|10|"Seni özledim Joon"

896 93 49
                                    

Ayaklarımı yere vurarak banyo kapısının önünde beklerken neden beklediğimi dahi bilmez haldeydim. Sadece Hobie'nin ima ettikleri gözüme garip gelirken biran önce o ortamdan gitmek istedim.

Ve bir gerçek daha vardı. Jin hyungu özlemiştim... gerçekten özlemiştim.

Banyo kapısı açılınca bakışlarımı oraya çevirdim. Jin hyung banyodan çıktığında gözleri önce bana odaklanmış ve kapatmaya yeltendiği kapıyı tutmuştu. Bir süre gözlerime baktıktan sonra bileğimden tuttu ve beni içeri çekip kapıyı kapattı.

Neler olduğunu anlamadan yaptıklarını izlerken bedenimi kapıya yasladı ve gerçekten üzerime yaslandı.

"Joon?" Fısıldıyordu ve gerçekten nefesi yüzümü okşuyordu. Kokusu her zaman ki gibi harikaydı. Ona olan isteğim ona ne kadar ihtiyacım olduğunu kanıtlar nitelikteydi.

Ben Jin hyungum olmadan yaşayamıyordum işte.

"Hyung?" derken yutkundum. Gözlerime o kadar anlamlı bakıyordu ki biran yutkunmama engel olamamıştım işte.

Tek eli yavaşça yüzüme çıktı ve parmak uçları elmacık kemiklerimi hafif dokunuşlarla okşadı. Ardından parmak uçlarının tersiyle nazikçe yanaklarımı okşarken derin bir nefes verdiğini hissettim. Cevap vermiyor sadece beni inceliyordu.

Parmak uçları yavaşça dudaklarıma inerken dokunmasıyla titrek bir nefes verdim. Bunu neden yaptığımı bilmiyordum ama tamamen istem dışı olmuştu. Sonra onun adem elmasınım oynadığını gördüm.

Gözlerine baktım. Beni izliyordu. Dudaklarımı..

"H-hyun-" parmak uçları dudaklarıma basılı bir şekilde dururken konuşmamı engellemişti.

"Sadece seni izlememe izin ver güzelim." dediğinde gözlerimi uzun uzun kırpıştırdım. Cidden neler diyordu öyle?

"Seni özledim Joon." alnı yavaşça alnıma yaslanırken kendini bana biraz daha yasladı. Gözlerimi kapatıp açtığımda gözlerime derin bir şekilde bakan onu gördüm.

"Seni öyle özledim ki.." burnu burnuma sürtüyordu. "...senden ayrı kalmak nefes almamı zorlaştırıyor." Elleri yanaklarımı okşuyordu.

Ve ben ölmek üzereydim.

Gözlerini yüzümde gezdirdi. O an için kalbim atmayı kesmişti.

Gözlerim ona odaklıyken kapı aniden açılmış ve kafama çarpmıştı.

Yüksek sesle bağırdım.

"AAAAAAH!"

Kafamı tuttum ve ovaladım Jin hyungta başıma baktı ve o da başımı ovaladı.

"Hyunglar?" Diyerek şaşkınca kafasını içeriye doğru uzattı. "Hyunglar Jimin hyunglar bir de bölmeseydin..." dedi kısık sesle Jin hyung. Şaşkınca ona baktım. "Bölmeseydi?.." dedim cevap vermedi ve geriye çekildi. Elimden tutup benide çekti sonra bana baktı. "Kapının önüne duruyorsun nasıl kapıyı açacak?"

"Doğru söylüyorsun hyung." Dedim kendimi ondan çekerken. Jimin bize baktı. "Çıksanızda bende işimi görsem." Diyince Jin hyung'u beklemeden banyodan çıktım.

Salona geçtim ve tekli koltukların birine oturdum. Daha demin olanları düşündüm. Ne yaptığını anlamasamda içimde güzel bir his oluşmuştu. O sırada diğerlerinin konuşmasını dinlemeye başladım. Yoongi bir anda bağırdı. "Yaaa! Ben kampa falan gelmem. Siz bensiz ne yaparsanız yapın." Kızgın bir yüz ifadesi vardı ama komikti. Hafifçe gülünce bana ters ters baktı.

"Ne gülüyorsun sen ya? Komik mi?!"

"Ya hyung hep böyle yapıyorsun. Bizimle gelsen ne olacak ki?"

Pes etmişcesine nefesini verdi. "Peki." Diyip oturdu. O sırada Jin hyung yanıma geldi. Oturduğum koltuğun kol kısmına oturup elini enseme koydu ve ensemi okşadı. Sabahtan beri ne yaptığına anlam veremiyordum. Nasıl karşılık vereceğimi bilmiyordum ama parmaklarının tenimde gezişinin muazzam hissini tüm iliklerimde hissediyorum.

Gözlerinin içine baktım. Tüm hücrelerim ısınırken ona olan bakışlarımı bozan Taehyung'un sesi oldu. "Ya hadi kalkın da valizleri hazırlayayım."

Gelip kolumuzdan çekiştirdi. "Ya Namjoon hyung, Jin hyung hadisenize ya!"

"Tamam, tamam." Ayağa kalkıp odama gittim ve valizimi çıkartıp kıyafetlerimi toplamaya başladım. O sırada odaya hızlı bir şekilde Jin hyung girdi ve kapıyı kapatıp kilitledi.

"Ne yapıyorsun hyung?.." tedirgince ve çekingence sormuştum. Bana yaklaştı ve bedenimi dolaba yasladı. Daha sonra yüzüme doğru eğildi.

"Seni özledim Joon.."

————————————————————

Burda kesiyorum çünkü neden kesmeyeyim skskskdklwdl

Bir daha ki bölümde kampa gitmiş olucaklar anlamışsınızdır zaten.

Acaba Jin, Namjoon beye napıyordur kdkfldldlsld

Neyse neyse beni çokça sevip yeni bölümü bekleyin bir de oy verin moral olsun yazma isteğim gelsin. Neyse çok konuştum

Öptüm muah

Artık her hafta 1 bölüm atıcam bunu söylemeyi unuttum. Seviyorum sizi

you're my hope|namjin ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin