acest roleplay îl gândesc ca fiind alcătuit din trei părți, fiecare parte având undeva pe la 3, poate 4 capitole.
fiecare parte va avea nevoie de formularul ei, pentru același personaj, însă, deoarece e vorba de trecerea prin viață a protagonistei; vârsta i se schimbă, gusturile i se schimbă, totul se poate schimba de la o parte la alta.
regulile generale ale roleplay-ului ăsta sunt simple:
— fără spam; se va întâmpla să nu răspund poate câteva zile, în cursul săptămânii, din cauza liceului. dacă nu puteți înțelege și accepta acest lucru, îmi pare rău.
— comentariile fără rost la adresa altor participanți, copierea cursului narativ a acestora sau orice alt lucru deplasat care să aducă inconveniențe va fi tratat ca atare.
— exagerarea situațiilor aduce cu sine taxări.
— vă controlați în mod strict doar personajul vostru; restul rămân în seama mea pentru a păstra ideea.
— baza este aceeași pentru toți, detaliile adăugate de voi vă vor face roleplay-ul unic.
pot face rezervări pentru anumiți idoli; aici, în comentarii, sau în privat.
roleplay-ul este unul de tip „k-roleplay“ – accept, așadar, și actori sau oc-uri care să se încadreze în această categorie.ATENȚIE
consumul de alcool și/sau substanțe interzise, agresiunile verbale și/sau fizice împreună cu pomenirea și/sau descrierea conținutului matur fac parte din roleplay.
dacă ceva de aici vă deranjează, mă scuzați, însă asta e, trecem noi și peste asta.