HAYALİM...

14 3 0
                                    

Merhaba! Ben damla... Hayat hikayemi merak ediyormusun? Evet bencede merak ediyorsun. Ben sadece hayallerimin peşinden koşan bir kızım evet hayallerim dedim ama aslında hayalim çünkü benim tek hayalim sarı saçları uzun boyu ve beni ela gözleriyle içine hapseden caner'di. benim hayalim...

Onu 8 senedir seviyordum ama hiç bir zaman ona söyleyecek
Kadar cesaretli olamadım bence artık öğrenmeliydi ama ya beni istemezse? Ya başkasını seviyorsa? Yada benden nefret ederse
Aklımda birsürü soru vardı. Derken uzun boyu ve sarı saçlarıyla bana doğru geliyordu resmen ela gözleri bana bakıyordu şuan ne yapıcaktım acaba neden geliyordu?
Hey damla nasılsın yarınki kamp'a geliyorsun dimi bunu kaçırmamalısın. Kampa gitmek biraz korkutucu geldi başta ya orda değişik hayvanlar varsa ya bizi yerse ama bunlar benim umrumda değildi
Çünkü Caner yanımdayken niye umrumda olsun?
Evet tabikide gelicem yarın için sabırsızlanıyorum.
Gelmene sevindim. Diyerek yanımdan uzaklaştı...
Keşke hep yanımda kalsaydı. Derken zil çaldı. Caner Bi kaç arkadaşıyla sınıfa geldi nedense bana bakıp gülüyordu. Yanın boşmu? Oha Caner yanımamı oturucaktı yoksa bu imkansız gibi birşeydi neyse normal davranmalıydım. Evet boş oturabilirsin.
Teşekkürler. Diyerek yanıma oturdu. Bu bir şakamıydı...
Ders boyunca gözlerimi ondan alamadım yine...

kendine hapsetti beni
Ders su gibi akıp geçti onu izlerken birden zil çaldı...
Evet gidip yarın için hazırlanmam lazımdı hemen ilk otobüsle eve vardım.
Çantamı yere bırakıp yatağıma uzandım. Acaba yarın neler olcaktı? Hazırlanmalıydım hemen dolabımdan çantamı alıp içine lazım olabilecek herşeyi koyup mutfağa doğru ilerledim annem nefiis yemekler yapmış anlaşılan ev mütiş kokuyordu masanın üzerinde
Çeşitli yemekler vardı hemen sofraya oturup herşeyi mideme indirdim. Fazlasıyla doymuştum koşarak odama çıktım...
Artık uyumalıyım yarın olacaklar için sabırsızlanıyorum
Sizde sabırlanıyor olmalısınız eğer yarın olacakları merak ediyorsanız benimle kalın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİM TEK HAYALİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin