Multi Amca'daki Müzikle Okuyun ^^
Gel ve Uzan Omuzlarıma, Gidelim Umutlara Doğru. Alalım bulutlarıda, ver elini korkma hiç ne olur...
-Zayn Malik-
"Bildiğiniz gibi Allison yaptığınız bu leş için gidiyor" Dedikten sonra bana baktı Tad. Pişmanlıkla kafamı aşağı eğdim. Sevdiğim kadın gidiyordu ve ben hiçbirşey yapamıyordum.
"Ta-"
"Liam su-"
"Hayır yeter artık!" Liam sinirle ayağa kalktığında oturduğu sandalye yere düşmüştü. Liam'ı ilk defa bu kadar sinirli görüyordum. O haksızlığa gelemiyordu.
"Tamam! Görevi kabul etmemiz yeterince kötü bir durum ama burda suçlu olan biz değiliz anladın mı? Bizi çete'den atıcaksın biliyorum. Umrumuzda değil. Allison'un canını yakmak istemedik hiçbir zaman. Eğer görev yolunda ilerleseydi Zayn Allison'u tedaviye ikna edicekti ve o yıllardır sizin yapamadığınız şeyi yapıcaktı. Hadi itiraf et! Allison'un arkasından neler çevirdiğini anlat bize! Onun için yıllarca sahte arkadaşlar bulmadın mı? Hepsi pskilologtu değil mi? Bu odadaki tek suçlu bizmişiz gibi davranmaktan vazgeçin artık" Dedikten sonra arkasını dönüp odadan çıktı. Onun peşinden bizde sırasıyla çıkarken içeri giren Josh'ı gördüm. Harry Liam'ı durdurup konuştu.
"Madem Çete'den atıldık sanırım onun ağzıyla götünü yer değiştirmemde sakınca yoktur?" Piç bir sırıtma ile bende konuştum.
"Hayır. Yok, yürü Harry"
"Biz arabadayız" Diğerleri giderken Harry Josh'ın kolundan tutup dışarı çekti. Josh bizi görünce üzerimize gelen arkadaşlarına eliyle işaret yapıp durmalarını söyledi. Pislik gülümsemesini suratından eksik etmeden Harry'nin elinde yürüdü. Ortamdan uzaklaşınca Harry Josh'ın yakasından tutup duvara yasladı.
"Ulan pezevenk sen hangi sikim akılla bize karışırsın?" Diye tısladı suratına doğru. Josh kahkaha atıp konuştu.
"N'oldu? Allison'ı kaybetmek bitek Zayn'e koymamış anlaşılan? Allison böyledir işte. Afrodizyak etkisi yaratır. Çabuk bağlanırsın, zor koparsın. Ne o aşk acısı sana yaramamış ha ser-"
"Senin ağzını burnunu kırıcam" Diyerek yumruğu geçirdim. Üzerine çıkıp yukruklarıma devam ederken beni itip altına aldı. O bana vururken Harry sırtına tekme geçirip Josh'ı yere itti. Elini bana uzatıp kalkmama yardımcı olduktan sonra beraber Josh'ı dövmeye başladık. Her tekmemizde kahkahası dahada yükseliyor sinir bozucu bir hale geliyordu.
"Harry dur" Dedikten sonra elimi karnına koyup durmasını sağladım. O nefes nefese durunca Josh'ın suratına baktım. Burnundan ve ağzından kan akıyordu. Yanına eğilip yakasından tuttum ve kendime doğru çektim. Mavi gözlerini bana kenetledikten sonra kahkaha attı.
"Orospular gibi kahkaha atma diycem ama karakteri orospu olmuş bi adamdan bunu istemem fazla gelebilir. Aramızdaki farkı sormuştun Allison'a. Fark me biliyor musun? Senin karakterin herkes tarafından sikilmiş, benimse kalbim sadece Allison tarafından sikildi. Şimdi kes şu sesini" Dedikten sonra yakasını sertçe bıraktım. Ayağa kalktığımda hala kahkaha atıyordu.
"Boşver Zayn hadi gidelim"
"Tamam" 1-2 Adım atmıştımki sesini duydum.
"Benim karakterimi Allison yerine getiriyo Zayn sen kendi derdine yan ahahahahahh" Hızla ona döndüm. Harry kolumu tutmaya çalışsada kolumu silkip ondan kurtuldum. Hayalarına tekmemi geçirdiğimde acıyla iki büklüm oldu. Daha sonradanda kalın botumu boğazına geçirdim ve sesi kesildi.
"O benim anladın mı? Benim!" Diye bağırdım suratına doğru. O kıvranırken sinirle son kez karnına tekme attım.
-Allison Fleck-
"Başka bavu-"
"Yok" Dedim merdivenlerden inerken. Şoför başını eğip arabasına ilerledi.
"Demek tamamiyle gidiyorsun ha?" Dedikten sonra burnunu çekti Tad.
"Siktir, ihtiyar sen cidden bunadın. Gel buraya koca adam" Kollarımı açıp ona sarıldım. Uzun bir kucaklaşmadan sonra Klaus'a da sarıldım. Kulağıma doğru fısıldadı.
"Sonunda doğru hareket edebiliyorsun çaylak" Buruk bir şekilde gülümsedim.
"Gitme vakti" Evden çıkıp dışardan son kez baktım.
"Londra Belalı'yı özliycek"
"Pek sanmıyorum ihtiyar. Sulu gözlü gökyüzü bile özlemez beni" Diye fısıldadım kendi kendime. Geri geri giderken önüme dönüp arabaya doğru ilerledim. Şoför kapıyı açtı. Derin bir nefes alıp arabaya bindim. Kapıyı kapatınca içime bir şey oturdu.
****************************************************************************************************************
FBI Binasına giriş yaptık. Değişik alanlardan geçip değişik insanları gördüm. Banel. Takım elbise, kare etek ve gözlük uyumu.
"Buyrun Bayan.Fleck" Dedi yarım saattir peşinden ilerlediğim adam. Tam içeri giricekken telefonumun mesaj sesini duydum. Adam bana rahatsız olmuş gibi bakarken gözlerimi devirip sırf ona inat telefonumu cebimden çıkarttım. Gelen mesajın Zayn'den olduğunu görünce telefonu kırıp atasım geldi ama zaten bundan sonra bu telefonu kullanmıycağım için son kez bakayım dedim.
Bir Multimedia mesajı yollamıştı. Resimin açılmasını bekledim. İkimizin resmi ekranda belirdi. İçimden birşeyler kopar gibi oldu adeta. Sanki yüreğimi söküp alıyorlardı ama ben onlara durun diyemiyordum. [Multi Amca'da Mesaj Var]
"Bu imkansız Malik"
Yazıp gönderdikten sonra telefonu kapatıp pantolonumun arka cebine sıkıştırdım. Büyük toplantı ofisine giriş yaptık. Masada oturan asker-iş adamı karışımı insanlara baktım. Bazıları üniforma, bazıları takım elbise giymişti. Hepsi ben gelince ayağa kalktı. Kahkaha attım.
"Hoşgeldiniz Bayan.Fleck"
"Hoşbuldum Bay...?"
"Federal Aristo"
"He peki" Elini sıkmadan etrafta dolaşmaya başladım. Yavaş adımlar atarak masanın etrafında döndüm ve etrafa baktım.
"Ee benden ne istiyorsunuz?" Serbestçe kurduğum cümleler ve hareketler sanırım onları şaşırtmıştı.
"Aslında bakarsanız.... Uzun zamandır sizin peşinizdeyiz Bayan.Fleck. Ve size ulaştığımıza çok sevindik. DNA'nızda taşıdığınız bozukluklar, fazlalıklar... Bunların hepsi bize lazım" Adamın sesindeki tehlike tonu beynimdeki zillerin kırılırcasına çalmasına neden oldu.
"Sen... beni bir kobay olarak kullanmayı mı planlıyosun?" Dedikten sonra yavaşça yanına ilerledim. Lanet olsun! Silahlarımı aşağıda bırakmıştım.
"Tabikide hayır, sadece ufak birkaç deney. Sonucunda sizde mutlu olursunuz bizde. Yalnız... ufak bir sorun var" Tek kaşımı kaldırıp kendimi dövmemek için zor tuttuğum adama baktım.
"Herşeyi unutabilirsiniz"
Ve belkide istediğim fırsat ayağıma gelmişti...?
Sea, Ase, Eyw.
Nabersiniz mümin din kardeşlerim? ahahahah :D Tamam, tamam. Ben çok iyiyim. Yalnız okullar başladı biraz uyku problemim var. Okullar başladı diye burdan uzaklaşmıycam. Çete yayınlanmaya devam edicek!
Belki ufak aksamalar olabilir ama sanırım bunlara göz yumabilirsiniz? Neyse YORUM İSTİYORUM BİTCHES!
KAMU SEDANG MEMBACA
Çete || Tanışma
Подростковая литератураGeçmişinin beynindeki yankı sesi ile boğulan asi, zeki ve güzel bir genç kız. Bazı genetik bozuklukları nedeni ile insanlarla çok iyi anlaşamıyor. 5 kişiden oluşan bir grup...Allison'un adlandırması ile '5 Dingil' Geçmiş ve geleceğin yarışı...