"Michael wordt nou wakker" ik opende langzaam mijn ogen en zag de twee prachtige groen blauwe ogen naar me staren. Ik drukte een zachte kus op z'n mond en vroeg wat er was. "Je hebt je verslapen. Je moet naar je werk" vertelde hij. Ik schrok nu helemaal wakker. Ik sprong op kleedde me aan en renden naar de keuken om brood te smeren. Ik zag dat het al half tien was. Ik was al te laat. Lars kwam lachend naar beneden en keek me spottend aan. "Wat is er nou?" vroeg ik "stop. Straks kom ik echt nog te laat"
"Je weet welke dag het vandaag is? Toch?"
"Uhm. Ja. Boeiend. Help me nou maar met spullen pakken of doe iets nuttigs"
"Michael. Relaxe. Het is zaterdag. Je hoeft helemaal niet te werken" zei Lars tussen het huilen van het lachen door.
"Jij klootak" zei ik plagend. Hij kwam naar me toe en kuste me zachtjes.
"Ik hou ook van jou. Nu kunnen we wel wat leuks gaan doen. Wat dacht je van een filmpje pakken? Gezellig met z'n tweeën ?"
Ik zuchten en kwam naast hem op de bank zitten. Mijn hoofd rustend op zijn schouder "O, een filmpje. Welke film dan wel niet?"
"Maakt mij niet uit. We zullen er toch niet veel van zien" en Lars kuste me op mijn wang. We zijn nu al 5 jaar samen. We hebben samen een appartement en hebben alle bij een baan. Ik als architect en hij werkt voor zich zelf als mode stylist. We hebben het ons naar ons zin. Alles loop lekker. Goeie sociale banden. En onze relatie is uitstekend. Maar ik wil naar het volgenden level. Maar geen idee hoe ik daar aan moet beginnen.
"Zullen we anders vanavond gewoon lekker thuis blijven. Kook jij lekker voor ons en maken we er onze speciale avond van?" "Dat is denk ik een beter plan."
Die middag hebben we niet veel gedaan. Alle bij alvast vooruit gewerkt. En we zijn samen in de stad gaan lunchen. Lars heeft boodschappen gedaan en staat nu boven het fornuis kruiden uit te zoeken voor in de soep. Dat vind ik een van de leuke dingen van hem. Hij vind koken super leuk en is er ook nog goed in. Ik hou er van om hem zo gepassioneerd bezig te zien. "Michael, het eten is klaar." hoorde ik vanuit de keuken
Ik kwam aan gerend en zag een grote pan soep op tafel staan met daarbij een schaal kippen poten en aardappelen. "Wat ruikt dat lekker, doe maar om te beginnen want van de soep."
Het diner was zalig. We hebben gepraat over van alles en nog wat. Over dat we weer eens bij Lars ouders op bezoek moeten. Nog een diner party moeten houden voor onze vrienden. En ik had nog een paar nieuwe ideeën voor het appartement. Na het eten gingen we op de bank zitten en wat TV kijken.
"Je hebt weer een lekker gekookt"
"Dank je. Je hebt ook wel meer dan de helft ervan op" Lars lachte.
Ik liet een overdreven zucht ontsnappen "Jij had, zoals altijd, te veel gemaakt"
Ik ging op zijn schoot zitten en kuste hem zachtjes op z'n mond. Hij kuste terug. Langzaam ging ik met mijn handen door z'n mooie, lange, bruine haren. Hij streelde zachtjes me rug. De kus werd steeds intenser. Ik maakte de bovenste knopjes van z'n overhemd los. Ik voelde zijn gespierde borstkas onder mijn vingers liet mijn hand langzaam naar beneden glijden. Ik maakt alle knopjes los en zodra we ons alle bij van ons shirt ontdaan hebben gooit hij me van zich af. Ik lag aan de andere kant van de bank. Zijn perfect gespierde bovenlijf en prachtige armen kwamen naar me toe. Hij kuste mijn nek. Ik liet mijn handen door z'n haren glijden. Ik kreunde toe hij naar mijn borstkas toe ging. Ik voelde zijn mooie grote handen op mijn bovenlichaam. Richting mijn tepels.
Hij trok mijn broek uit en bekeek met bewondering mijn boxer. Lachend duwde ik hem van me af. En trok ook zijn broek uit. Ik kuste zijn nek. En ging tekeer op zijn lippen.
We hadden besloten de rest in de slaapkamer voor te zetten.
Ik werd waker. Lars lag op mijn borstkas rustig te slapen. Ik liet mijn handen door z'n haren gaan terwijl ik hem liefde vol aan keek. "Gisterenavond was geweldig" hoorde ik hem langzaam waker wordend zeggen "zeg dat wel. Je was een beest in bed. Moeten we vaker doen zo avondje" hij stond in alle gemak op en ik zag zijn perfecte naakte lichaam voor me uit strekken. Hij ging op mijn schoot zitten en we kuste. "Zal ik eens een lekker ontbijt maken?" vroeg hij. Ik knikte.
JE LEEST
late night stories
Romansaboyxboy dus als je homofoob bent niet lezen jongen wil uit de kast komen maar weet niet hoe. komt een andere jongen tegen en hij krijgt gevoelens voor hem. ze worden een stel. nee. stop. geen cliché verhalen meer. kijk naar wat later. stel je neemt...