H 34

1K 58 6
                                    

Sarina pov.

VOLGENDE DAG IN HET ZWEMBAD...

Het is heel gezellig met ze alle.
"Mam ik ga nog naar de glijbaan met Rose", zeg ik. Mam knikt. Ik ren met Rose naar de glijbaan.
Ik en Rose komen glijden naar beneden. Als we beneden zijn hoor ik mijn lieverlings nummer. Er is een soort van podium in het zwembad ik ga erop staan en ga dansen. Rose en Alice komen er ook opstaan en we dansen op de muziek.
Ik kijk maar alle mensen die aan net zwemen zijn. Opeens blijft mijn blik stilstaan op de badmeester. Hij heeft een donkere bril op. Hij ziet er niet echt uit als een badmeester. Hij heeft een trui aan en een pet je kan zijn gezicht niet Zien. Hij kijkt naar mij. Ik krijg de kriebels van hem.
Hij zegt met zijn hand dat ik naar hem toe moet gaan. Ik zwem naar de kant en ga twee meter voor hem staan.
"Waarom kwam je niet om twaalf uur?", zeg hij. Ik herken de stem meteen. Het is de man die ik gisteren in het bos ben tegen gekomen. Hij pakt mijn hand. "Morgen om twaalf uur in het bos of anders gebeurd er iets heel ergs", zegt hij. Hij laat mij los en loopt weg. Ik ben in een stambeeld veranderd. Tranen springen in mijn ogen.
Wat moet ik doen?
Later..
Ik zit in de auto. Ik kijk naar buiten. Ik denk steeds terug wat de man zij in het zwembad. "Morgen om twaalf uur in het bos of anders gebeurd er iets heel ergs"
Als we thuis zijn ga ik meteen naar mijn kamer. Ik ga op bed liggen. Tranen springen weer in mijn ogen. Ik doen mijn ogen dicht.

Bella pov.

Sarina is naar haar kamer. Ik snap er niks van. Ze was zo vrolijk bij het zwembad.
Ik ga wel met mijn vader praten of Sarina misschien bij hun een weekend blijft logeren. Dan is ze hier weg en denkt ze niet meer aan die man.
"Waar denk je aan?", zegt Edward. "Nou ik dacht dat het wel leuk zou zijn voor Sarina dat ze bij mijn ouders een weekend kan blijven", zeg ik. "Ik denk dat ze dat wel leuk zou vinden", zegt Edward. Ik glimlach.

WAT VONDEN JULLIE ER VAN?

COMMENTS / VOTES / follow.

Xxx Lisa

Blinde Bella Volturi. (Dutch) ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu