~Rose'den~
Uyandığımda, gün daha doğmamıştı. Ama karanlık da denemezdi. Şafak vakti gibiydi. Yanıma baktığımda, Jimin yerine, çok tatlı bir yastık vardı. Sarı ve Jimin'i andıran bir tipti. Üzerinde ise, iğneyle tutturularak durmuş bir şekilde not vardı.
"Bu yakışıklı sevgilin, seni aşağıda bekliyor. Hem de sürprizle..."Yazıyordu. Notu okuduğumda, gülümsedim ve yataktan çıktım. İki gündür -hastane dahil- üzerimde aynı şeyler vardı. Odada gördüğüm dolabı açtım. Belki bana göre bir şey vardır diye. Ama maalesef ki yoktu. Jimin'in birkaç parça eşyası vardı.
"Uff, anlaşılan yine bunlarla kaldım..." diye düşünürken, dolapta gözüme bir şey çarptı. Jimin'in gömleği. Tamam, saçma fikir. Ama bu kokmuş kıyafetlerle kalamam. Zaten bana uzun gelebilecini iddia edebilirim. Ayrıca Jimin'in kokusu...
Derken, dolabı açtım ve Jimin'in, beyaz gömleğini giyindim. Diz kapaklarımdan, bir karış yukarıdaydı. Saçlarımı da açtım ve birkaç kere taradıktan sonra, tombiş panduflarımı da giyindim ve ayaklarımı sürterek odadan çıktım.
Odadan çıktığımda, hiç beklemediğim manzara ile karşılaştım. Oha! Ne! What? Kızlar?!¿
"Chae?" dedi Lisa imalı imalı bakış atarak söylemişti. Sanırım gömlekten kaynaklanıyordu.
"Şeyy, aslında yanlış anladınız. Yani ben... aslında siz... Ya işte anlayın. Kıyafetim yoktu ve ben de burada bunu giyinmek zorunda kaldım. Yani düşündüğünüz gibi bir şey yok." dedim ve derin bir nefes verdim.
"Şey... Aslında anlamadık... Ama neyse... Zaten bunun bir önemi yok şimdilik. Çünkü biz sana zaten kıyafet getirdik. Ayrıca şuraya bir otur. Sana anlatacaklarımız var. Bu arada, Jennie ve Yoongi'de markete gittiler. Birazdan gelirler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİYET | RosMin [Düzenleniyor]
FanfictionOkulun Badboy'u olan Park Jimin ve eziyet ettiği kız Park Chaeyoung. Daha doğrusu Park Roseanne. İkisinin nefretten aşka dönüşeceği masalı dinlemeye hazır olun... •Kapağın tüm hakları Lilith'in Tasarım Marketi'ne aittir.