Sandal

173 3 1
                                    

  Uzun zaman once bir deniz kiyisinda oturan Tom, derin derin dusunuyordu. Korsan olma adina ugrasan Tom, yeni arkadaslar edinip çete kurmaya calisiyordu. Golgede oturup hayal kuran Tom'un annesi onu yemege cagirdi. 13 yasinda uzun boylu , biraz zayif olan Tom'un annesi ondan yemek yemiyor diye hep şikayet edip dururdu cunku yemeklerin cougunu bitirmeden sofradan kalkardi.

  Okullarin baslamasina 1 gun kalmisti. Tom korsan cetesi icin arkadas toplamaya cok iyi bir firsat olarak dusunuyordu ve o gunu iple cekiyordu. Ertesi gun okul acildiginda kahvalti yapmadan kosa kosa okula gitmisti. Hemen hemen cogu erkekle tanismisti. Onlara neler yapacaklarindan bahsedip akillarini coktan çelmisti. O gun okuldan geldiginde annesinden guzel bir azar işitmişti yemek yemedigi icin. Sonrasinda yemek yiyip odasina cekilmisti. Odasi fazla gunes almiyordu ve cati katindaydi, sadece bir tane ucgen penceresi vardi. Ilk gunden ogretmene sövüyordu, uc tane odev verilmisti, ve Tom odev yapmayan birisi olarak odevin konusu hikaye yazmak oldugu icin baslamisti korsan planlarini yazmaya. O gun bu sekilde bitmisti yarin uyandiginda sabah okula gitmek icin arkadaslariyla bulustu dun yarim kaldigi planini anlatti, arkadaslari ise dinleyip surekli onayliyorlardi. Okuldan sonra 5 kisi bulusacak ve kendilerine sandal yapacaklardi. Okula gec gitmislerdi ve haliyle azar isitmislerdi. Ustune derste gevezelik yaptigi sartiyla guzel bir dayak yemislerdi. Okuldan donduklerinde herkes deniz kiyisina yakin, agacliklarin oldugu bolgede bulustular. Yanlarinda ise 5 bicak ve 3-4 halat parcasi vardi. Bunlar odun parcalari ve bağlamak icindi. Basladilar odunlari toplamaya... 2 saat sonunda ise istedikleri odun sayisina ulasmislardi. Begennedikleri odunlara ise bicak sayesinde sekil verip en sonunda hepsini baglamislardi fakat bu 5 kisiye dusman cikti, kotu çeteler. Sandal bitmisti ve 3 kisi, bizim 5 kisinin yanina toplanmisti ama bizimkiler avantajliydi, yanlaridaki bicaklari gorunce cocuklar fazla durmadilar...

  Sandali denemek amacli denize atan cocuklar cok begenmis ve mutluydu. Fakat tek sey eksikti : Bir bayrak! Bunu unuttuklari icin biraz uzulduler fakat Tom'un yakin arkadasi siyah tisortunden bir parca kesti ve o parcayi bicakla sekillendirdiler. Tamamen el yapimi bir sandal olmustu ve ilk deneyimlerini yasadilar. Sandallari saglamdi ve eksiksizdi. Saat gece 11 civarlarindaydi ve cocuklar hic farketmemisti. Sandali kiyinin yaninsdaki magaranin basina koydular ve hemen dagildilar. Butun hepsi iyi birer azar işitmişti. Tom, ustunu degistirip yatagina uzanmis korsan hayalleri kuruyordu... Tutarsa 2. Bolum!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Korsan EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin