♡1♡

5.7K 164 12
                                    

Unnilerim ve ben koltukta otururken Chaeyoung Unnie'nin birden "Buldum!"demesiyle hepimiz ona baktık.

"Ne buldun Rosè?"dedi Jisoo Unnie.

"Doğruluk mu. Cesraetlik mi oynıycaz?"dedi ve gülümsedi.

"Çocuk musun?"diyerek lafa atıldı Jennie Unnie. Bir eliyle dağınık saçlarıyla oynarken bir eliyle telefonu tutup sosyal medyada takılıyordu.

"Hadi ya. Bir kere?"

"Tamam. Hadi gelin."dedi Jisoo Unnie.

Hepimiz puflarımızı alıp masanın etrafına geçtik. Cam şişe almaya beni gönderdiler. Mutfağa gittim ve elimde cam şişeyle geri döndüm.

"Geldiim."diye gülümsedim. Jisoo Unnie, şişeyi eline aldı ve çevirdi. Şişe Jennie Unnie ve Rosè Unnie'yi gösterdi. Jennie Unnie soruyordu.

"Doğruluk mu yoksa-"

"Cesaret!"dedi Chaeyoung Unnie.

"Woow!"

"Peki. Yang Başkanı ara daha sonra bir şeylerin kötü gittiğini ve artık yapamayacağını, korktuğunu söyle."dedi Jennie Unnie.

"Ne! Bu çok zor."

"Sen seçtin."

"Ahh Jennie Unnie, ah..."

"Hadi ara."dedi sırıtarak Unnie.

"Alo?"

"Evet?"

"Şey ben size bir şey demek istiyorum."

"Tabiki de. Hızlı ol ama işim var."

"Bakın...Bir şeyler kötü gidiyor ve ben daha yapamam. İçimde nedensiz bir korku var. Siz-"

"Sözleşme bittiğinde istersen çıkabilirsin ama imzalı bir sözleşmen var. Ha bu arada Jennie'ye söyle oyununuza beni alet etmesin. İşim var."dedi Yang Başkan. Sesini hoparlör açık olduğundan hepimiz duymuştuk.

Jennie Unnie biraz korktu ve küçük bir ara sonunda oyunda devam ettik.

Dönüyor...dönüyor...dönüyor

Şişe Jisoo Unnie ve beni gösterdi.

"Evet! Chaeyoung, Lisa ile shiplenen kişi kimdi?"

"Jungkook'du sanki."

"Lisa?"

"Efendim unnie?"

"İnstagram'a gir ve o kişiye mesaj at."

"Unnie!"

"Hadi."dedi sırıtarak. İnstagram'ı açıp  Jeong-guk'a mesaj attım.

"Ne atıyım?"

"Kookie seni özledim. Buluşalım mı?"dediğinde gözlerimi açtım.

lalalalisa_m : Kokkie seni özledim buluşalım mı?

"Oldumu?"dediğimde hepsi yerlerde gülüyorlardı. Cidden sorunları neydi bunların? Chaeyoung Unnie gelip bana sarıldı.

"Laliz, özür dilerim. Keşke oynamasaydık."dedi. Sinirden patlayacaktım resmen.

"Ben odamdayım!"dedim. Yukarı çıkıyordum ki telefonum titredi. O an tedirgin oldum. Telefonumu açtığımda Jungkook'dan mesaj geldiğini gördüm.

lalalalisa_m : Kokkie seni özledim buluşalım mı?
(Görüldü)

                           Jeong-guk: Lisa?

Utancımdan yerin dibine girmiştim. Arkamı döndüğümde Unnie'lerimin hepsi sırıtarak bana bakıyorlardı.

"Ne?"

"Cevap vermeyecek misin?"

"Bundan size ne!"deyip odama çıktım. Ne cevap verecektim şimdi?

                        




LİZKOOK -- SEE U LATER BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin