...
"Papa gitmeeh qwq" tomun işe gitmemesi için ayaklarına sarılmıştı torm. Böyle olacağı apaçık belliydi zaten. Neden mi? Torm daha önce hiç tord ve Tom dan ayrı kalmamıştı. Hep yanındaydılar ve bir anda çıkan şu 'iş' meselesi onun için büyük bir değişiklik olucaktı.
"Üzgünüm tormy.. Gitmem gerek. Hem akşama geri dönücem." Tom ayağını çekmeye çalıştı.
"Bana ne!" daha sıkı sarılmıştı. Tom'un kurtulması imkansız gibi birşeydi.
Bir anda torm kendini havada bulmuştu. Tord onu kucağına almıştı. "Papana zorluk çıkarma torm."
"WuaaaaaAAaAaa!" evet. Ağlayan bir çocuk ve ne yapıcaklarının bilmeyen iki genç baba. Çok güzel.
"Uhhm.."
"Uhh-- hey torm. Bodrum katında ben ve papanın eski oyuncakları vardı. Onlara bakmaya ne dersin~?"
Torm "⭐o⭐ Eveet!!" dedi heyecanla. Tord Tormu kucağından indirdi.
"Peki küçük kâşif. Sen bodrum katına git. Ben hemen gelicem"Torm koşturarak bodrum katına gitmişti. Bununla da çocukları kandırmanın ne kadar kolay olduğunu tekrar öğrenmiş olduk.
"Bir çocukla nasıl ilgilenmen gerektiğini iyi biliyorsun Tord."
Tord Tom'a döndü. "Eh-- aslında bilmiyorum. İkimiz de bilmiyoruz."
"Bak o doğru" dedi ve güldü Tom. "Artık gitsem iyi olucak. İlk günden geç kalmak istemem."
"Haklısın. Görüşürüz Thomas" dedi ve Tom a yaklaşıp onu öptü tord.
"Görüşürüz Tord~"
...
"Baba bak! Ayıcık!" dedi ve karton kutudan çıkardığı eski kahverengi ayıcığı gösterdi. Bu Tommie bear'dı. Tom'un eski oyuncak ayısı. Çok büyük bir hatıraydı tom için.
Gülümsedi ve Torm'a baktı Tord. "Bu papanın eski oyuncağıydı."
Torm elindeki ayıcığa sarıldı. Yanakları pembeleşmişti ve bu onu çok iirin gösteriyordu. "Ayıcığı çok sevdim~!"
"İstersen onunla oynayabilirsin"
"Yeeey~!" Küçük tormy, Tommie bear ile koşarak bodrum katının merdivenlerinden çıktı ve odasına gitti. Yeni ayıcığı ile oynamak istiyordu.
Tord ayağa kalktı ve merdivenlere ilerledi. Ama ayağı birşeye takılmıştı. Takılması normaldi çünkü tavan arası baya dağınıktı. Her yerde karton kutular ve saçme eski eşyalar vardı. Mesela şu şişme havuz. Arka bahçede zaten bir havuz var ama buna ne gerek var ki şimdi?
Ayağına takılan şeye baktı tord. Bu resim albümüydü. Baya eskiydi. Bu yoksa.. Tord eğildi ve albümü aldı. Kapağındaki tozları eliyle sildi. Evet. Bu o albümdü!
Kapağını yavaşça açtığında önüne çıkan ilk resim ile karşılaştı. Bu Tord ve Tomdu. Resimde 8 yaşındalardı ve kardan adam yapıyorlardı. Tord bu günü hemen hatırlamıştı. O gün dördü hepbirlikte kartopu oynayıp sıcak çikolata içmişledi. Baya eğlenmişlerdi kısacası.
Birkaç sayfa atladı. Bu seferki resimde Tom bir platformun üstündeydi. Ortada, yani 1. Sıradaydı. Boynunda altın bir madalya vardı ve gülümseyerek bakıyordu. Tom spor ike ilgili herşeyi çok severdi. Hep yarışmalara katılırdı ve çoğunda da 1. Olarak çıkardı. Baya atletik ve kaslıydı. (YN- Hâla da kasıl~7W7)
Tord bunlara bakarken baya duygulanmıştı. Küçüklük anılarını tekrardan yaşıyordu içinde. Küçük tomun o şirin suratını gördüğü her fotoda kalbi hızlanıyordu ve gülümseyip kıkırdıyordu. Tom'un küçüklüğü Torm'a baya benziyordu.
...
O sırada Tom bilgisayarının önündeki işini hallediyordu. Masanın üzerinr bir çerçeve koymuştu. Bu aile fotosuydu. Onlara bakıp gülümsüyor, ve daha çok motive oluyordu.
"Wow gerçekten çok hızlı klavye kullanıyorsun~!" Tom sesin geldiği yöne baktı. Sarışın, ince bir kadın yanında dikelmiş onu izliyordu. "Oh- bu arada ben Amy." Dedi ve elini dostça toma uzattı. Tom samimi bir şekilde kızın elini sıktı ve tokalaştı. "Tom."
"Tanıştığımıza memnun oldum Thomas." Amy iyi birine benziyordu. Tom şimdiden ona ısınmıştı. Yani..bir iş arkadaşı iyi olabilirdi. (YN- NaH)
"İşinin ilk günü olmalı. Ama gördüğüm kadarı ile baya iyisin bilgisayar kullanmakta."
"Teşekkürler. Siz ne kadardır burdasınız peki?"
"Ben 1 senedir burada çalışıyorum. Getir-götür işleri ile uğraşıyorum. Baya yorucu bir iş." Kıkırdadı.
"Oh- zor olmalı. Şey uhm..ben burada yeniyim ve..pek buraları bilmiyorum."
"Sorun yok. Sana herşeyi ve her yeri öğreticem."
Gülümsedi "saol amy."
"Önemli değil." Amy'in gözü masadaki aile fotosuna kaymıştı. Gitti ve çerçeveyi eline alıp bakmaya başladı. "Aww bu senin ailen mi? Çok sevimli~!"
"Ş-şey evet." Yanakları biraz kızarmış ve gülümsemişti Tom. Ailesi onu hep mutlu ediyordu.
"Hmm. Aslında çok genç görünüyorsun. Bir baba olduğun aklımın ucuna bile gelmezdi." Amy bulduğu yakışıklıyı kaybetmeyi istemiyordu ama o evliydi. Bir yolunu bulup ayırmalı ve toma sahip olmalıydı! Onu eşinden ayırmak zorunda olsa bile. Herşey onun için.
.....
....
...
..
.
..
...
....
.....Selam
Canım sıkıldı ve önüme gelen il kitaba yb attım herneyse.Aslında bu kitap ile ilgili aklımda güzel piçlikler var~~ >:3
Bide şey
Şey
Şey şey
UhhBen torm fanfic'e 2. Sezon eklemeyi düşünüyorum. Çünkü ben o kaldığım yere devam edemem. ÇoK cRiNge
Lföskflzkdls
Sizleri seviyorum umarım bu bölümü sevmişsinizdir ❤
Yazım yanlışım varsa allah selamı versin özür dilerim
Neyse.
Bye ✨
Size bir soru. Amy sizce Tom'u alabilecek mi?