'Nee ze weet nog niks maar Samir heeft het denk ik door' hoor ik keek verward mij laptop aan ik wist het! ze houdt iets verborgen maar wat!?
_______________________________________Perspectief Safia: Ik kom er nog wel achter ik hoorde mijn prinsje huilen hij heeft vast honger. Ik gaf hem wat te eten en deed mijn Trui weer goed ik liep naar mijn kast en deed dit aan :
En voor mijn Kleine Prinsje deed ik dit aan :
ik spoot voor mezelf nog wat Armani Parfum en voor mijn prinsje parfum van Zwitsal. Ik tilde Safouane op en ontbeet nog snel ik pakte een tas waar ik allemaal luiers enz deed en pakte de auto sleutels. Ik deed Safouane in zijn stoeltje en reed naar Samir zijn huis. Ik belde aan en Samir keek me verward aan 'Waar is Mama dan' zei hij ik slikte even en loog 'ze heeft een afsprak' hij knikte en gaf hem de tas waar alle spullen in zaten 'Ik kom hem 19:00 ophalen' hij knikte en gaf hem Safouane ik gaf Safouane nog een kus en liep weg op weg naar werk.
Aangekomen bij mijn werk: Ik heb een eigen Kantoor/bedrijf ik stapte de lift in en klikte op verdieping 5 want daar zit mijn kantoor 'Meneer Alstublieft ze hebben het recht niet' hoorde ik een jonge vrouw smeken 'mevrouw sorry maar ik neem deze zaak niet aan' ik liep der op af 'komt u maar even met mij' zij ik tegen de jonge vrouw ze knikte en liep met me mee naar mij kantoor 'vertel wat is er aan de hand' 'Mijn man is kort geleden van mij gescheiden maar mijn kind heeft niet de achternaam van zijn vader gekregen waardoor ik nu veel problemen krijg' ik knikte 'de man wou mij niet helpen maar ik wil gewoon het beste voor mijn zoon' zij ze met tranen ik gaf der een knuffel 'ik ga je helpen' ze keek me met grote ogen aan 'dankjewel echt waar' 'wat is u naam eigenlijk' vroeg ik 'Souhaila ****' ik knikte 'Safia ****' 'Ah jij bent de baas van deze bedrijf/kantoor' ik knikte 'nogmaals bedankt echt waar maar ik moet nu gaan' ik knikte en gaf haar nog een hand 'ik bel je nog over de informatie' ze knikte en liep weg nou aan de slag met mijn andere zaak...
17:50: ik hoorde geklop 'kom binnen' zei ik 'Mevrouw wilt u koffie of thee of iets' 'Thee zal lief zijn' ze knikte en ging weer weg ik ging weer aan de slag met waar ik mee bezig was en trots keek ik naar mijn laptop ik heb alles wat ik nodig heb! bereid je maar voor **** jullie denken vast 'wie is dat' daar komen jullie zo snel mogelijk achter weer hoorde ik geklop 'kom binnen' 'hier is u koffie mevrouw' 'dankjewel' zei ik en nam er een slokje van ik ging weer verder met de andere zaak van Souhaila meskiena wat zij nu wel niet allemaal doormaakt door haar ex man ik vindt het wel heel raar want waarom wilt Yeroen haar niet helpen? Yeroen is die ene jonge in de gang die de zaak niet wou aannemen. Ik besloot om naar de kantoor van Yeroen te gaan om het te vragen ik klopte aan en a gauw hoorde ik 'kom binnen' 'oh hallo mevrouw Safia neem plaats' ik nam plaats 'waarom nam je de zaak niet aan van die vrouw' vroeg ik snel 'Die ex-man van die vrouw is een goede vriend van mij en als ik haar help wordt de naam van mijn vriend zwartgemaakt dat wil ik niet' legde hij uit ik knikte begrijpelijk 'ik begrijp je maar ik moet haar toch helpen sorry' hij knikte 'ik begrijp het maar ik hou me hier buiten' ik knikte en ging weer naar mijn kantoor ik keek nog wat documenten en papier werk.
18:55: Ik pakte mijn tas en jas en liep het gebouw uit ik reed naar Samir ik ga min prinsje weer zien. Bij Samir aangekomen belde ik aan al snel deed Samir open 'kom binnen' zij die ik knikte en liep naar binnen ik deed me schoenen en jas uit en liep de woonkamer binnen en zag Safouane daar spelen voor de mensen die het niet weten Safouane is nu 2maanden ongeveer. 20 minuten later: Ik bedankte Samir voor het oppassen en reed weer terug naar huis ik deed het poort open en reed het oprit op ik parkeerde de auto en pakte Safouane meskien hij slaapt. Ik deed mijn voordeur open en wat ik daar zag...... 'NEEEEEEE'
800 worden! wat zal er gebeurt zijn? X Schrijfster_HXL
JE LEEST
Oh My Allah... (VOLTOOID)
ActionDit verhaal gaat over een meisje : Safia. Safia heeft een heftige verleden waar ze niet graag over wilt praten. Safia is een alleenstaande moeder en woont op zich zelf in een heel luxe villa maar toch is haar leventje niet zo luxe. Safia werkt als a...