46

155 14 0
                                    

Zobudila som sa vo svojej posteli. Bolela ma hlava. A rameno. Chcela som sa posadiť, no bolesť mi to nedovolila. Sykla som. ,,Nenamáhaj sa." Vedľa postele sedel Oliver. Vzdychla som si, ale neposlúchla som ho. Posadila som sa. ,,Oliver, vieš, že som teraz úplne v piči?" Opýtala som sa ho vyrovnane. Nemalo zmysel sa teraz moc rozčuľovať. Čas to navráti. ,,Nebola to len moja chyba. " obránil sa. ,,Ja viem. " potichu som mu odpovedala. Poznala som ho. Vie, že od neho nechcem ospravedlnenie, a on mi ho ani nedá.
Slnečné lúče mi zalievali celú izbu. Bolo tu strašné teplo. A vonku ešte väčšie. Peklo na zemi.
Boli sme chvíľu ticho, pozerali sme si do očí, ale každý sme boli myšlienkami mimo. ,,Asi by si mal vedieť, že som nás zapredala. " ozvala som sa po piatich minútach. Zdvihol obočie. ,,Asi by som ani nemal byť prekvapený. Už dosť dlho si nič nevyviedla. Ale smiem vedieť komu, a prečo?" Dúfam že nebude moc nahnevaný. Aj keď ho tak poznám, tak neviem... 

,,Zapredala som nás, teda mňa aj vás Rusku." Chvíľu na mňa pozeral, a spracovával informáciu. Potom vypleštil oči ako žaba. ,,Čo že si?" Zvreskol. Drama King. Ja tých chlapov niekedy nechápem. Teda skoro nikdy. Postavil sa, a prešiel si rukami do vlasov. ,,Zapredala som nás, teda hlavne mňa ruským federálnym agentom. " pokojne som mu to znova zopakovala. ,,Radím ti dobre si premyslieť posledné slová, kým zavolám chalanov. " rozrazil dvere a na celý dom zavrešťal. ,,Okamžite všetci sem!" Za minútu tu už všetci boli. Ja som stála pri okne, a pozerala som sa smerom ku moru. Bolo upokojujúce. Pravidelné vlny, vôňa a zvuky boli vždy balzam na dušu.
,,Čo sa deje?" ,,Áno, čo? Rád by som totižto dojedol svoje raňajky. " posťažoval sa Jess. ,,Terez nám to určite rada objasní, že?" Zavrčal na mňa Oliver. Stále som sa pozerala do okna, a začala som rozprávať. ,,Včera, v lese nás napadol nejaký gang. Nepoznala som ich. Ani Egon nie. Bol to gang môjho uja. Veľmi jasne mi povedal, že buď sa k ním pridáme, alebo nás všetkých zabijú. Tak som to prijala. Pod podmienkou, že sa stanem bossom aj tej jeho zatratenej skupiny. A až potom som to zistila.
Bolo s ním päťdesiat špičkových ruských agentov, a ďalších stopäťdesiat na základni, pol hodinu odtiaľ. Prišli na príkaz samotnej ruskej vlády. A tak som ho zabila. Môjho uja. Zabila som človeka, ktorý ma pripravil o všetko. A neuveriteľne som si uľavila. " znovu som sa nadýchla. Boli ticho. Nevidela som na nich, ale aj tak som pokračovala. ,,Ak sa vám nepáči, ako to teraz je, a radšej by ste ma videli mŕtvu, odíďte. Odíďte a nevracajte. Alebo poďte dnes so mnou, pre ruského jeleňa na hrudi. Nebudem vám vyčítať nič, čo spravíte." Otočila som sa k nim. ,,Budeš mi vyčítať, keď ťa teraz pretiahnem tak, že si ďalší týždeň nesadneš?" Spýtal sa ma Aaron. Zasmiali sa. Všetci. Ja nie. 

,,Chod'te sa pripraviť, a dobre sa ozbrojte." Chladne som im povedala. Stíchli. Cítila som sa ako úplný kazič zábavy poslednú dobu. Neviem kedy som sa naposledy dobre schuti zasmiala.
Rameno som si pomasírovala. Bolelo ma. Dosť. ,,Dobre. " ,,Za koľko chceš vyraziť?" ,,Máte pol hodinu. " zvrtla som sa smerom do kúpelne. Potrebovala som horúcu sprchu. ,,Terez počkaj!" Pomaly som sa otočila za Brandonovým hlasom. ,,Poď sem, a sadni si. " zdvihla som obočie, ale poslúchla som ich. Nejakým spôsobom som im to dlžila. 

,,Čo sa s tebou poslednú dobu deje?" Sadla som si na postel, a rukami som sa chytila trámu. ,,Sama neviem. " ,,Ale ja áno." Schytil sa Jacob. ,,Ten chlap ťa ničí. Ten tvoj Zach Herron. Veď sa na seba kurva pozri. Nesmeješ sa, si stále zamračená, a rozmýšľaš len nad spôsobmi ako ho ochrániť. " zavrela som oči. ,,Terez, ktorú som poznal, hazarduje vždy keď sa dá. Robí ľuďom predstavenia hrôzy, ktorú dokáže. A napĺňa ju to. Baví ju to. A nás tiež." Pokračoval Sebastián. A Jacob hneď dodal ,,Stará Terez, by neváhala, a vyhlásila by vojnu hneď ostatným gangom. Hneď by sa vrhla do nebezpečnenstva, lebo jej povesť, a to, čo dokázala, bola založená presne na tomto." ,,Starú Terez som miloval. " ozval sa potichu Oliver.
V tomto okamihu mi to celé došlo. Došlo mi, kto pri mne vždy stál. Kto ma nikto neopustil. On. Oliver bol vždy pri mne. Budem tým, kým som bývala ale neprestanem s ochranou Zacha a chalanov. Otvorila som oči, a uvidela som, ako na mňa všetci uprene hľadia. Uškrnula som sa. Tým úsmevom, ktorý som už dlho nepoužila. ,,Som tu." Postavila som sa, ,,Nemáte pol hodinu, ale desať minút. Za každé ďalšie slovo, mínus minúta. Podajte pakovia!" Začala som sa rehotať. A oni so mnou.

Teraz som si uvedomila, že všetko zlé pramenilo vlastne len zo mňa. Budem si vrámci možností užívať život. Potrebujem ochrániť Zacha. Zacha, aj Jacka, Daniela, Jonaha a Corbyna. Ale spravím to po mojom. A to po mojom nemyslím po tej časti mňa, ktorá má trocha rozumu. Spravím divadlo. Spravím hotovú show. 

Bude to ako s akčného filmu, kde hrdinka so svojím ex zachraňuje jedného neschopného chlapa. Áno. A popri tom sa do toho zapletie politika tých najväčších svetových lídrov v politike. Bude samé bum a prásk. A ja z toho vyjdem ako úplný víťaz. Porazím všetkých ktorý mi budú stáť v ceste. Samozrejme spolu aj s mojou bandou verných ovečiek. Lebo bez nich by som to nezvládla. Nezvládla by som vôbec nič.

Zoznam sa skracuje. Mŕtvych bude pribúdať. Môj ujo bol len prvým z nich. Ale nie posledným. Určite nie. Práve on, mi pripomenul, kto vlastne som. Som vodca. Vodca nejnebezpečnejšieho a už aj možno najpočetnejšieho gangu na svete.  

Bojte sa ma nepriatelia.











hi guyssssssss

dúfam že sa vám teda kapitola páčila....určite budem zvedavá na váš názor a like




.........................

...........................

...........................

........................

................................................

Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SKWhere stories live. Discover now