Хомосексуалността

165 13 5
                                    

След месец....
Jungkook още бе в кома.  Taehyung беше казал на  техните за това, че с Jungkook са хомосексуални и са влюбени един в друг.  Те се отказаха от тях, изнесоха се и не искаха да ги виждат повече.  Мразеха ги, беше ги гнус от тях, смятаха ги за провали и боклуци, но на Те не му пукаше стига да може с Коок да са заедно. 
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Техьонг беше в болницата както обикновено.  Говорещ с Jungkook и мислещ за смъртта.
,, Куки ако ти не се събудиш,  аз умирам с теб! Омръзна ми да те виждам така. Отвори очи и се усмихни отново.  Искам да виждам отново заешката ти усмивка, черните ти очи и да усещам живота в теб! Влюбен съм в теб и не мога повече без теб!  Моля те,  събуди се! Наказа ме достатъчно събуди се! " Те погледна Коок.  От очите му капеха сълзи.  Той плачеше.  Това значеше, че е чул хьонга си. 
- JK ако ме чуваш ми стисни ръката! -Каза с надежда Taehyung.
В отговор усети стискане на ръката си и чифт отворени черни насълзени очи втренчени в него. 
-ТИ СЕ СЪБУДИ! - Извика радостно Те и прегърна малкия.
-Мхм. -зарадва се Куки
Те натисна бутона до леглото и извика сестрата.
-О БОЖЕ МОЙ ТИ СИ СЕ СЪБУДИЛ-Каза учудено сестрата.
Доктора дойде и прегледа Коок след 30 минутен обстоен преглед лекаря заговори.
-добре, че се събуди, защото вече нямахме надежда! Господин Техьонг беше неотлъчно до вас и всеки ден беше в болницата и ви говореше.  Трябва да сте благодарни, че имате такъв човек до себе си!
-Така е! -отговори Коок и се усмихна на Те
Доктора излезе и в стаята останаха само Те и Коок.
-Хей, Те ти не ме ли мразиш? -попита тъжно Куки.
-никога не съм те мразил, Jungkook.  Исках да спра чувствата си към теб, но не можех и за това се опитах да те отблъсна, за да спря чувства ни един към друг. Тогава ти наговорих онези неща и ти излезе ядосано от вкъщи и не се прибра в продължение на четири часа.  Много се притеснихме и тогава се обади лекаря и ни каза какво се е случило.  От тогава аз не съм се усмихвал истински. Казах на нашите за чувствата ни и, че сме хомосексуални.  Те много се ядосаха и ми наговориха ужасни неща, но аз бях щастлив, защото можех да бъда с теб. -разказа му Те.
-Техьонг, обичам те!  Съжалявам! -каза Куки през плач.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
След като Куки го изписаха от болницата, с Те станаха гаджета и се преместиха в малка къща в покрайнините на Пусан.  Вдигнаха голяма свадба и осиновиха две деца, Хана и Сияна.  Две прекрасни момиченца. Те беше по-строгия родител, а Куки им даваше почти всичко, но двамата се допълваха перфектно.  Бяха най-щастливото семейство в малкото градче в покрайнините на Пусан.  Относно родителите им не се знаеше нищо освен, че си осиновили син.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Край

24.03.2019
23:35
480 думи

Любов между братяDonde viven las historias. Descúbrelo ahora