29= mutlu son...

979 30 1
                                    

2 yıl sonra

Umut denilen o şey beni bulduğunda ona sımsıkı sarılmam hayatıma renk katmıştı. Hayalini kurduğum karadeniz bana yeni bir hayat yazdırmıştı.

Tahir kaleli ve kaleli ailem benim için umuttu. Tabi birde 1 yaşında ki minik kızım irem...

"Nefes iremi susturamıyorum canım ya bir baksana." Babalık ona o kadar çok yakışmıştı ki kimse onun kadar güzel baba olamazdı.

"Tamam hayatım." Diyerek iremi kucağıma aldıp mutfağa indim. Kızımı mama sandalyesine oturtup mamasını hazırlamaya başladım.

"Demek acıktın babacım." Mama hazırlarken mükemmel ailemi izlemek bende huy yapmıştı.

Mamasını hazırladığımda asiye ablam elimden alarak "ben yediririm kuzuma." Diyerek iremin yanına gitmişti.

Pek halim olmadığı için asiye ablaya minnettardım. 1 haftadır bende ki başk ağrısı, miğde bulantısı, ve şiddetli bir baş dönmesi almış başını gidiyordu.

"Nefes iyi misin?" 1 haftadır bende ki bu durum tahiride fazlasıyla endişelendirmişti. "Yok bir şeyim canım ya sadece biraz başım döndü. Yorgunluktan sanırım." Dedim onun endişesini biraz olsun azaltmak için.

"Bu böyle olmaz kızım yine de bir doktora görünmen lazım." Saniye annem de sağolsun o da çok endişelenmişti. Asiye ablayı hiç sormayın. Tutturdu bir gebelik testi yapalım diye.

"Peki annecim gideriz biz yarın." Dedim.

"Hadi gidiyoruz nefes."

"Nereye tahir?"

"Doktora."

"Dedim ya yarın gideriz diye." Dememle birlikte elimi tutup beni kapıya doğru yönlendirdi. "Şimdi gitsek ne fark eder." Diyerek üzerime siyah şişme montumu giydirdi.

Ailemin ısrarları üzerine şuan hastanede sonuçların çıkmasını bekliyorduk. Yaptıkları kan testinden her şey belli olurmuş.

1 saatlik bir bekleyişin ardından sonuçlar çıktığında doktor hale hanım bizi yanına çağırdı.

"Nesi varmış karımın doktor hanım?" Benden daha çok endişelenen tahirim bana mutluluk veriyordu. Beni böyle güzel sevmesi aramında ki en büyük umuttu. "Endişeye hiç gerek yok tahir bey nefes hanım gayet iyi." Güler yüzüyle konuşan hale hanım beni meraklandırmıştı. Ne diye gülüyordu ki şimdi bu kadın. "Ee o zaman sorun ne?" Kafamda ki sorulara tercüman olan kocam tahir, merak ettiğim soruyu ben sormadan sormuştu.

"Bir sorun yok merak etmeyin sadece nefes hanım 6 haftalık hamile. Tebrik ederim anne oluyorsunuz." Duyduklarım bende şok etkisi yaratırken kalbimde büyük bir mutluluk kanat çırpıyordu. "Gerçekten mi?" Diye sordum heyecanla. "Evet." Diyen hale hanımın cevabıyla beraber "tahir baba oluyorsun." Diyerek kocama sarıldım.

4 ay sonra

Hamileliğimin 4. Ayında biraz zorlanıyordum. Fazlaca aşermiş tahirimi de çok yormuştum. Kaleli ailesi bana ve bebeğime zarar gelmesin diye etrafımda resmen pervane olmuştu. Canım ailem.

"Bebeğinizin cinsiyetini öğrenmeye hazır mısınız?" Hale hanımın sorusuyla heyecanım artmıştı. Bu heyecanımı görmüş olucak ki ben daha cevap vermeden o hemen söyleyiverdi. "Tebrik ederim oğlunuz oluyor."

Tahir ve benim heyecanım kat kat artarken ben oğlumun ismini çoktan koymuştum bile.

"Tahir adı ulaş olsun mu?" Diye sordum.

"Çivra taşında ki ulrem'den esinlendin değil mi?" Diye sordu yüzünde ki mutlulukla.

Bilmişti... tahirle ilk tanıştığım zamanlarda çivrada ki bir taşın üzerinde o iki aşık hikayesini ondan dinlemiştim. Ulremin hikayesi. Beni büyüleyen aşk hikayesi sayesinde kızımın adını irem koymuştum. Şimdi de oğlumun adını ulaş koymak istiyordum.

"Olmaz olur mu nefesim? O zaman hoşgeliceksin ulaş." Tahirimin kabul etmesiyle ona sımsıkı sarıldım.

Konağa geldiğimizde meraklı gözlerle bizi izleyen ailem müjdeli haberi bekliyorlardı. Ee o zaman fazla bekletmeyelim değil mi?

"Hayatımıza minik bir ulaş giricek." Dedim yangaz muratın kucağında ki kızımı alarak.

Ailemin yanına geçip oturduğumda tahirde yanıma oturdu ve kızımızı kucağına aldı. Bebeğimizin erkek olması ailemize de büyük bir mutluluk katmıştı. Gerçi onlar için cinsiyet önemlu değildi. Kız olsada seviniceklerdi. Önemli olan sağlıklı olması değil miydi?

Bizim ki mutlu bir sondu. Hayat bize tüm umutları vermiş gibi mutluluğuda vermişti. Tüm ailemle birlikte minik ulaşımızı kucağımıza almayı bekliyorduk.

Hep istediğim o mutlu son benide bulmuştu. İyi ki tahir. İyi ki ailem. İyi ki siz.

Final bölümünü fazla uzatmak istemediğim için 30. Bölümü bekleyemedim ve şimdi final yaptım. Mutlu sonları severim. Umarım sizde sevmişsinizdir.

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💛💛💛

Aşk Senle Kokuyor (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin