K-
Onun gözlerinin içine bakınca ... ne bileyim... işte şeyy olmuş gibi...
ANASINI SATAYIM İŞTE Bİ TUHAF OLDUM!!!LANET OLSUN ÇOK...ÇOK TATLIYDI!!!
Yakasını aniden bıraktım ve koşarak oradan uzaklaştım.
Ben... ben neden değişiyordum ki? Sırf デク(deku) istedi diye mi yapıyordum bunları?
Bana ne oluyor
Sınıfta o yarım puştu gördüm. Bana soğuk bakışlarla bakıyordu.
"Midoriya izuku... ondan hoşlanıyormusun?"
"Ne hoşlanmak mı デク(deku) umurumda bile değil!!! O 愚か(aptal) kimin umurunda ki!?"
"私の (benim) 私は気に(umrumda)
"何?(ne?)
"彼女が大好き( onu seviyorum) bu yüzden madem senin umurunda değil ondan uzak dur!"
Kas katı kesilmiştim. Yani dedikodular doğruymuş. O puşt gerçekten de デク(deku)'ya aşıkmış. İlk bunu duyduğumda aldırış etmedim. Sonuçta soğuk bakışlı ve buzdan kalpli todoroki'den bahsediyoruz. Ama gerçekten de dedikodular doğru çıktı. Todoroki shoto midoriya izuku'ya aşıktı.
"Sırf sen istedin diye bunu gerçekten de yapacağımı sanıyorsan yanılıyorsun puşt! O benim çocukluk arkadaşım ve hala da öyle! O yüzden şansını zorlama be bas git burdan zamanın varken! デク(deku) benim!!!"
"Midoriya nerden senin oluyor? Ona sahip mi oldun? İlk öpücüğünü mü aldın? Yada sevgilimisiniz? Ben cevap vereyim hayır. Sen onun sadece arkadaşısın bakugou. Ve arkadaş olduğunuzdan da şüpheliyim. Ona iyi davranmıyorsun bile. Bence o seni çoktan silmiş. Bu yüzden sadece ondan uzak dur. Bırak onu mutlu edeyim. O senin gibi biriyle olmayı hakketmiyor. O daha iyilerine layık. Benim gibi biri mesela. O yüzden aramıza girme ve yoluma çıkarsan ne olacağını az çok tahmin edebilirsin "
Resmen beni gömdü. Midoriya'ya okadar mı kötü davranıyordum?
Ve haklıydı. Ona çok eziyet ettim ve bana aşık olma düsüncesi tamamen saçma. Benim aksime Todoroki Midoriya ile çok iyi anlaşıyordu. Ona birkere bile hakaret etmezken ben ona günde 1000 kere belki de daha fazal hakaret ediyordum. Ben...
Ben onu hakketmiyordum....
"Sanırım gerçekleri yüzüne vurunca diyecek bir şey bulamadın ha? Unutma. Midoriya'dan uzak dur. Yoluma da çıkma. Ben insanları bir defa uyarırım. Tek bir hatalarını görürsem veya duyarsam onları maffederim! Bu sana da geçerli Bakugou"
Bunları dedikten sonra sınıftan çıktı. Tahminimce Midoriya'ya gidiyordu.
Ve ben mi?
Öylece duruyordum...
Yere çivilenmiş gibi...Ben katsuki bakugou ilk defa kaybettim
Hem de aşk ta...
Ve sanırım daha yeni anlıyordum izuku'ya aşık olduğumu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST FRIEND? 《KATSUDEKU // BAKUDEKU》
Fiksi Penggemarjust friend? sadece arkadaş? katsudeku//bakudeku my hero academia/ boku no hero acedemia bxb -♡- Genç oğlan uzaktan çocukluk arkadaşını seyrediyordu. Ona herzaman hayran olmuştu. Ama ona aşık olduğunu bir türlü kabullenmiyor. Ne kalbi ne de aklı k...