Κεφάλαιο 15ο

200 10 2
                                    

...Previously on Them & I...

Όχι που θα σε άφηνα εγώ έτσι μετά από αυτό που μου έκανες χθες!

Είπα από μεσα μου καθώς προχωρούσα προς το μπάνιο.

ΤΙ έγινε Στεφανούκο; Βρήκες τον δάσκαλο σου; ε; ε; ε;

...

Κοιτάζομαι στον καθρέφτη, Χριστέ μου η μελάνια είχε γίνει μπλε σκούρο. Μόνο ο Bob Ross θα μπορούσε να την περιγράψει. Πρέπει όταν ερθει η Εύη να αλλάξω στο μπάνιο. Σκατά! Πάω να μπω στην μπανιέρα και σταματάω απότομα. Που παω; Που πάω χωρίς μουσική; Αι καλ, ξεχάσαμε και αυτά που ξέραμε με τόσο ξύλο. Τέλος πάντως βάζω όλα τα κομμάτια, τυχαία αναπαραγωγή, τέρμα τα ντεσιμπέλ γιατί μόνο έτσι την νιώθω εγώ την μουσική.

Big Sean- I don't fuck with you.

Καλέ τι ωραίο και επίκαιρο τραγουδάκι;

Αρχίζω κι εγώ να τραγουδάω σαν την χαζή διότι να κάποιος σας έχει πει πως δεν τραγουδάει στο μπάνιο, ή έχει χοντρό πρόβλημα, ή είναι ψεύτης. Και στις δύο περίπτωση μην τολμήσετε και τους εμπιστευτείτε!

I don't fuck with you!
You little stupid ass bitch, I ain't fucking with you.
You lil lil dump ass bitch, I ain't fucking with you...

Αχχχ κρύο νεράκι...
Ιιιιιι τσούζουν οι πληγές. fuck, fuck, fuck!

Αχχ.... ωραίο μπανάκι ήταν αυτό. Σκέφτηκα καθώς έβγαινα από το μπάνιο φορώντας μόνο τα μαύρα μου εσώρουχα. Εκ των όποιον το σουτιέν είναι από αυτά τα ωραία με την δαντέλα.

Metallica - Ain't my bitch

Μπήκε κομματάρα τώρα τι να την κάνω την πιτζαμα;

Out of my way
Out of my way
Out of your mind and into mine...

Δώσε πόνο Γιάννη μου.....
Πως γίνεται να μην χοροπηδάς σαν το κατσίκι με τέτοια τραγούδια; Βάζω την μουσική τέρμα. Ακούστε γείτονες, ώρα να ευλογηθείτε!

It ain't my fall
It ain't my call
It ain't my bitchhhhhhhh....

Yeahhhhhhh.....
Μήνυμα! Ποιός το χέζει το μηνυμα τώρα βρίσκομαι σε έκσταση! Η μάλλον θα σταματήσω γιατί πονάω και κατά δεύτερον μόλις βγήκα από το μπάνιο δεν παίζει να ξαναυδρώσω!

Βρε το παιδί μας το ανώμαλο... πάλι κρυφοκοιταει. Έτσι εισαι;
Πλησιάσω το παράθυρο όλο αυτοπεποίθηση, αφού δεν έχω γενικότερα, ας προσποιηθώ!
Στέκομαι μπροστά στο παράθυρο και τον κοιτάω.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
THEM & IOnde histórias criam vida. Descubra agora