7

561 25 0
                                    

-Dupa doua luni-
Apel telefonic-

Rebeca-Iubito grabestete!

Eu-S-a intamplat ceva?

Rebeca-Doar vino!

Am plecat grabita din mini market spre casa.M-am urcat pe ATV si am luat-o pe cel mai scurt drum spre casa.Cand am ajuns, Rebeca statea pe canapea alaturi de un baiat brunet cu ochi albastrii.

Eu-...Hei...

Amandoi se uitau la mine cu o privire ciudata, de parca s-a intamplat ceva grav si le era mila de mine.Baiatul s-a ridicat si ma strans intr-o imbratisare.Confuza, n-am reactionat decat peste cateva zeci de secunde.

Eu-Tu cine esti?

El-Eu sunt...Doamne! Spune el si isi duce mainile la gura.Eu sunt geamanul tau.

Eu-Eu n-am frati.Si chiar daca as fi avut, as fi stiut.

El-E complicat.Parintii nostri m-au dat spre adoptie la nastere...spune el vizibil intristat.

Eu-Nu, nu ar face asa ceva.Spune-mi cine esti cu adevarat si ce vrei de la mine!

El-Sunt fratele tau...

Eu-Sti ce?O sa o sun pe mama chiar acum si o sa o intreb.

Am format numarul mamei si dupa cateva secunde mi-a raspuns:

Mama-Da scumpo!Ce faci?

Eu-Bine, voiam da te intreb ceva.Eu am avut un frate geaman?

Cateva secunde de tacere.

Mama-Theo...trebuia.Dupa ce v-am nascut doctorii mi-au spus ca unul dintre voi nu a supravietuit...

De cealalta parte a telefonului mama plangea.

Eu-Nu e mort.E aici, cu mine.

Mama-Cum adica e cu tine?

El-Buna, mama.

Acum amandoi plangeau.

Mama-Nu pot sa cred ca traiesti! A reusit sa spuna printre suspine.

El-Am crezut ca nu m-ati vrut.

Mama-Oh, dragule, te-am vrut...Sti ce? Eu si tatal tau vom lua maine avionul si vom veni in California!

El-Nu, nu vreau sa va deranjez.

Mama-Sa nu mai spui asta!

El-Bina mama, si inchide telefonul zambind.

Eu-Deci tu esti fratele meu geaman.

El-Da.

Eu-Bine ai revenit atunci, am spus si l-am imbratisat.Deci, cred ca avem multe de povestit.
Il cheama Noah.Si-a petrecut cei aproape 17 ani intr-o familie din Londra.Era singurul copil.Parintii lui adoptivi Clara si Joshua Morgan l-au crescut ca pe propriul copil.A aflat ca e adoptat in urma cu trei luni cand si-a gasit actele de adoptie din intamplare, si de atunci isi cauta familia biologica.Si-a dat seama ca e gay pe la 14 ani si a avut o relatie pana acum.
Nu credeam in chestia aia cu "majoritatea gemenilor au aceasi orientare sexuala", dar acum parca e mai credibila.El si Rebeca se inteleg bine pana acum.

Eu-Rebeca, cred ca ar fi o idee buna sa chemam gasca.

Rebeca-Da!Sa il cunoasca si ei pe Noah si sa se mai acomodeze.

Eu-Bun, le-am dat tuturor mesaj sa vina la 20:30 aici.

Noah-Cine-i gasca?

Rebeca-Prietenii nostri.Marcus, Kenedy, Luka si Mira.

Eu-Ma bucur ca m-ai gasit Noah.

Noah-Si eu surioara, spune si imi ciufuleste parul.

Imediat dupa s-a auzit soneria.Am desvhis usa si erau cei 4.

Mira-De ce ne-ai chemat asa brusc?

Eu-Trebuie sa va prezint pe cineva.

Am mers in camera de zi si l-am pus pe Noah langa mine.

Eu-El, este geamanul meu, Noah.

Toti 4:CE?!

Le-am explicat si lor ce si cum.

Kenedy-Bine ca am adus ceva alcool! Spune si pune cateva sticle de whyski pe masuta de cafea.

Dupa ce am baut si am povestit, gasca a plecat, iar Noah s-a stabilit in noua sa camera.Eu si Rebeca am mers in camera mea.
Ne-am intins in pat si am inceput sa vorbim.Rebeca a inceput sa ma sarute usor, iar apoi pasional.S-a desprins din sarut si s-a intins langa mine.

Rebeca-Somn usor iubito.

Because of youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum