►Reece Bennett◄

368 29 10
                                    


∆Myra Black∆

∆Hannah Annabell Riddle∆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

∆Hannah Annabell Riddle∆

Riddle malikanesinde yine bir Ölüm Yiyen toplantısı yapılıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Riddle malikanesinde yine bir Ölüm Yiyen toplantısı yapılıyordu. Karanlık Lord'un sıkı destekçisi olan Black ailesi toplantı odasındaki odada, yanlarında getirdikleri kızları Myra ile toplantı masasında oturuyorlardı. Annabel'in karşısında oturan Myra sol ayağıyla "sıkıldım artık!" anlamında Annabell'i dürtüyordu.

Sıkıcı ve bunaltıcı odadan ayrılmaları Annabell'in tek düşüncesine bakardı. Lord her an, her dakika, her saniye kısacası sürekli Annabel'in düşüncelerini okuyordu. Neden okumasındı ki? Sonuçta bir zihinfenddi ve babası olarak buna hakkı vardı. Gerçi, Annabell ve Myra'nın sıkıldığını anlaması için zihinfend olmaya gerek yoktu. Beden dili her şeyi ortaya koyuyordu.

Kızının ve arkadaşının sıkıldığını anlamış ve sadık hizmetçisi Yaxley'e kızları bahçeye çıkarmasını emretmişti. Gerçi, beden dilini kontrol etmesi için Annabell'e sıkı bir eğitim vermesi gerekecekti. Tıpkı diğer büyüleri ve zihinfend olmayı öğrettiği gibi.Annabel'in zihinfend olup olmadığı başlı başına bir muammaydı ama, Annabel'in bir zihinfend olmasını umut ediyordu. Bu karanlık taraf için çok işlerine yarardı.

Karanlık Lord kısa süreliğine düşüncelerine dalmışken Yaxley kızları bahçeye çıkarmıştı bile.
Kızlar sonunda kasvetli odadan kurtuldukları için mutlulardı. Bahçenin Annabell ve Myra'ya ait olan bölümüne doğru koşarlarken aynı zamanda kahkalarla gülüyorlar, kollarını iki yana açarak hızla ilerliyorlardı. Koşarak kısa süre içinde vardıkları ağaç eve tırmanmaya başladılar. Ağaca büyüyle eklenmiş tahta kısımlardan yukarı doğru tırmanırlarken birbirleriyle konuşuyorlardı. Konuştukları tek konu Hogwarts'tı.

Kuşkusuz Slytherin olacaklardı. Tek endişelendikleri şey ortama uyum sağlayabilmeleriydi. Varlıklı ailelerden geldikleri için şatafatı severlerdi. Onlar ortama değil, ortam onlara uyum sağlayabilmeliydi düşündüklerine göre. Hatta odalarını kendileri dekore etmeyi bile düşünüyorlardı. O sırada ağaç eve girmişlerdi. Tespit edilemez genişletme büyüsü kullanılmış gibiydi. Fakat aynı değildi. Bu büyü ortamı istedikleri alana çevirebiliyordu. Tek yapmaları gereken istedikleri alanı hayal etmekti.

Bu büyüyü keşfetmiş oldukları için kimseye bahsetmemeyi düşünüyorlardı. Fakat Yaxley'den öğrendiklerine göre bu büyü Hogwarts'taki ihtiyaç odasıyla aynı işlevi görüyormuş. Bu haberi duymak Myra'yi üzmüştü. Çünkü bu büyüyü kendisi bulmuştu. Yeri gelmiş Annabel ile sabahlara kadar uyumamış nasıl yapabileceklerini düşünmüş, yeri gelmiş notlar tutmuştu. Bu kadar emeğin boşa gitmesi onu sinirlendirmişti. Neyse ki ihtiyaç odasından çok az kişinin haberdar olduğunu öğrenince sinirleri yatışmıştı. Hatta bu odayı Yaxley'in bile bilmediğini öğrendiklerinde fazlaca sevinmişlerdi.
Ağaç evin kapısına geldiklerinde düşündükleri şey aynı olmuştu;
Slytherin'in ruhunu ve renklerini yansıtan rahat bir oda.

