Haydi onların dünyasına girmeye hazır ol.
Benim hikayem yadırganması gereken alışılmamış farklı,değişik,ilginç.Adım Elfide.Size herşeyi en baştan anlatmalıyım İçimi dökmeli konuşmalı,derdimi anlatmalıyım çünkü içime atarken tüm düşüncelerimi koca bir boşlukta kalıyor boğuluyorum.
Onu ilk gördüğüm yer sade,basit bir sokaktı.Ben yanımdan geçen insanları incelemeyi seven bir insanım.Yanımdan geçen herkese alıcı gözüyle bakar,hayatları hakkında senaryolar yazarım.Oda böyle incelediğim bir insandı.Hayatımda bu kadar büyük bir etki yaratacağını hiç düşünmemiştim.Benimkisi yalnızca bilinmeze giden bir oyundu.İnceleme oyunu.İşte herşey böyle başladı.
Çıkık elmacık kemikleri,uzun boyu,kahverengi ile siyah arasında gidip gelen gözleri ile ne zaman onu hayatımda buldum,ne zaman kaybettim hatırlamak istemiyorum.Rüzgar'ım oldu o benim.İçimi kimi zaman ısıtan kimi zaman soğutan bir Rüzgar.Kimi zaman Samyeli rüzgarı kadar sıcak kimi zaman Poyraz rüzgarı kadar soğuk.
Geçmiş zamanda yaşayan bir insan oldum sonra.Geleceği olmayan bir insana dönüştüm.Hiç bir planım yok hayatımın devamı için.Hatta yaşıyor muyum bundan bile emin değilim.Onu kaybettikten sonra yaşamım o kadar anlamsızlaştı ki.Aslında fark ettim ki o hayatım da bir sevgiliden daha çok hayatımı tamamlayan bir puzzle parçasından farksızmış.Onu o kadar çok özlüyorum ki.Ona çarpan alkollü sürücüyü öldürmek istiyorum.Belki onu geri getirmeyecek biliyorum ama evde boş boş oturmakta anlamsız geliyor bana.Büyük bir depresyon sürecinde olduğumun bilincindeyim.Annem durmadan bir psikologtan yardım almamı söylüyor ama onu dinlemiyorum.Konuşmak istesem geçip seninle de konuşabilirim değil mi anne? Beni asosyal felan mı sanıyorsun sen acaba? Benimle konuşmak için can atan insanlar var. Whatsapp'tan bir sürü mesaj atan,telefonumdan defalarca arayan arkadaşlarım var ama ben kimseyle konuşmak istemiyorum neden anlamıyor bu kadın beni? Arkadaşlarımla,annemle bile doğru düzgün konuşmazken,kapının önüne hatta balkona bile çıkmazken gidip hastanede psikolagla konuşacağımı sanıyorsan büyük bir yanılgı içindesin Seniha Sultan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bambaşka Bir İnsan
RomanceElfide erkek arkadaşını,sevdiceğini kaybedince büyük bir depresyon sürecine girer.Peki onu iyileştirecek şey nedir? ÜÇ HARFLİ: AŞK :) Karşı komşusu ile aralarında aşk başlarsa ve Elfide onun sayesinde Bambaşka bir insana dönüşürse ne mi olur? Okuyup...