A cella ajtót ránk csukták, mi pedig ott álltunk tehetetlenül.
-És akkor ennyi? Vége?- kérdezte Shuri.
-Úgytűnik- ült le egy ágyra Thor.
-És T'Challa? Vele mi van?- kérdezte kértségbeesetten a hercegnő.
-Shuri- lépett elé Bruce- T'Challa halott- ölelte át a lányt aki sírba borult vállára.
-Tudtam. De reménykedtem benne hogy nem. Hogy még él valahol- hüppögte.
-És hogy újból láthatom- törölte meg könnyes szemeit.
Bruce nyugtatásképp még egyszer átölelte a lányt majd megfordult.
-Itt van 5 lepukkadt ágy- nézett körül Bruce.
-Át kéne gondolni hogy ki hol "alszik".- vakarta tarkóját Tony.
-Én szivesen leszek egy ágyon Bruceval- állt mellé Nat.
-Thor?- kérdezte Kapitány és az istenre nézett. Ő bólintott egyet majd tovább mentünk a sorban.
-Rugdalózós?- nézett a zseni Peterre.
-Az megtisztekés lenne uram- mosolygott Parker.
-Nos Bucky úgy tűnik hogy rád esik a választás. Sam vagy Wanda?- kérdezte nevetve Tony.
Bucky fintorogva nézett Samra és közben felém közeledett.
-Azért ennyire ne utálj- nevette el magát a Sólyom.
-Már mindegy- állt mellém.Mindenki a "saját" ágyán ült. Bucky fejét vállamra hajtotta úgy figyelte a beszélgetést.
-Hogyan fogunk megszökni?- kérdezte Nat.
-Mi van akkor ha ez a Bosszúállók vége?- kérdezte hirtelen felindulásból Bruce.
-Az nem lehet- motyogta Rogers.
-Ne legyünk szomorúak. Haló emberek mi hősök vagyunk. Nem veszítünk- állt fel Sam és Shurira nézett.
-Te se légy szomorú- nyújtotta kezét a lánynak.
-Mond meg nekem már hogy a francba ne lennék szomorú? Hm?? A bátyám halott.- ordított Shuri.
Erre a beszélgetésre Bucky is felkapta fejét. Ilyedtem nézett rám, szerintem aludt egy kicsit. Megráztam fejem mire ő nyugodtan hajtotta újból vállamra fejét.
Halk cipő léptek a folyosón, valaki jön. A cella ajtón kinézett Sam.
-Ezt nem hiszem el- hátrált az ajtótól.
-Miaz?- állt fel Tony.
-T'Challa- nézett Shurira.
Shuri felpattant és az ajtóhoz sietett.
-Úgy hallottam hogy hiányzott- dobta be a királyt egy katona.
-Hoztam pár meleg takatót- hajította mellé a tárgyakat.
T'Challát egy ágyra fektették és végig néztek rajta. Volt egy vágás az oldalán de nem volt túl súlyos. Shuri levett egy gömböt a karkötőjéről és a sebbe nyomta azt.
-Van pulzusa- engede el nyakát Bruce.
Shuri örvendve ugrott Sam nyakába aki a meglepettségtől köpni-nyelni nem tudott. Késve, de visszaölelte a lányt.
A hercegnő gondosan betakargatta bátyát majd megpuszilta homlokát.
-Jóéjt- simogatta meg arcát.
Lenéztem Buckyra aki egyenletesem vette már a levegőt. Arcomra egy halvány mosoly kúszott. Betakartam a katonát majd megpusziltam feje búbját. Erre a mozdulatomra mocorgott egy kicsit majd felnézett rám.
-Jóéjt- húzódott hozzám.
-Jóéjt- öleltem át hasánál.
YOU ARE READING
A Pajzs BEFEJEZETT
FanfictionJAVÍTÁS ALATT! [A könyvben sok helyesírási és forgalmazási hiba van, javítás alatt áll! ] "-Ki a franc ez?- nyöszörgött a fájdalomtól. -A Pajzs- morogta a másik az orra alatt." #1 Hydra 2019.4.25. #1 Shield 2019.4.30. #1 NatashaRomanoff 2019.4.25 #...