Selam arkadaşlar öncelikle bir kız resmi koymak istemiyorum çünkü justin in güzel belieberlarının resimlerini küçük bir kapağa sığdıramam o yüzden belli bir karakter belirtmek istemedim.
Kızımız Justin'in üvey kuzeni. Şuan 19 yaşında.Pattie ile birlikte kalıyor.1998 yılında Alice'in ailesi bir seyahat sırasında araba kazası geçirerek hayatlarını kaybettiler.Elbette araba da Alice de vardı.büyük bir psikolojik terapi gördü.Şuan sessiz ve sakin hayatında olacakları bilmeden yaşamaya devam ediyor.
"Tamam,oğlum.
Justin sakin olmalısın.
Telefonu kapat ve beni bekle."
Merdivenlerden aşağı uyku sersemi bir halde inerken aşağıdan bit takım sesler duyuyordum.Duyduklarıma göre Pattie yine Justin'le konuşuyordu.
"Yine mi aynı sorun"
Dedikten sonra mutfağa doğru yöneldim
"Evet.Ona dua etmesini söyledim.Beni yanında istiyor. Galiba yanına gitmeliyim. "
"Sana ihtiyacı var Pattie. Ne zaman gitmeyi düşünüyorsun."
"Imm. Alice galiba taşınmalıyız."
"Ne?"
Dedikten sonra içmekte olduğum portakal suyunu istemsizce püskürttüm.
"Ben gelmeyeceğim değil mi? Benim burda kurulu bir düzenim var Pattie. Bana bunun olmayacağını söyle."
"Sakin olmalısın. Hem Justin'i özlemedin mi?"
"Biliyorsun ki ben ona uyum sağlayamıyorum.o fazla aksiyonlu bir hayata sahip benim ki ise tam tersi. "
"O zaman ben gidip bilet alacağım ve gidip Justin'le görüşeceğim. Eğer durumu düzelmezse mecburen onun yanında olmalıyız.
"Tamam, Pattie."
Dedikten sonra. Kanepeye televizyon izlemek için oturdum. Pattie bilet almaya gitmek için zaten hazırdı.
"Hoşçakal"
Dedikten sonra arabasına binip gözden uzaklaştı.
- 1 SAAT SONRA-
Telefonuma gelen mesajla telefonumu elime almam bir oldu.
KİMDEN: PATTIE
MESAJ: Bileti aldım.1 Saate kalmaz yola çıkarım kendine iyi bak Selly'yle iyi takılmalar.
(Selly:evdeki hizmetli kadın.kız da değil yani bildiğiniz 45 yaşında kadın :D akıl hocam)
Mesajı okuduktan sonra istemsizce tebessüm ettim.ve televizyonda kanalları değiştirmeye koyuldum. Kesinlikle izleyecek bir şey yoktu.
GELEN ARAMA: AMY
(Amy: en yakın arkadaşım)
"Alo Amy"
"Canım naber"
"Idare eder sen?"
"Ben de iyiyim sıkıldım da biraz sesini duymak istedim"
Ona cevap vermek yerine büyük ihtimalle ABD'ye taşınacağımızı ona nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum.
"Amy,bize gelebilir misin? seninle bir şeyler konuşmak istiyorum."
AMY'NİN AĞZINDAN
Bana
"Amy,bize gelebilir misin? seninle bir şeyler konuşmak istiyorum."
dedikten sonra ona tamam diyim telefonu kapattım.Sesi gerçekten çok soğuk geliyordu. Ne olduğunu merak ederken bir yandan da hazırlanıp Alice gile gitmek üzere evden ayrıldım.
2 SAAT SONRA
Amy'le uzun bir sohbet içerisine girdik ve ben anlatacaklarımı en son anlatmıştım. Kesinlikle ben ve Amy çok üzgündük. Ama o her zaman benim kurtarıcım olmuştu. Beni ziyarete gelebileceğini.tatillerde görüşebileceğimizi söylüyordu.
Ha bu arada söylemeyi unuttum. Justin'in sorunu geceleri uyuyamaması. Sürekli kabuslar görüyor. Bence tek sebebi Selena'yla biten ilişkileri.Ama o bunu kabullenmiyor. 6 ay koskoca 6 ay geçti aradan ama o hâlâ küçük bir çocuk gibi davranıyor.
Amy'yi kapıdan geçirdikten sonra havaya bakmıştım tahminen saat 5-6 felandı. Kesinlikle aç değildim. Acaba Pattie varmış mıdır? tabi ki varmıştır. Aramadığına göre Justin le uzun bir sohbet içerisindeler.
İçeri geçip televizyon izlemeye koyuldum ama yaptığım tek şey olanları düşünmekti. Aslında uzun zamandır böyle bir şeyin olabileceğini tahmin ediyordum. Demek ki bir bahar günü bu haberi almam gerekiyormuş.
Tarih:21 Nisan,merhaba Canada
Akşam olmuştu kulağıma gelen tek ses Selly'nin mutfakta yemek yerden çıkan çatal bıçak sesleriydi.Yerimden kalktım ve of ama doğru çıkmak üzere merdivenlere yöneldim. Üst kata ulaştığımda odamın yanında duran kapıdan içeri girdim. Burası Justin'in odası idi. Beyazlarla döşenmiş bir o da duvardaki panoda resimler vardı. Resimleri inceleyecek olursak birinde ben ve justin su savaşı yaparken,justin in 16.yal günü,jazmyn jaxon ve justin...
Resimlere bakarken gülümsediğimi farkettim.Gerçekten Justin'le güzel anılarım vardı.Neden tekrar olmasın diye düşünürken onun yatağına uzandım.
SABAH 09:55
"Lanet olası telefon sabah sabah senin benimle derdin ne?"
Dedikten sonra 7 kez her kapatmama rağmen çalan telefonu açtım.
GELEN ARAMA:........
Selam arkadaşlar burada kesiyorum :) umarım beğenmişsinizdir. Sadece direk Justin'le beraber olmalarını istemedim ve detaya girmek istedim. TEŞEKKÜRLER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOY
FanfictionBaş rol:Justin Bieber&Alice Bieber Ünlü şarkıcı Justin Bieber ve Justin'le aynı evi paylaşan Alice Bieber'ın beraber yaşamalarından yaşlanmalarını kadar geçen süreyi baz alıp anlatılan bir hikayedir.