Začal nový den, tedy pondělí. Jsou prázdniny. A brzo budou Vánoce.
Jmenuji se Lilly, je mi 16 a bydlím jenom s mamkou. Moji rodiče se rozvedli před 5 měsíci. Nemám žádný sourozence a mamka si našla nového přítele, který má údajně syna. Dneska se k nám stěhuje mamky přítel a jeho syn. Jejího přítele jsem potkala už několikrát a někdy i hodila s nim slovo, když byl u nás a přijde mi celkem milý.
"Tak šup, ještě si srovnej věci v pokoji než přijdou!" křikla mamka z kuchyně.
"Jojo!" křikla jsem nazpět. Uklidila jsem si nějaké věci a šla za mamkou. "Už mám hotový jídlo...snad jim bude chutnat" řekla mamka nervózně. "Samozřejmě že jim bude chutnat! Vaříš skvěle!" řekla jsem, abych ji zvedla náladu a taky to je pravda, vaří nejlíp.*Crrrrr crrrrrr*
"Lilly jdi otevřít!" "Už jdu!" otevřela jsem dveře a ve dveřích stál mamky přítel a za nim nějaký kluk, zřejmě jeho syn. "Ahoj, pojďte dál" mamka řekla ať si tykáme, tak tak taky učiním. "Ahoj" usmál se a šel dovnitř. Pořád jsem neviděla tomu klukovi do tváře, ale nakonec řekl. "Ahoj, těší mě" podal mi ruku. "Ahoj, mě taky" usmála jsem se a dala mu ruku na přivítání. "Nechceš s tím pomoct?" zeptala jsem se ho. "Ne v pohodě, já to zvládnu sám" řekl a viděla jsem jak se trošku usmál. Když došel ke schodům, sotva to táhl. Nedala jsem a přišla za nim a pomohla mu s kufrem. "Tak díky...no" zase jsem viděla ten jeho úsměv. Když jsme došli nahoru tak jsem se ho zeptala. "Jak se vůbec jmenuješ...zapomněli jsme se představit" "oh...promiň...já jsem Petr a ty?" "Já jsem Lilly" usmála jsem se. Když si sundaval mikinu, konečně jsem viděla jeho tvář. Měl nádherné hnědé oči a vlasy. Koukl se na mě. "Um...budeš tady dlouho?" A u toho se zasmál. Omg ten úsměv. "Jo promiň, už jdu do pokoje" zasmála jsem se. "Pokud budeš chtít pomoct, tak jsem hned vedle" usmála jsem se a on na mě taky.Za pár minut jsem slyšela jak někdo na mě řve. "Lillyyyyyyyy potřebuju pomooooct" zřejmě volal Petr, tak jsem vyšla na chodbu a zaťukala na dveře. Otevřela jsem. "Volal jsi mě?" Zeptala jsem se nejistě. "Jop" odpověděl. "Tak co teda potřebuješ, je to důležitý?" Zasmála jsem se. "Jakoze jo...když mám PC a nevím kam ho dát, tak kam ho mám dát?" Plácla jsem si rukou na čelo jakože 'to myslíš vážně?' a on se na mě nechápavě díval. "Potrebuju odpověď" udělal psí očka. Tak tohle byla ta nejvíc cute věc na celém světě. "Um...jooo, tak to nevím jak ti poradím, dej si ho třeba do rohu" usmála jsem se a odešla. "A pomůžeš mi aspoň?" Otočila jsem se a šla zpátky k němu do pokoje. "Fajjnn" "díky moc" a když to dořekl, tak se roztomile usmál. Doufám že tohle nebude dělat častěji, protože jestli jo, tak umřu. Když jsme ten PC umístili a upravili pár míst, tak jsem byla na cestě do pokoje. Zavřela jsem za sebou a sedla si na postel. Projížděla jsem Instagram a pak mě napadlo, jestli bych se ho nemohla zeptat na jeho ig, když už jsme ti "sourozenci". Vyšla jsem z pokoje a namířila si to k jeho dveřím. "Péťoooo??" zeptala jsem se trochu nahlas. "Pojď dál" ozvalo se. "Hele..byla jsem na Instagramu a tak mě napadlo, jestli máš Instagram, tak jestli by jsi mi ho nedal? Když už jsme ti "sourozenci"..." "klidně, proč ne? Vyhledej si hendoslav" usmál se. "Proč zrovna hendoslav?" Nechápala jsem. "Uvidíš" mrknul na mě. "Ooooukej, tak já jdu, díky" "jojo, čau" zavřela jsem dveře a běžela do pokoje. Skočila jsem na postel a šla na mobil si vyhledat na Instagramu jeho jméno. Když jsem ho našla, nemohla jsem uvěřit svým očím. "Wtf??? 77,4K sledujících???? To kde vzal?" řekla jsem si pro sebe. Celkem mě to zarazilo. Byla jsem líná za nim dojít, tak jsem mu napsala zprávu na ig. Chvíli to trvalo než odepsal. Napsal ať se podívám na YouTube a vyhledám si Hendysovo Doupě. Šla jsem na YT a co nevidím??? 300K odběratelů. Tohle mi nedalo, tak jsem se zvedla a běžela za nim do pokoje. Vtrhla jsem tam a koukala na něj jakoze coze? "Nečekal jsem, že budeš reagovat takhle" zasmál se. "Proč jsi mi o tom neřekl????" "Neptala ses a hlavně se známe den" zase se zasmál. "No dobraaaaa, asi si půjdu udělat úkoly.." snažila jsem se vymluvit. Vyšla jsem z pokoje a šla do svého. Opět. Pustila jsem si YT a nějaké ty jeho videa.
