Yağız
3 Ay sonra
Sonunda nazlılar düğününüde yapacaktık bu üç ayda didişmekten kendi düğünlerini doğru düzgün planlayamadılar. Hele nişan günü maç oynadıklarını ağzından kaçırınca inanç bizim cadı okyanusun canını okudu. Ki haklıydı.
Herneyse üç ayda gerçekten çok şey oldu. Gün geçtikçe kimyaya daha çok aşık olduğumu anladım. Sanırın en şanslı erkeği benim. Bir insanın karısının bu kadar iyi olması bulanacak bir şey değil.
Her hafta farklı bir kuruluşa bağış yapıyor evde oturmak istemediği için yetimhane yetimhane geziyor. Yanlız gezmesini istemediğim için bir ordu koruma tuttum. Zaten bu aralar mecburen gezemiyor. Daha dört buçuk aylık hamile olmasına rağmen karnı dokuz ay gibi gözüküyor.
Bu durumda ilkte biraz endişelensemde doktor üçüzler için normal olduğunu söyleyince ben ve bütün aile rahatladık. Bütün aile diyorum çünkü onlar bizden daha heyecanlılar. Sanki kendi çocukları olucakmış gibi.
Hatta o kadar abarttılarki ne yapacağımızı şaşırdık. Mesala demir amcayla babam daha doğmamış çocuğu spor salonuna kaydetip box çizelgesi hazırladılar buda yetmezmiş gibi doğumdan sonra olan bütün maçlara bilet aldılar gerçekten bunlar yine iyi annemler resmen kız için tutabildikleri bütün balerinleri sınavdan geçirip dünyaca ünlü bütün balerinleri eve dizdiler.
Hatta dadı bakmaya başlamışlardı ki kimya dayanamayıp siz ne güne duruyorsunuz ben çocuklarımı bakıcıya emanet etmem diyip kavgaya giriştiler. Tabi sonunda kimya kazandı o ayrı.
Sonuç ailecek kafayı yedik. Bir an önce doğsalarda bizde kurtulsak. Ayrıca bgr yandan geç doğsunlarda bunlarla karşılaşmalarını erteleyebildiğimiz kadar ertelesek. Ha bu arada bebeklerin cinsiyetini zorda olsa öğrendik iki delikanlı bir tanede annesine benzeyen küçük prensesemiz olacak.
Gerçi ben iki tane prensesi tercih ederdim ama artık bir dahakinde. Allahtan kimya çocukları çok seviyor ve daha çok çocuk düşünüyoruz .
Biz iki kardeş olduğumuz için evde çok sıkılırdık küçükken tabi okyanfslar bu boşluğu dolduruyordu ama işte onlarda demirin annesinin akrabalarını ziyarete gidince tek kalıyorduk ve kız kardeşle o kadarda eğlenemiyorsun özellikle cadı özellikleri taşıyorsa.
Bu yüzden çok çocuk istiyorum. Her yerden bir kafa çıksın istiyorum.
Herneyse şimdi yetişmemiz gereken bir uçak var çünkü nazlı hanımlar düğünü iskoçyanın bir
dağında yapacaklar gerçekten çatlak bir kız kardeşim sanki türkiyede yeşillik kalmamış gibi sırf iskoçları seviyor diye düğününü iskoçyada yapıyor bütün aile bir araya geldik yinede vazgeçiremedik şimdi ise bir hafta önceden iskoçyay gidip düğün kontrol edicez annemlere her ne kadar işim var kimyada hamile düğün hazırlıklarıylı filan uğraşamaz desemde yok illa sizde geleceksiniz işte bende mecburen kabul etmek zorunda kaldım.
Şimdi ise şirkette son işleri hallediyorum. Iş olarak en yoğun şirketlerden biriyiz. Okyanusta demir amcanın yerini alınca şirketleride birleşdirdik ben yurt dışındaki işlerinin yönetimini burdan yapıyorum okyanusta şimdilik yurt içi yapıyor ama bu gidişle yurt dışını paylaşmak zorunda kalıcağız çünkü yetişemiyorum.
Dünyanın en iyileri arasındayız ki bu basının ilgisini çok çekiyor. Buda korumaları iki kat arttırıyor. Tabi daha yeni öğrendiğim şeylerde var mesala her birimizin özel olarak korunduğumuz tabi bunu şirketler birleştirilince öğrendim. Şimdi ise iki katı koruma var her birimizde.
Kimyanın ki dört katı koruma ama gerçekten endişeleniyorum. Fazla sakar özellikle karnı büyüdükten sonra iyicene arttı.
Son imzalarıda atıp şirketten çıktım. Kimyalar özel jette bekliyordu. Ben karımla yanlız gitmek isterdim ama benim cadı kardeşim ve şu selim denen kız yüzünden cümbür cemaat gidiyoruz. He bu arada fıratla selimin haberide nişandan bir ay sonra geldi onlarda yu anda nişanlı ve yakında onlarında düğünü olacak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri ve Çirkin (2)♐
General FictionÇocukluk arkadaşı olmalarına rağmen birbirinden nefret eden iki aşık… Ailelerinin zoruyla evlendirilmek istenen iki genç… Planlanmış evlilik bir tek gelin ve damadın haberi yok… Daha doğrusu gelinler ve damatların haberi yok… Onlar serseri ve çirk...