Maafkan saya semua bahagian ni saya terpaksa tulis benda tentang unsur dewasa. Jadi maafkan saya semua.
______________________________________Ali: Alicia, saya mandi dulu eh?
Alicia: Ok.
Ali pun pergi ke bilik air dan mandi yang ada di sebelah biliknya. Setelah selesai Ali pun keluar.
Ali: Alicia, pergilah mandi. Selepas awak mandi saya ada surpires untuk awak.
Alicia: Apa dia?
Ali: Pergi mandi dulu nanti lepas awak mandi adalah.
Alicia: Ok.
Alicia pun pergi ke bilik air untuk mandi. Setelah selesai dia keluar dengan memakai tuala dan melihat lampu di dalam biliknya sudah di matikan.
Alicia: Ali awak kat mana?
Ali mengankat Alicia dan meletakkannya di atas katil tanpa memakai pakaian.
Alicia: Ali, apa awak nak buat dekat saya?
Ali: Alicia, malam ni malam apa?
Alicia: Malam jumaat lah
Ali: Salahlah. Malam ni malam pertama perkahwinan kitalah. Jadi saya nak buat...
Alicia: Awak nak buat apa?
Ali: Saya nak buat apa yang suami isteri selalu buat.
Ali memasukkan dicknya ke dalam hole Alicia. Ali bergerak ke hadapan dan kedalam berulang kali. Alicia mengerang kesakitan. Lama-kelamaan Alicia mengerang kesedapan kerana Ali sudah jumpa g-spot Alicia.
Alicia: Ali... ah ah... kat... situ... laju... laju... lagi... ah.
Ali: Baik.
Ali pun bergerak ke hadapan dan kebelakang dengan sangat laju.
Alicia: Ah ah... tak cukup... ah... laju... lah... ah... Ali... ah... laju lagi... ah.
Ali: Hah... baiklah.
Thursh, Thursh, Thursh
Ali pun bergerak dengan sangat sangat laju.
Alicia: Ah... oh... yeah... ah... ini... ah... baru... sangat... laju.
Ali bergerak dengan sangat lama. Ali meraba-raba dada Alicia dan mengigit leher dan badan Alicia.
Ali: Alicia, aku dah nak keluar.
Alicia: Cepat!!!
Thursh, Thursh, Thursh
Akhirnya dick Ali mengeluarkan air mani.
Alicia: Huh... huh... huh... nasib baik dah selesai.
Alicia mehembus nafas lega kerana dia ingat yang semuanya dah selesai atau sebaliknya. Ali memusingkan badannya supaya menghadapnya dan mencium bibir isterinya itu. Kemudian, dia...
Thursh, Thursh, Thursh
Alicia:AAAAAAHHH!!!!ALI!!! AWAK BELUM HABIS LAGI KE?!!!!
Ali: Tak. Selagi saya belum puas, selagi tu saya akan buat. Ah... lagi pun ni baru round 2 ada lagi 9 round je.
Alicia terkejut semasa mendengar apa yang Ali katakan dan melayan sahaja apa yang Ali buat kat dia. Ali pun berkata pada Alicia.
Ali: Alicia... i... ah... love you.
Alicia: I... ah... love... you...ah... to... laju lagi.
Ali: Baik.
Thursh, Thursh, Thursh
YOU ARE READING
Hantu Itu Isteriku
RomanceMengisahkan tentang seorang lelaki yang kacak yang bernama Ali berkahwin dengan hantu wanita yang amat cantik. Dia dan ahli keluarganya tidak tahu yang Ali sebenarnya berkahwin dengan hantu. Hantu itu pun menyukai Ali semasa kali pertama melihat dia...