♠️
Техьонг и Джънкук се разхождаха из града в който се намираха. Днес им бе последния ден да са "гаджета".От както бяха заедно си споделяха всичко. Някой непознат човек би ги сметнал, че имат връзка от много време.
Но действително тяхната ситуация бе различна. Бяха се влюбили един в друг. И двамата искаха една прекрасна и красива истинска любов, но и двамата мразеха да губят каквато и да е игра, дори да има чувства в нея. Кой щеше да направи първата крачка?
***
"Джънгла~, искам сладолед. Гладен съм!"
Техьонг и Джънкук минаваха точно до сладоледения щант и Техьонг нямаше, как да не поиска сладолед.
След пет минутно чакане на сладоледите им, решиха да седнат някъде и да си ги изядът на спокойствие.
Тае си бе взел със ягода и ванилия, а Джънкук само с шоколад. Докато се хранеха, Джънкук се беше оцапал леко на устните и на лявата си буза. Тае, като го видя се засмя и реши да махне сладоледа."Имаш нещо на лицето?" - каза Те.
"Какво? Къде?" - запита Джънкук, като капочна да си пипа лицето.
"Остави на мен." - каза Те.
Техьонг се обърна, така че по-ясно да вижда лицето на Джънкук. Сложи ръката си на неговата брадичка и я повдигна така, че да е на неговото ниво. Тае се приближи, като облиза сладоледа, който бе на бузата му. След това Те се загледа в устните на другото момче пред него. Харесаха му тези искушаващи устни и реши да ги опита, да ама не. Джънкук си сложи ръката на устата.
"Не сме казвали че ще се целуваме?"
"Да и затова ще ги опитам. "
"Не."
Каза твърдо Куки, като се обърна с гръб към Тае. Гледайки минаващите минувачи.
"Защо?"
"Така."
"Добре, а може ли да те изчукам?"
"Какво?" - обърна се Куки към Тае. Секунда по- късно усети устните на другото момче.
Тае задвижи устните си бавно, така че и Куки да започне с него, но не стана. Джънкук седеше, като вцепенен.След, като видя Те, че Куки не прави нищо реши да се отдели от целувката.
"Ц, а бяха вкусни." - каза Тае не много високо.
Джънгкук погледна надолу, като вече се бе махнал от транса в който бе попаднал. Вномента усмисляше, какво бе станало. Погледна след това към Техьонг, почервеня и секунди след това избяга от Техьонг. Чуваше, как Те го викаше, но не обърна внимание и се запъти към къщата си.
След, като влезе в нея реши да се изкъпе, защото наистина му беше топло на лицето. Горкия това му бе първата целувка.
♠️
YOU ARE READING
Sorry
Short StoryКакво ли ще стане, когато един бармън се опита да събере две момчета по интернет и на живо. Дали ще се получи? Ще разберете, като прочетете историята ми. #1-junghoseok #1-kimnamjoon #1-minyoongi #1-kook #1-instagram #1-kookv