Louis
Môj pôrod sa blížil a už sme sa s Harrym pomaly pripravovali na naše bábätká.S vybavičky máme zatiaľ len nejaké oblečenie v bielych farbách, fľaštičky a dudlíky. Tiež nejaké hrkálky.
***
Harry
26.8.sa v Londýnskej nemocnici 5 minút po sebe sa s mojou pomocou a to cisárskym rezom narodili krásne dvojičky chlapček a dievčatko. Louis tak mohol svojej dcérke kúpiť tie roztomilé šatičky.
Keď sa Louis po narkóze zobudil vo svojej nemocničnej izbe dal som mu do náručia naše dva poklady a spýtal som sa ho,,Láska ako sa budú volať?'' On sa na mňa usmial a povedal,,Chlapček bude Kyson a dievčatko Carmen.''
,,Krásné mena si vybral láska.''Pobozkal som ho a už som sa nemohol dočkať, kedy ich budem mať doma.Epilóg
Louis
,,Tatiiii.'' Kričala na mňa Carmen zo svojej izby, tak som rýchlo za ňou bežal zo slovami,,Zlatíčko čo sa stalo? Mám ti to len pofúkať alebo rovno volať záchranku?'' Malá sa zasmiala a povedala,,Nie tati. Len, že sa nám v škôlke smejú, že nemáme mamičku.'' Ja som si k malej sadol na koberec a povedal,,S tým si netráp hlavu princezná. S bráškou máte len tri roky celý príbeh sa dozviete až v osemnástich''
,,Prečo až tak neskoro a koľko ešte budeme čakať?''
,,Teraz ste veľmi maličkí na to, aby to vaše malé hlavički pochopili a áno je to dlhá doba presnejšie pätnásť rokov.''
,,To znie ako veľmi dlhá doba.''
,,Aj je zlatíčko, buď rada za to, že máš dvoch tak veľmi skvelých oteckov.'' Carmen sa usmiala a povedala,,Som veľmi tati.''Objala ma a ja som si jej malé telíčko pritúlil.
Bol som šťastný, že vďaka môjmu synovcovi Zaynovi mám doma dve krásne a zdravé deti. Za nič na svete ich nevymenim.Toto je trocha kratšia záverečná časť, ktorá je také vyvrcholenie Louisovho a Harryho života.
Ďakujem za každý vote, ktorý ste na tento príbeh dali.
Ďakujem za každý komentár, ktorý som si mohla prečítať.Dôležitý oznám pre milovníkov tohto príbehu!
Tento príbeh je spracovaný aj do ženskej verzie, je o niečo kratší, ale za to skoro rovnaký ako tento. Len je meno Louis Tomlinson zmenené na Liana Tommer a pridané jedno meno a to Lianina najlepšia kamarátka Lenka, ktorá robí vo firme zo Zaynom.
Názov príbehu je ponechaný, tak ten kto si chce prečítať aj ženskú verziu tohto príbehu želám príjemné čítanie. :3
+ Dr.Styles 2: Dr.Malik (Ziam) je voľne pokračovanie tohto príbehu s pohľadu Zayna Juniora. Na mojom profile práve publikovaný a samozrejme tiež aj v ženskej verzii.
Ďakujem za prečítanie 😍
A som rada, že stále tento príbeh aj po dokončení stúpa 😭
KAMU SEDANG MEMBACA
Dr.Styles (Larry)✔️
Fiksi PenggemarHarry Styles je šikovný mladý doktor, ktorého v práci primár povýši, ale chýba im zdravotná sestra. Primár podá inzerát, ktorý sa dostane do rúk Louisovi Tomlinsonovi, ale keďže prihláška je len pre ženské pohlavie, tak Louis má plán. Louisa do nem...