İkiside aynı anda kendini Slytherin yeşilinde olan koltuğa attı. Sonunda bu sessizlikten sıkılan Annabell, Myra'ya dönüp "tekrar deneyecek miyiz?" Myra ilk başta Annanell'in neyden bahsettiğini anlamadığı için ona sorar gözlerle bakmaya başladı. Sonradan aklına geldiğinde ise Annabell'e 'tamam' anlamında kafasını salladı. Myra yerinden kalkıp gri ve siyah renklerinden oluşan büyük kitaplığa ilerledi ve ikinci rafta bulunan kitabı hafifçe geriye çekerek ikinci raf ile üçüncü rafın yukarı doğru kayarak açılmasını izledi ve elini arada oluşan boşluğa sokup çokta büyük olmayan gri bir kutu çıkardı. Kutuyu alıp tekrar Annabell'in karşısında ki yerine oturdu. Kutuyu açtıktan sonra içinden kendisi için ' Ölümün Notası 'nı aldı, Annabell'e ise ' Geçmişin Karanlık Sırları ' adlı kitabı verdi.

Annabell kitabın sayfalarını çevirirken sonunda aradığı şeyi bulduğu için sayfaları çevirmeyi bıraktı. Myra'ya döndü ve sayfayı gösterip sesli bir şekilde okumaya başladı
"Reece Bennett'ın günlüğünden sayfa 342,
' Bugün önceki denemelerimde başarısız olduğum çalışmamın 5.denemesini yapıyorum ve bu sefer başarılı olacağımdan neredeyse %100 eminim, önceki denememde iksir için kullandığım malzemelerden olan Pinopsido serçenin hayata dönmesi yerine vücudunun çürümesine neden oldu. Bu yüzden bu seferki iksirde Pinopsido yerine Metafita kullanacağım, ve araştırmalarım doğru ise Metafita ile ölü serçe tekrar hayata dönebilir. ' "

Annabell okumaya ara verdi ve Myra'ya dönüp "Myra sanırım bu sefer doğru yoldayız, iksirin işe yaramamasına yol açan malzemeyi bulursak amacımıza ulaşmış olacağız" dedi. "Evet öyle ama eminim ki bu kitapta çoğu yer değiştirildi" dedi." Onu bende biliyorum o yüzden öncelikle Reece Bennett'ın gerçek günlüğünü bulmalıyız. " Annabell sözünü bitirdiğinde Myra onu kafasını sallayarak onayladı. "Günlüğü nasıl bulacağız Annabell?" diyerek Annabell'in de aklındaki en büyük soruyu sordu Myra ve devam etti " herhalde babandan istemeyeceksin değil mi?" "Hayır tabiki de ondan asla istemem bunu, hadi artık geri dönelim toplantı birazdan biter zaten" Myra onu onayladı ve Annabell yarım bıraktığı sayfaya bir işaret bıraktı, ardından kitabı kapatıp kutuya geri koydu. Myra da Ölümün Notası'nı kutuya koydu ve gri kutuyu tekrar kitaplığın arkasında ki gizli bölmeye yerleştirip rafların eski yerini almasını sağladı. Annabell, Myra ile ağaç evden çıktığında hemen o kasvetli odaya girmek istemediği için biraz bahçede dolaşırken konuşmaya başladılar.

Annabell biraz olsun gergin havayı dağıtabilmek için asla olmayacak şeyler söylüyor, Myra ise buna gülüyordu. Annabell, Hogwarts'ta mız mız Mrytle'la pijama partisi fikrini öne sürmüş ama bu düşüncesini söze döker dökmez yüzünü ekşiterek lafını geri aldığını söylemişti. Yüce Morgana! mız mız Mrytle'la 1 dakika bile aynı odada kalma düşüncesi bile midesini kaldırırken, ilk defa babasının birini öldürmesine seviniyordu. Annabel bu sefer başka bir düşüncesini söze döktü;
"Belki bir gün safkan olmayan birine aşık olursun ha, heralde bu annenin aklını kaçırmasına sebep olurdu! Haha, nasıl davranacağını hayal edebiliyorum 'birisi amortentia kullanmış olmalı! Yardım edin! Derhal S.T. Mungo'ya gidiyoruz!' bunları söylerken ki yüzünü hayal edebiliyorum" Myra bir yandan kahkaha atarken bir yandan da Annabell'e sitem ediyordu. Sonunda bu gergin ortam dağıldığında farkında olmadan keyifli bir sohbet başlamıştı bile.

Asil Black ailesinin kızıl varisi Annabell'in son söylediği söze kahkahalarla gülerken, bu söylediklerinin gerçekleşeceğini nereden bilebilirdi ki?
Riddle kızı şom ağzını açmıştı bir kere, kurtulabilen varsa buyursun.

Play With Fire - Marauders/AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin