Bu bölümü mutlaka okuyun. Uyarı ve açıklama bölümüdür.
Adım Deren, özel hayatım hakkında detay vermekten nefret ederim. Ailem,nerede yaşadığım veya uyuşturucu kullanıp kullanmadığım sizi ilgilendirmiyor arkadaşlar.Ama bunların dışında sorularınız olursa mutlaka yanıtlarım.Wattpad Türkiye Facebook sayfasında Ağustos tarihli paylaştığım gönderide 30 kitap alacağımı söylemiştim. Hikayelerinizin orada olup olmadığını kontrol etmek için Kitap Eleştrileri Reading List'ime bakabilirsiniz. Kitabınızın okunma sayısı 25K üstü olursa,askıya alınmış,bitmiş veya 10 bölümün altında ise eleyeceğim. Daha sonra tekrar kitap almak için bölümün sonunda paylaşacağım hesaplara bildireceğim.
Kitabınızın içeriği kadar yazım şekliniz,imla kuralları,kitabın başlığı ve kapağı da önemli. Bu konuda fikrimi hiç bir çekincede bulunmadan söyleyeceğim. (kaba olduğumu düşündüğünüz an beni lütfen uyarın.)
Amacım kitabınızı Wattpad halkına duyurmak. Okuyucu sayımı çoğaltmak için desteğiniz gerekiyor. Unutmayın,her şey sizin iyiliğiniz için.
''Karşılıklı Vote.''diye bağırırsanız banı yersiniz. Zaten okuduğum ve emek gördüğüm her hikayeyi okuyorum.
Eleştrilerim serttir ama kırıcı değil,yapıcıdır. (kaba bulduğunuz an uyarın lütfen.) Hiakyenin geleceği var ya da yoksa açıkça söylerim.İYİ BİR WATTPAD OKUYUCUSU NASIL OLUNUR?
-İyi veya kötü,okuduğu ve emek gördüğü bütün hikayeleri oylar.
-Beğendiği hikayeleri arkadaşlarına tavsiye eder.
- Çalıntı hikaye görürse Report eder. (Başıma daha önce geldi. Yazı yazmayı seviyorum ama sırf bu yüzden bıraktım.)
-Eleştrilerini hikayenin yorum bölümüne ya da mesaj şeklinde yazar. (Net bir şekilde. Yapıcı olun kırıcı değil.
- Özgün olur. Türkçeyi düzgün kullanır.Sosyal Medya Hesaplarım:
Tumblr-gereksizkatil
Facebook-Deren Sungur (buradan iletişimi çok tercih etmiyorum)
Twitter- uykusuzhayaller (aktif değilim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Kitap Eleştirileri
Non-Fiction14.09.2014 Deren Sungur tarafından yazılmıştır. Tüm hakları saklıdır.® İletişim: deren.-sungur@hotmail.com