5

587 34 0
                                    

Eu-Ce?!

Nu a mai spus nimic, doar ma tras dupa ea pana in baia clubului in care se tinea petrecerea.Ma impins pe un scaun de lemn, s-a pus peste mine si a inceput sa ma sarute pasional.Mi-a desfacut nasturii camasii si mi-a dat-o jos.A continuat cu saruturile pe gat, apoi pe clavicula si sani.Si-a coborat mainile pana la blugi si a vrut sa ii deschieie dar...

-Doamne!Scuze!

Cineva a intrat peste noi.Rebeca a zambit si si-a lipit fruntea de a mea.Ma sarutat scurt si s-a ridicat, apoi mi-a dat camasa de pe jos si s-a oferit sa mi-o incheie ea.Ma luat de mana si am mers pana la o canapea unde stateau prietenii nostri.

Rebeca-Baieti, noi mergem.

Kenedy-Deja?

Rebeca-Da, avem ceva de facut.

Kenedy-Ok, a spus cu o fata perversa si a inceput sa rada.Bye!

Eu-Uuu, ce o sa facem? Spun cu o fata perversa dar si glumeata.

Rebeca-O sa dormim.Imbratisate.La tine in pat.

-Acasa-

Rebeca-Imi dai ceva in care sa dorm?

Eu-Woooaaaah!Ce bine vei arata in hainele mele over size!

M-ad dus la dulap si i-am dat un tricou alb larg si niste pantaloni scurti visini cu dungi albe pe lateral.A ramas in lenjerie si a dat sa-si ia tricoul pe ea, dar m-am dus si am luat-o in brate pe la spate si am sarutat-o pe gat.A zambit si ma sarutat.M-am intins pe spate si mi-am inchis ochii.In urmatoarea secunda Rebeca era intinsa peste mine si ma saruta.Mi-am pus mainile pe fundul ei si am tras-o mai bine peste mine.A terminat cu cateva saruturi scurte pe buze si dupa ma luat imbrate si a adormit.

Because of youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum