{İHANET}

2K 111 12
                                    

OLAYLAR BURDA KOPACAK HİKAYEDE EKŞINLAR OLCAK YUPPİ DHXJNXXN

OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI SAKIN UNUTMAYIIIN ÖPTÜM...

~~~~~~~~~~~~~

-Yun'dan devam-

Yatak odasından gelen sesler beni fazlaca tedirgin ederken yavaş ve aklımda olan saçma ve iğrenç şeyleri silmeye çalışarak adımladım yukardaki yatak odasına.

Kapıya yaklaştıkça o sesler netleşti ve o an neye uğradığımı şaşırdım. Hızlı bir şekilde kapıyı açmam ile gördüklerimle gözlerimden yaşlar firar etti...

So-yun'dan

Eve gelmiştim ve evde ses yoktu ama yukardan Jungkook'un sesi geliyordu yani ikizleri uyutuyordu belliydi ninni söylüyordu kadife sesi ile..

Yukarı çıktım ve çocuk odasına girdim ve Jungkook'un bir kolunda oğlum bir tarafında kızım uykuya dalmıştı bile bu manzara hayran olunası bir manzaraydı.

Jungkook hâlâ beni görmemişti arkası dönüktü dönse bile kafamda bere vardı saçlarımı gizledim çünkü.

Yavaşça gidip Jungkook'un arkasından korkutmadan sarıldım ama genede irkilmişti. Çok güzel ve eşsiz bir kokusu vardı kendine has bir koku. Çocukları yerine yatırdı ve tekrar gelip bana sarıldı bense dayanamayıp dudaklarına kısa ama etkili olduğunu düşündüğüm bir öpücük bahşettim bunu ise kapalı gözlerinden anladım etkilenmişti.

"Aşağı inelim sana bir sürprizim var sevgilim" dedim sessizce.

"Heyecanlandırma beni zaten uzun zaman oldu seni özledim sevgilim~" dedi ve boynuma yöneldi Jungkook ama şuan olamazdı olmazdı.

"Önce sürpriz o işler sonra yaramaz kook!" Dedim ima ile o ise o ünlü gülüşü attı -piç smile- .

Aşağı salona indik ve kook'a gözlerini kapatmasını söyledim o ise itiraz etmeden kapadı gözlerini. Hemen beremi çıkardım ve saçımı düzelttim sonra ise kook'a gözlerini yavaşça açmasını söyledim ama beni dinlemedi anında açtı ve şuna bana 'bu ne hâl' dercesine bakıyordu.

"Beğenmedin mi Hayatım~?"

"Sen muhteşem olmuşsun sevgilim çok yakışmış ve bunu güzel ve ateşli bir gece geçirerek değerlendirip kutlayalım bence hm?"

"Bilemedim ki şimdi yaniii"

"Naz yapma bebeğim istesende istemesende ben seni çok özledim kısacası kaçışın yok"

"Kaçacak olan da yok" demem ile Jungkook dudaklarıma yapıştı...

Taehyung'dan

Young eve gelmişti ama başında bir şapka vardı hemde kombinine uymuyordu. Yanıma kendini attı ve bana baktı bende ona baktım ve hâlâ bakışıyorduk.

Young bana yaklaşıp dudağıma uzun bir öpücük bahşettiğinde bedenim transa geçmiş ama transtan çıkamamıştım bir türlü bu sırada Young yukarı Odamıza(!) Çıktımış ve üzerini bile değiştirmişti ama şapkası hâlâ kafasındaydı tam şapkasını çıkarmak için hamle yapacaktım ki Young ayağa kalktı ve beni de kaldırdı.

"Şimdi benim yakışıklı sevgilim sana bir sürpriz yapacağım ama gözlerini kapatman gerek"

Demişti ama ben durur muyum fesata bağladım.

"Ne tür fantezi uygulayacaksın anlamadım?" Dedim muzhipçe o ise koluma utanarak bir kere geçirdi bende refleks olarak kolumu vurduğu yerek koyarak okşamaya başladım.

"Hadi kapat" dedi hemen kapadım gözlerimi

"Aç bakalım ama sakın bağırıp çağırma tamam mı? "

"Tamam. Aaaçtıımmm" gözlerimi açam ile Young'un saçlarına bakmam bir oldu amaa sen pamuk şeker olmuşsun bebeğim.

"Aaağğ pamuk şeker gibi bir sevgilim var yaşasınnnn." Dedim büyük bir sevinçle ve bunu fırsat bilen ben sevgilim beline uzun kollarımı dolayıp uzun parmaklarımı ise belinin açık kalan kısmında dolaştırmaya başlamıştım ki bunu kolayca nasıl kabul ettiğini bilmediğim sevgilimse kollarını boynum dolamıştı. Dudaklarına yakınlaştım ve o dolgun ve tek bana ait olan dudakları sömürmeye başladım. O ise tekarar beni şok edip karşılık verdi bu işin sonunu herkes anlamıştır herhalde...

Young'un kalçalarını kavrayarak kucağıma aldım ve Odamıza çıkardım bu sırada hala durmuyor dudaklarımı birbiri ile dans ettirir gibi öpüşmeeye devam ediyorduk kimsenin bu ânı bozmaması için ikimizinde telefonlarını kapadım ve işime devam ettim yani işimize devam ettik...

Jimin'den

Min-ji olacak sürtük tekrar evime gelmişti ama Yun yoktu bu sırada ben onu eve almasamada zorla evime girip koltuğa oturdu arsızdı... hemde fazla.

Sonra ben odama çıkınca o da beni takip edip odamıza(!) Yani Yun ile benim odama geldi ben onu kovamaya çalışsamda didinsemde o gözünü bürüyen hırs ile benim üzerime gelemeye başladı bense onu itiyor ama bir yandanda karnında kimden peydahladığını  bilmediğim çocuğa zarar verememeye özen gösteriyordum. Sonra ise aşağıdan kapı açılma sesi geldi kesin Yun'du bense şuan ne yapacaktım diye düşünürken Min-ji de Yun'un geldiğini anlamış olcak ki pislik o herkesin öptüğü iğrenç dudaklarını benim Yun'u öptüğüm dudaklara bastırdı yani kısacası dışardan gelen kişi görse Min-ji'nin beni değil benim Min-ji'yi öptüğümü düşünürdü çünkü öyle duruyorduk o pis sürtüğün amacıda buydu ben tam onu itecekken tekrar beni sıkı sıkı tuttu ve o sırada içeriye Yun girdi ve film koptu...

→→→→→☆★→→→→→

Bu da burada biter birdahaki bölüme artık neyse ben görevimi yaptım gerisi sizde Bebeklerim.

ZORAKİ EVLİLİK (PJM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin