u n u

472 44 23
                                    

-M-am săturat de acești copii enervați. Nici măcar nu sunt copii. Eu nu mai sunt bona lor. Îmi dau demisia! Hoseok a ieșit,trântind ușa în urma sa.

-Namjoon,ce ne facem acum?întreabă Jin.

-Se pare că suntem nevoiți să găsim o altă bonă ...și repede.

S-au așezat pe canapea,intrând pe tot felul de site-uri cu job-uri. Copiii alergau și țipau în jurul lor,aruncând cu jucării unul în altul.

-RĂĂZBOOOOI!a strigat Kookie, dând cu un urs în Jin,acestuia căzându-i laptop-ul din brațe.

-Jeon Jungkook,ești pedepsit!

Jungkook a început să alerge prin apartamentul tânărului cuplu și Jin după el,până au ajuns în dormitorul micuțului, unde Jin a trântit ușa,astfel prinzându-l.

Iar în sufragerie, Tae și Jimin se așezară lângă Namjoon.

-Tati,ne putem uita la desene?întreba micuțul Jimin.

-Tati, Jungkookie va fi bine? Sper ca mami nu-l va lovi tare,a spus Tae,ștergându-şi lacrimile.

-Nu plânge, Tae. Jungkook merită să fie pedepsit fiindcă a fost un băiețel rău.

Dar nici unul nu mai asculta, fiind atenți la ecranul colorat pe care acum apăruse Mickey Mouse ce cânta melodia de început a serialului animat. Jimin și Tae cântau fericiți cântecul și răspundeau la fiecare întrebare pe care o pune personajul din desene,iar Namjoon adormise,privindu-i pe cei doi superactivi. 

Dar între timp,în dormitorul lui copiilor, Seokjin îl certa pe Kookie.

-De ce nu poți fii și tu cuminte ca Jimin și Tae?

-M-ma-mi...Eu...Sunt un badboi și băieții răi nu sunt cuminți, a spus Kookie cu mândrie în glas.

-Cine ți-a mai zis și asta?

-Hobi. Vorbea cu un domn pe nume Min Yoongi,ce zicea că este badboi,apoi l-am întrebat ce înseamnă și el mi-a spus ce înseamnă și apoi l-am întrebat dacă și eu sunt un badboi și a zis da. Deci sunt un bad boi.

-Tu ești mai degrabă un bedboi. Și ce ai mai văzut tu în telefonul lui Hoseok? Sper că n-ai mai învățat și alte prostii...

-Hobi-hyung mereu a avut grija de noi,ne lăsa să ne jucăm pe telefonul lui și într-o zi, eu și Tae am găsit la el în telefon,o poză cu un domn care nu avea haine pe el și își atingea  "elefănțelul". Apoi l-am întrebat pe Hobi de ce acel om e dezbrăcat a zis ca are treabă și a plecat la bucătărie să facă mâncare.

-C-cee? NAAAAAMJOOOOON!

Namjoon a venit în grabă, în spatele său fiind cei doi micuți și ei speriați.

-Ce arde?a întrebat Namjoon.

-Jungkook a-a a văzut ,el a văzut știi tu,chestii pentru adulți..

-C-CEEE?

-D-da.

Namjoon s-a întors spre cei doi din spatele său :

-Voi ce știți?

Jimin și Tae s-au uitat unul la altul și au spus simultan:

-Nu știm nimic!

Cei doi adulți au oftat și s-au mai uitat încă o dată la cei 3 copiii,plecând din cameră și lăsându-i singuri.

-Kookie,ce ai zis?întreabă Jimin.

-Le-am spus ce am văzut la Hobi-hyung în telefon.

-Pfiuu, nu i-ai spus de acel Min Yoongi,nu?întreba Jimin curios.

-Ba da.

-De ce ai făcut asta?

-Ca să mă răzbun?a spus Jungkook inocent.

Tae doar îi privea. El oarecum era nevinovat, dar făcuse ceva mai rău, ce numai Jungkook știa, pentru că i-o făcuse lui. Taehyung învățase de la Hobi-hyung cum să facă blowjob,doar că micuțul nu știa ce era mai exact. L-a privit pe Jungkook.

-Kookie,sper că nu le-ai spus de știi tu ce?

-Ce să zică?a zis Jimin foarte curios.

-E de copii mari,Jimin,a zis Jungkook.

-Dar sunt mai mare decât voi!a spus,bosumflându-se. Dar ceva i-a atras atenția,ne mai fiind cu gândul la discuția din jurul său. A luat telefonul de pe noptieră,deblocându-l și văzând că are un mesaj de la Hobi-hyung. L-a citit încet,în mesaj scriind: "Jimin,tu și eu trebuie să ne întâlnim urgent! Cineva vrea să te vadă." I-a scris înapoi întrebând cine vrea să-l vadă, dar Hoseok a spus să fie în parc în 20 de minute.

În timp ce Jimin era bosumflat, cei doi de lângă el îl priveau curioși.

-Jimin,cu cine vorbești?întreabă Tae.

-Hobi-hyung mi-a dat un mesaj și a zis că cineva vrea să mă vadă.

Amândoi erau uimiți,neașteptându-se ca cineva să vrea să-l vadă pe Jimin.

Jimin s-a dat jos din pat și s-a dus la dulap pentru a se îmbrăca. Și-a luat hanoracul roz și colanții,înălțând perechea sa preferată de bascheți. Și-a luat ursulețul și a ieșit din camera.

-Unde mergi, Jimin?întreabă cei doi little ce au rămas în cameră.

-Mă voi furişa afară și mă voi duce să mă întâlnesc cu Hobi-hyung. Și să nu-i spuneți lui mami și lui tati că am plecat.

-Bine.

Jimin a mers tip-til până la ieșirea apartamentului, apoi a deschid ușa și a ieșit afară. A coborât fericit scările, deschizând ușa blocului. Zâmbea pentru că se simțea un băiat mare. A pornit spre parcul său preferat,știind că Hoseok îl va aștepta acolo. Era foarte nerăbdător să vadă cine dorea să-l vadă.

____________

Deci,fără deci. Sper să vă placă această carte. Acesta e doar începutul. Veți afla mult mai multe despre personaje în următoarele capitole. Îmi voi da silința și voi încerca să postez destul de des,iar capitolele vor fi mai lungi decât celelalte cărți pe care le scriu.

 
Bye!

  (ᵔuᵔ)ノ゙

l i tt l e  p r i n c e ss     ♡y oo n m i n♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum