Όχι σπόιλερ εδώ, οκ;
Έχοντας μιλήσει για το The Shining νομίζω ήρθε η ώρα να μιλήσω για κάτι "αμφιλεγόμενο".
With that being said, ας ξεκινησουμε:
Τώρα η υπόθεση είναι ακριβώς η ίδια μα το σενάριο είναι του Stephen King, άρα θα είναι καλυτερο από το πρώτο, έτσι; Ε, λοιπόν, όχι τόσο...8/10-Θα αρέσει τρελά!
Λοιπόν ενώ το προηγούμενο το θεωρώ καλύτερο, αυτό εδώ έχει κάποιες φάσεις καλύτερες από την ταινία και κάποιες ιδέες πιο ανεπτυγμένες. Επίσης είναι πιο βασισμένη στο βιβλίο, μιας και ο τυπάς που έγραψε το σενάριο έγραψε και το βιβλίο. Μα αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το ποσό μέτριο είναι το σενάριο! Ειναι αφορμή για άκυρα jumbscares, αφορμή για expotition, είναι απλά αφορμή για πράγματα!
Η σκηνοθεσία όμως είναι καλή! Και το acting! Και οι φωτισμοί, και το σετ, όλα αυτά είναι οκ! (αν εξερεσεις τα απαίσια CGI των ζώων στην αυλή του ξενοδοχειου)
Απλά φταίει το σενάριο και άλλες φασεις και ακόμα δεν έχω καταλάβει πιο τέλος μου αρέσει πιο πολύ: της ταινίας ή αυτής;
Είναι και τα δυο πολύ έξυπνα απλά με το πρώτο έχεις κάτι έμμεσο ενώ με το δεύτερο κάτι άμεσο.Αυτά βασικά. Δεν έχει κάποιο θέμα ή κάτι. Πραγματικά τα αγαπώ και τα δυο πολύ και μου είναι δύσκολο να αποφασίσω πιο από τα δύο θεωρώ καλύτερο! Και παλι, αξίζουν πολύ και τα δυο μα μην διαλέξετε ανάμεσα τους γιατί, περιεργως, είναι πολύ διαφορετικά.
Υ.Γ:Τα τρέιλερ και για τα δύο για να τα βρείτε:
Και το mini series:
YOU ARE READING
(Horror) Movie Reviews
HumorΑν ειστε fan των horror ταινιων ή απλά cinefil όπως εγώ (και τα δύο) εδώ θα σας σωσω από μεγάλα bombs ταινιών (τρόμου) και θα σας συστήσω classics που υπάρχουν καιρό ή μόλις γεννήθηκαν!