Po hodině a půl.
Koukala jsem se pořád na jeho videa a nemohla jsem se přestat smát. Má strašně vtipná videa. Ihned jsem dala odběr a zvoneček a na každé video, co jsem viděla, jsem dala like. "Lillyyy..večeřeeee" volala na mě mamka zezdola. Vypla jsem mobil a šla dolů. Cestou jsem se trochu zklidnila a utřela slzy. "Lilly? Ty jsi brečela?" Zeptal se mě nevlastní tata. "Nene, proč?" "Máš úplně rudý oči" "oh...aha" znovu jsem si je utřela a sedla jsem si ke stolu. Zítra jsou Vánoce a snad si to užijeme.Po večeři.
Po večeři jsem šla spát. Nastavila jsem si budík na půl sedmou. Když jsem spala, tak mě něco probudilo uprostřed noci. Podívala jsem se na mobil a byla půlnoc. Slyším nějaké mluvení z Péti pokoje. Vstala jsem a šla za nim. Zaklepala jsem, ale nikdo se neozýval. Vstoupila jsem dovnitř a bylo rozsvíceno. Péťa seděl na posteli a před sebou držel mobil. "Ahoj...to tu pořád mluvíš ty?" Zeptala jsem se unaveně. "Ahoj....to je tak slyšet?" "No, kdyby nebylo tak tu teď asi nejsem" trosku jsem se zasmála. Péťa se podíval na mobil a byli tam otázky typu. Omg Hendysi kdo je tam?, To je tvoje holka?, Kdo to je? "Lidi se ptají kdo jsi" řekl najednou sám od sebe. "Ty děláš stream???" vykulila jsem na nej oči. "No..jako jo...chceš se přidat?" Nevěděla jsem co říct, přece jenom byla půlnoc a já byla unavená, ale i tak jsem řekla "oukej" Šla jsem za nim a sedla si vedle něho na postel. "Lidi...tak tohle je moje nevlastní sestra..Lilly" "Ahuj" pozdravila jsem. Naštěstí jsem nebyla nijak rozcuchaná, takže mi to nijak extra nevadilo 😂 Lidi tam hned začali psát Ta je tak strašně cute. Je hezká. Být na tvém místě, tak jsem už dávno s ni😏 Bylo vidět jak se u těhle zpráv Péťa začervenal. Přerušila jsem ticho a tak jsem těm lidem řekla "děkuji, sice si to nemyslím ale jste vážně milý" usmála jsem se. Lidi když si všimli zčervenalého Péti, tak jim to nedalo a začali mu tam psát Omg tobě se líbí že ano? Tohle nám nezapřeš. Hendysiiiii, tak ji to řekni😂❤️ U toho se začervenal ještě víc, ale pak řekl že bude muset končit protože je unavený. Já byla strašně moc unavená, takže hned jak to skončil jsem usnula u něj. Ani jsem o tom nevěděla, že jsem usnula.Druhý den ráno.
Probudila jsem se ve svém pokoji. Zvonil mi budík, tak jsem ho vypla. Šla jsem do kuchyně a cestou jsem potkala Péťu. "Byl ten včerejší stream opravdový?" u toho koukl jinam a řekl "jaký stream?" "Ten co byl o půlnoci..." "tak ten nebyl..." něco mi říkalo, že lhal, ale nějak jsem to neřešila. Šla jsem se nasnídat a potom jsem šla do svého pokoje a zapla si mobil. Na Instagramu mi přibylo 12K sledujících. "Wtf cože!!!....PEEEŤOOO" hned jak to uslyšel, tak přiběhl. "Co se děje? Stalo se něco?" "Koukej!" Ukázala jsem mu mobil se 14K sledujícími. Měla jsem jich předtím jenom 2K. "Ummm co s tím?" "Nepřijde ti to divné??? Takže ten stream včera musel být!! Ale nějak si z toho moc nepamatuji..." "mno...to je jedno...ale nečekal jsem že budeš mít tolik sledujících" usmál se. Já jsem za nim přišla a jenom ho objala za jakoze 'díky, bylo to hezké' objal mě nazpátek. Potom odešel do svého pokoje a já zůstala ve svém a převlékla jsem se.Jop, je to moc dlouhé, ale to snad nevadí...snad si to užijete a mějte se kulíšci!❤️❤️❤️