"Ben dayanamıyorum artık"

17 4 0
                                    

HuZitao: Özlemedin mi? Ben niye kokunu bayılana kadar içime çekmek istiyorum? Neden her seferinde seni düşününce kalbim duruyormuş gibi oluyor? Ben neden sensiz yapamıyorum? Neden gittin? Neden tek yaşama sebebim olup gittin? Biliyordun değil mi? Birgün özleyeceğimi? Neden diye sormuştum giderken. "Çirkinsin" demiştin ama ben değiştim Yifan ben çok değiştim. Peki hala neden her hücrem senin için hâlâ bedenimde canlı kanlı duruyor? Neden soluduğum her nefeste gördüğüm her çiçekte seni anıyor kalbim neden göğe baktığımda bulutlar sana benziyor?

Wufan: ben ne diyeceğimi bilmiyorum ama ben mutluyum Tao. Güzel bir sevgilim var. Sende mutlu ol ben sana çirkinsin dediğim için pişmanım ama sende mutlu ol sende hayatını değiştir unut beni Tao unut!

HuZiTao: Bana herşeyi söyle ama unut deme! İnsan nefes almayı unutamaz ya da hayal kurmayı... sen benim hem en büyük hayalim hem de en büyük kırıklığımsın. Sevgiline söyle üzmesin seni çabuk alınırsın sen söyle sana çilekli turta yapsın eskiden çok severdin ♥️

Wufan: Bırak artık sevgilimin peşini sapık ! Anladın mı yeter senden çektiğimiz! Kendi hayatına baksana bırak Yifan'ı!

HuziTao: üzgünüm :/

Wufan: Sevgilimin dedikleri için üzgünüm ama senin yüzünden mutluluğumdan olmak istemiyorum. Geçmiş için üzgünüm ama ben yakında evleneceğim. Özür dilerim. Hem senin yüzünü dahi hatırlamıyorum. Yalnızca seninle mutlu olmadığımı hatırlıyorum._.

HuziTao: Ben dayanamıyorum artık.

Wufan: ne demek şimdi o??

HuziTao: Daha mutlu olacağın birşeyi yapacağım. Artık sonsuza kadar benden kurtulacaksın. Seni kötü hatırlamıyorum. Hatırlayamıyorum. Lise yıllarımı güzelleştirdiğin, her şiirimde her nefesimde her öfkemde her mutluluğumda kalbimde olduğun için seni kötü hatırlayamıyorum. Evliliğinde mutluluklar dilerim. Umarım çok mutlu olacağın şeyler yaşarsın.

Wufan: Hey saçmalama!! Tao lütfen yapma! Tao! Lanet olsun!

Mesajınız gönderilemedi.

Wufan: kendimden nefret ediyorum!.

Mesajınız gönderilemedi.

----------------------------

Aha da bitti bu kitap için hafta da bir ya da iki bölüm diye bir karar kıldım. Diğer kitabıma da bakabilirsiniz. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 30, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You Are Mine Forever Where stories live. Discover now