Assalamualaikum you all,
Just to let you know that my novellas will be in PBAKL 2019 ya.
Hope to see you all there 😘😘😘😘
Randomly Teasers
"Hello, Zarul? Sorry I lambat sikit." Zara berbasa basi, cuba berlagak selamba sedangkan jantungnya berdegup kencang.
"Hmm.." Ringkas Zarul membalas. Namun, matanya tidak lepas merenung tajam pemuda di sebelah Zara yang sudah mula mengukir senyuman mesra itu.
Pemuda itu tidak nampak seperti pengawal peribadi Zara. Tapi siapa lagi lelaki yang akan menemani Zara kalau bukan pengawal peribadinya kan? Jejaka itu jelas berdarah kacukan melayu dan Eropah. Rambut perang dan bermata biru. Kacak dan tinggi bagai seorang model. Mungkin saja sama tinggi dengan Zarul. Tubuh lelaki itu juga tegap, tapi tidak setegap dirinya yang menghabiskan masa berjam-jam di gimnasium setiap hari. Sepertinya Zarul pernah ternampak muka lelaki itu. Tapi di mana ya? Zarul garu kepala yang tidak gatal.
"Hi, I'm Alex." Alex dengan bersahaja menghulur tangan kanan untuk bersalam dengan Zarul. Salamnya disambut oleh Zarul dengan muka yang sedikit kelat. Hilang ceria di wajah Zarul sebentar tadi.
"And who are you? Zara's new bodyguard?" Zarul masih berusaha mengawal nada suaranya. Kenapakah pengawal peribadi Zara kurang ajar sangat sehingga duduk semeja dengan mereka? Huh! Kurang professional! Dia mencemuh geram.
"Haha. No. Definitely I am not Zara's bodyguard." Alex ketawa lepas. Seronok mengamati muka cemberut Zarul itu. Jelas lelaki itu tidak puas hati dengan kehadirannya itu.
"Err... Zarul... he is...my..." Suara Zara terputus-putus.
"Your new bodyguard? Why is he so rude? He shouldn't join our table!" Zarul akhirnya hilang sabar dan mempamerkan muka tidak puas hati secara terang-terangan. Matanya tajam mencerlung geram ke arah Alex dan Zara. Zara semakin kecut perut di saat matanya berlaga dengan Zarul. Segera dia melarikan wajah. Semakin serba salah. Oh tuhan, apa yang Zara perlu buat sekarang? Mampukah dia merungkai ikatan jodoh yang dirancang papa itu?
"Haha... Definitely not! I am Alex, Zara's boyfriend!" Dengan selamba saja, Alex memperkenalkan status dirinya.
"What??" Hampir tersembul biji mata Zarul memandang wajah Zara dan Alex silih berganti. Berdesing telinganya. Apa? Dia salah dengar ke apa tadi? Teman lelaki Zara?? Teman lelaki Zara Aleeya, calon isterinya sudah berpunya?? Biar betul? Dia menggeleng kepala tidak percaya.
Nak tahu apa yang terjadi? Ha, komen NAK💖💖💖💖
YOU ARE READING
My Dear Mr Stone Cold (READY STOCK)
RomanceGenre: Action, Romance (Highest rank: #9) Zara terperangkap dalam kenangan silam. Zarul bersumpah tidak akan mencintai sesiapa setelah cintanya berkecai ditengah jalan. Tan Sri Hakim perlukan pewaris untuk memacu empayar perniagaan. Dia merancang un...