To może tak na wstępie powiem wam trochę o sobie i o moim życiu, więc mam na imię Victoria Smith mam osiemnaście lat, 177cm wzrostu, włosy mam koloru brązowego tak jak i oczy, z charakteru jestem raczej ciężka do zrozumienia, raz jestem miła, grzeczna i niewinna jak aniołek, a nieraz jestem wredna i szczera do bólu po prostu jestem wcieleniem diabła. Moi rodzice poznali się na Uniwesytecie w Californii, kiedy się pobrali zamieszkali w Norwegi w Trofos i wtedy urodziłam się ja. Mieszkałam tam osiem lat, chodziłam do szkoły gdzie uczyłam się norweskiego i angielskiego, w domu mama uczyła mnie polskiego. W Trofos miałam trójkę przyjaciół Olgę Rose, Marcusa i Martinusa Gunnarsena. Zawsze po szkole się spotykaliśmy, wygłupialiśmy się, bawiliśmy się ze starszą i młodszą siostrą bliźniaków. Było mi smutno kiedy ich opuszczałam szczerze gdybym ich teraz spotkała nie poznałabym ich. Minęło dziesięć lat odkąd mieszkam w Polsce chodzę do liceum językowego, ponieważ uwielbiam języki obce i szybko się ich uczę, jak na razie umiem tylko angielski, norweski, niemiecki, francuski i hiszpański.
Mam tutaj trójkę przyjaciół Sophie Scoot, Ethana Walkera i Willa Hadsona, chodzimy wszyscy razem do liceum. Z Willem pokłóciłam się pół roku temu i do tej pory się do siebie i nie odzywamy. Ja, Sophie i Ethan mamy tyle samo lat Will jest o rok starszy, ale kiedy nie zdał został przeniesiony do równoległej klasy. Każdy z nas jest pół polakiem i pół amerykaninem. Żadno z nas nie ma rodzeństwa więc ja i Etan traktujemy się jak rodzeństwo może to dlatego, że jesteśmy podobni z charakteru i jesteśmy kuzynostwem. Ethan i Spohie są parą, lepszej pary od nich nie widziałam wkurwiają się na wzajem, ale i tak się kochają.
Sophie jest wysoką blondynką o niebieskich oczach jest na ogół miła, ale no jak ktoś wkurwi ją za bardzo lub powie coś czego nie powinien to ta osoba może się spodziewać, że dostanie od niej wpierdol. Ethan ma jasno brązowe włosy i zielone oczy ma 187cm wzrostu jest bardzo umięśniony dlatego każda laska w szkole chce z nim być. Ethan jest typem bad boy'a, ma paru wrogów, ale nie robi nic żeby ich sprowokować. Dla swojej dziewczyny zrobi wszystko, a mnie zawsze pocieszy kiedy mam gorszy dzień. Will jest brunetem o piwnych oczach jest tak samo wysoki jak Ethan, jest bardziej umięśniony ma tatuaż brzuchu, jest mega przystojny, każda dziewczyna jest w nim zakochana, a on jest tym typem chłopaka, że każdą z ich by pieprzył. Will jest bad boy'em, zawsze z nim miałam dużo przypałów. Kiedy się tu przeprowadziłam on był moim najlepszym przyjacielem, a to dlatego, że nasi rodzice założyli razem firmę i mieszkamy koło siebie.
Cała nasza czwórka mieszka na obrzeżach Warszawy w dość dużych willach z basenem. Jutro jest zakończenie roku szkolnego, a ja, Sophie i Ethan jedziemy na festiwal do Rzymu na kilka dni.
___________________________________________
Ta książka będzie inna niż te wszystkie do tej pory. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
MandMfans21
489słów
CZYTASZ
Is it just friendship/M.G
RomanceKsiążka pt."Is it just friendship/M.G" opowiada o starej przyjaźni. Dawni przyjaciele się odnajdują chociaż na początku o tym nie wiedzą. Stracili kontakt dziesięć lat temu nigdy nie myśleli, że się jeszcze zobaczą. Czy stara przyjaźń zostanie odno...