Klüpte İlk Gün

230 13 13
                                    

-Natsuki'den-

 Agh...Bugün klübümü seçmek zorundayım... Babam eve geç geldiğim için sinirlenirse napıcam? Eh klüp olduğunu söylerim. 

*telefonuna mesaj gelir*

 Sayori edebiyat klübüne mi katılmamı istiyor? Neden ki? Sadece 3 kişilermiş... Bi baksam fena olmaz. En kötü manga okuyorum zaten. Umarım manga'yı edebiyattan sayarlar!

 Acaba arkadaş edinebilir mi-

 *çarpışma*

"Ahh önüne baksana be!" dedim. Mor saçlı bir kız,"Ö-Özür dilerim..." deyip ayrıldı...İnsanlar ne zamandır bu kadar utangaç? Neyse... Edebiyat klübüne çıktım. Ahh umarım kötü bir şey olmaz. 

Yavaşça kapıyı açtım...

"Edebiyat klübüne hoşgeldin! Ben Monika, bu Sayori, ve Yuri." "Hey. Ben Natsuki." Gözümü klüpte gezdirdim. Ah şu çarptığım kız burada, ne büyük şans. Acaba kaçıncı sınıf, bayağı uzun gözüküyor.

 "Monikaa Nat zaten beni tanıyor!" Sayori klasik mutlu tavrıyla söyledi. En iyi arkadaşım ya :D Her neyse... çantamdan bir manga çıkarıp okumaya başladım...

***

"Manganın edebiyat olduğunu bilmiyordum..." Mor saçlı kız söyledi. "E-EH?! Ne cüret! Tabii ki manga edebiyat!" Bu kız kendini ne sanıyordu!? Manga bir edebiyattı ve öyle kalacaktı. "Sadece bilmiyordum, öğrendiğim iyi oldu. Ben de korku romanları falan okuyorum^^" Elini uzattı. Tutsam mı lan? Uhh neyse ayıp olur. Tokalaştık. Bu kız sinirime dokunuyor. Kız fazla büyük wtf. "Tanıştığıma memnun oldum." dedi. Ne yalan söyleyeyim ben olmadım. "Bende.."

Bir anda Sayori,"Natsuki, Monika'yla da tanoşşşş :3" dedi XD. "Uhh tamam?" dedim. Monika'nın yanında doğru gittim. "Ben Natsuki, mangalara bayılırım özellikle Parfait Girls!" dedim. Parfait Girls'e bayılıyorummmm :3 "Ben de Monika." Sonra da fısıldayarak, "Sayori'nin ilerideki karısı :3" dedi. Bir geri atıldım. WTF Bu kız lezdi? "Wut!?" Monika, "Söylersen ölürsün :3" diyerek pis bir gülümseme attı. Ahah...başka bir shipim oldu^^ "Eee neden açılmıyorsun?" de-

 "AAAAA ÖMÜRCEK" Sayori gelip aniden Monika'ya sarıldı. Tamam bu ship gerçek olacak 👌 Yuri umursamaz bir tavırla romanını okumaya devam etti. Ne kadar harika, lezbiyen bir klübün içine düştüm :D Acaba Yuri'de lez midir? Bi dakka niye umrumda ki ? Ben yeterince düzüm...yani sanırım...

-Yuri'den-

 Sayori'nin Monika'ya sarılacak kadar cesareti olduğunu bilmiyordum :3 Neyse... Yeni katılan üye çok tatlıığğğğ :3 Tamam yandere olduğumu biliyorum ama bi kıza tutulacağımı düşünmezdim :D Ben ne zamandır biseksüelim lan? O_O Neyse. Kızın yanağını sıkasım var lan çok tatlı! 

"Ben bir lavaboya gidiyorum..." dedim ve fazla heyecanlı bir şekilde lavaboya doğru ilerledim. Acaba şu "self-harm" olayını kızlar bilse ne der? En iyisi bunu sır tutmak.

-UYARI: Bu part rahatsız edecek yerler içerir.-

Yavaşça cebimde taşıdığım kelebek bıçağımı soğuk derime sürttüm. Acı hissediyordum. Acı...güzeldi. Acı çekmeyi seviyordum...Öf! Her yerime kan bulaştı. Neyse bari temizlemeye çalışayım.

Cebimden bir peçete çıkartıp kan akan yerlere doğru temizledim. En az 4-5 kesik vardı. Harikalar... Rahatladım. Gerginliğim söndü. Bunu ne kadar yapabilirim bilmiyorum ama harika hissettiriyor...

-Monika'dan-

 Sayori bana sarılınca istemsizce gülümsedim. Hırrr pis örümcek benim Sayori'mi korkutuyo demek. Elime bir sinek öldürme eşyası aldım (adını bilmiyorum sorgulamayın ewfqf) ve örümceği öldürdüm :D 

"Bak öldü :D"dedim. "Ağğ öldürmeseydin onunda canı var :(" diye baktı. Biraz güldüm ve,"Örümcek seni korkutmanın cezasını çekti :D" dedim. Gelecek-karım,"Aww ama o da bir can :3" dedi. "Ahh seni yerim hem korkarmış hem önemsermiş :3" Sayori'ye sarıldım. Sayori'nin sarılmaları çok samimi ve sıcak.

-Natsuki'den-

 Yuri'de bi gelemedi ha. Ne kadar büyük yapıyosa artık XD (Yaşasın iğrençlik qwhjgefkj) İstemsizce kıkırdadım ve mangamı okumaya devam ettim. Bekle babam...AH BABAM AH. Şu babadan da bi kurtulsam fena olmaz...  


Natsuri [Türkçe]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin