Sarı saçları vardı güneşi kıskandıran türden ya da bana öyle geliyordu,bilmiyorum..
Gece yine 10-11 arası yatmıştım. Çünkü erken yatmak bana göre değil ve belki biraz stalk yapmış olabilirim ama biraz. Erken kalkmak hiç değil zaten. Bu yüzden sabah yine zar zor kalkmıştım.
"Hadi! 10dk sonra arabada olmazsan seni götürmem, yürürsün!"
Annem yine klasik cümlelerini kuruyordu.Buna karşılıksız kalır mıyım ben hiç?
"O zaman geç gider ve eksik yazılırım. Bana uyar, hem özene bezene gitmiş olurum."
"İyi be tamam ama erken çıkmamız gerek, ona göre."
Vee
Hera:1
Asmin reis:0Size kendimden bahsetmedim değil mi?
Adım Hera. 8.sınıfım(sınıfta kaldı)burası Türkiye gibi değil. Kuzey Kıbrıs'tayım. Bizde 9.sınıf lise ama ben kaldım bu yüzden 8'im. Okulda çok popüler değilim ama bir popülerliğim var. Eski kaşar,yılan arkadaşlarım çok popüler.
Ama popüler olmak için 2-3 kaşarın yüzüne gülemem. Beni ben olduğum için sevenler yeter bana. Herkes beni samimi,iyi yürekli diye bilir. Çünkü öyleyim çok saçma oldu başa sarsak? Herneyse anladınız işte. Bir de kankamın sözde platonik olduğu çocuğa platoniğim ama o sevmiyor ki? Ben onu anlatamayacağım kadar çok seviyorum ama 1 kere bile sarılmadık,konuşmadık,selamlaşmadık. Nerden geliyor bu sevgi?
Ama bir şey söyleyecek olursam bu sevgiyle ilgili şu olurdu;Onun sigarayı sevdiği kadar seviyorum onu.
Çünkü o tam bir sigara hastası üstelik 16 yaşında olmasına rağmen...
+++++++++++++++++
-Biliyorum bölüm kısa ama özet gibi birşey olarak yazdım bunu. Bölüm nasıldı?
-Devam edeyim mi?
-Belki saçma buldunuz ama bu gerçek.Ben onu öyle seviyorum. İçimde tutsam olmayacak. Anonim de olamam ben,batırırım o işi. En iyisi eski okurlarıma yani _Usengec_Pandaa_ okurlarına hikaye gibi okutmak bu aşkı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ve Onun Sigarası
ChickLitSakın unutma sarı.Senin için yanan tek şey sigaran değil,yani kısacası beni unutma be sarı🥂🌒 Kendi yaşadığımı değiştirerek anlatıyorum çünkü içimde taşımak yoruyor.Sevenler anladınız beni değil mi?