Čekání na pizzu

667 47 5
                                    

Když došli do kuchyně Loki si potichu sedl na barovou židli a byl přítomností někde úplně jinde. Tony sám nechápal, proč se na něj nerozkřikl, ale asi se snažil být na něj.... milý. Ano, snažil se na něj být milý. Tušil, totiž co se v Lokiho hlavě odehrává. Za to určitě může ta zpropadená magie. Četl jeho emoce jako by byly jeho vlastní. 

Pohlédl na Lokiho, jak sedí a kouká do zdi. Objednal tedy radši tři šunkové pizzy. Sednul si na proti němu a koukal na něj. Chudák Loki zase myslel na ty ohavnosti, co mu dělal Thanos. Nenáviděl ho. Je to bezpáteřní monstrum, co miluje bolest na všech bytostech v tomto Vesmíru. Věděl, že jeho by nedokázala změnit ani jediná špetka nebo zrnko.

V tu chvíli, když se to Lokimu přestávalo líbit do něj Tony drkl.,, Nemysli na hlouposti, které jsou minulostí. Teď jsi  tady tak přemýšlej o budoucnosti a nenahlížej do minulosti a to je rozkaz" Vzpřímeně mu koukal do očí Tony. Bůh zamrkal svými víčky, protože smrtelníkova slova jej překvapila více než, když se na něj nezlobí.

,,Nebď stále překvapený. Neříkám, že nejsi roztomilý u toho, ale přijde mi to až moc komické" Uchechtne se s mírným úsměvem na rtech.,, Proč to děláš? Proč se tak usmíváš?" Zeptá se Loki se sklopenou hlavou.,, Protože s úsměvem jde všechno lépe" Usměje se  od ucha k uchu. Najednou uslyší zvonek.,, Pizza je tu "


----------------------

Tak další kapitola a zase příště Mina-san.

Vaše Natysanka 😊


Nikdy neodcházej - [Frostiron] [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat