Hvorfor er jeg så fandens heldig, jeg sidder og kigger på en sovende Erin. Hub er så smuk som altid.
Hvordan er det muligt jeg kan være så heldig, at have hende i mit liv?
Jeg ligger min hånd på hendes mave, hun er syv mrd henne.
Om to måneder, i februar kommer vores lille datter til verden.
Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg elsker de to, de er mit et og alt.
Men det var lige ved ikke at blive sådan her, jeg var ved at fuck det hele op.
Vi har haft vores op og ned ture, men i sidste ende viste det sig vi ikke kunne undvære hinanden.Vi var væk fra hinanden i lidt mere end et år, men vi var bare ikke lykkelige hver for sig, jeg kunne bare ikke selv se det, eller også ville jeg ikke se det.
Jeg laver stadig musik, men ikke som M&M.
Jeg tror vi var omkring 20år da vi besluttede det var nok.
Martinus gad ikke mere, og Jeg havde brug for at finde min egen identitet, det var også der mig og Erin gik fra hinanden.Det havde gået dårligt et stykke tid, og til sidst kunne vi bare ikke snakke sammen. Det var lige meget hvad vi gjore så blev vi uvenner.
Jeg tror faktisk det bundede i at Erin ikke følte jeg lyttede på hende.
Hvilket jeg heller ikke gjore, jeg lyttede faktisk ikke til nogen. Jeg var mega egoistisk, og havde et behov for at finde mig selv.
Jeg gjore oprør mod alt, og jeg følte dem der var omkring mig var en hæmmesko.
Så Jeg skubbe alt fra mig og flyttede til Oslo, for at leve det vilde liv.
Jeg sårede Erin Big time, men jeg var ligeglad der.
Jeg havde en ny pige med hjem hver dag, jeg drak rigtig meget og var ligeglad med alt.
Men En dag da jeg var hjemme i Trofors, Martinus skulle giftes med sin søde kæreste Julia, mødte jeg Erin igen.
Hun var selvfølgelig også inviteret, da hende og Julia var rigtig gode veninde, hun så så smuk ud. Først ville hun ikke snakke med mig, jeg forstår hende godt. Men efter lidt tid blødte hun op, Martinus havde plantet os ved siden af hinanden, og hvis ikke jeg tager fejl, havde han en bagtanke med det.Vi snakkede rigtig meget til festen, og jeg endte med at gå med hende hjem. Vi snakkede hele natten, og elskede, ikke sex, men den der intimitet hvor man bare ved, at man elsker den anden person ubetinget, og det er gengældt.
Det var en øjenåbner For mig.
Det fik mig til at indse hvor meget jeg savnede Erin, og hun var det jeg manglede i mit liv.
Jeg havde brugt et helt år på at lede efter noget, jeg bare havde efterladt hjemme i Trofors.
Jeg blev i Trofors, og boede hos Erin.
Vi var sammen i flere uger og fik snakket det hele igennem. Jeg har aldrig haft bedre sex, det var intimt, følsomt, vi græd begge to.
Hun fortalte hvor meget det havde såret hende at se mig med andre piger, for hun havde aldrig stoppet med at elske mig.
Jeg forstår ikke jeg kunne lade hende slippe ud af mine hænder, men jeg er lykkelig for jeg fik hende tilbage.
Vi har ikke været adskildt siden, og når jeg skulle til Oslo tog hun med, og vi brugte hvert minut sammen, endelig føltes alt rigtigt.
Vi aftalte af det var bedst at bo i Trofors, så vi byggede vores eget hus.
Det er helt perfekt, og lige som vi vil have det.
En dag vi var på ferie, i Thailand friede jeg til hende på stranden.
Hun sagde heldigvis ja, og vi blev gift hjemme i vores have. Et lille intimt bryllup med bare de nærmeste,
Det er snart to år siden, de to år har stået på Musik og kærlighed.
Kærlighed til hinanden, og til musikken. Jeg har skrevet en masse nyt, og udgiver snart et nyt album.
Erin har været en stor del af min musik, og hun er faktisk en ret habil sangskriver.
Hun kan bare ikke lide at skulle synge foran andre, jeg elsker at tage hende i at synge for maven.
Eller lille pjok, som hun har kaldt hende.Jeg mærker et spark under min hånd, og kommer tilbage til virkeligheden jeg smiler og kærtegner Erins mave.
Hun åbner øjnene, hej prinsesse. Hun smiler, hvad laver Du skat?
Sidder bare her og kigger på dig, og mærker vores datter der øver til at blive den næste generation af Gunnarsen fodboldspiller.
Hun smiler du er sku skør, mmmh det kan godt være men en rigtig Gunnarsen spiller fodbold.
Kan du ikke lige hjælpe mig op Marcus, din datter tror min blærer er en squeeze legetøj.
Jeg stiller mig op og hiver hende op til mig, nå Fru Gunnarsen, kommer du tilbage til mig?
Ja, man kan da ikke få nok af dig Mr. Cutiepie.
Jeg elsker hun stadig kalder mig det,
Jeg betragter hende gå mod toilettet, hun er så smuk, hun vender sig om.
Nå nyder du udsigten Mr. Cutiepie?
Mmmh det der er verdens bedste view, og den kan på ingen måde slås af noget.
Du skør Marcus, hun går ind og lukker døren.
Jeg går over til det store vindue vi har i stuen, eller det er jo faktisk den ene væg der er vindue.
Erin ønskede sig, at man kunne se ud over elven, og føle man var derude.
Jeg elsker vores hjem, det er så hyggeligt og vores.
Jeg mærker hendes armen om mig, står du her og falder i staver skat?
Jeg vender mig mod hende, ja det gør jeg vist.
Det er også bare en fantastisk udsigt, mmmh det har vi gjort godt Fru. Gunnarsen, ja det har vi Hr. Gunnarsen.
Hun smiler, og ligger sig ind til mig.
I det øjeblik føler jeg mig lykkelig, jeg har min familie.
Vi skal være forældre om lidt.
Kan man ønske sig mere???——————————————-
Så kommer dagens afsnit.
Håber det er okay vi springer frem i tiden.
Xoxo Mali
VOCÊ ESTÁ LENDO
Venner med sukker på(AFSLUTTET)
FanficErin bor i Norge, hun går i 9. Klasse. Hun er en helt normal norsk pige på 15 år, men hun har indledt er forhold til skolens flotte fyr, drengen fra 10. Klasse, han som alle pigerne sukker efter, ham som er en verdens kendt popstjerne. Men de er ik...