo pustil Rio 2 a ja som zakril Riu dekou. Bola mi zima.
,,Poď ku mne." povedala Ria a zakrila ma dekou. Naj naj naj naj naj naj pocit ever!!!
Absolutne som nesledoval film ale Riu. Bola do toho moc zažratá. Taká cute.
,,Blbý film." povedal Ryan.
,,Nie." povedala Ria a urobila taký divný a robila niečo s ukazovankom. Epická bola.
KAMU SEDANG MEMBACA
Memories of you(JBFF)
Fiksi PenggemarMafianka ktorá nechce chlapa. Mafián ktorý ju miluje. Má svoje spomienky.